Willem II - Ajax 30-08-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:16 pm

joey schreef:
SylvievdVaart schreef:Ik wil die bloempot gewoon terug :cokesmile.gif:
Nu al? Ik dacht dat jullie in Marco waren? :aai.gif:
Ik zit aan de coke schat, dat zie je toch?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za aug 30, 2008 10:22 pm

Demosthenes schreef: De gevoelens hieronder deel ik, de woordkeus niet.
Okay, sorry voor de scheldwoorden, maar vlak na zo'n wedstrijd ben ik gewoon een beetje gefrustreerd.

Ik ben eindelijk thuis. Het erge is ook dat we nu dus gewoon twee weken met dat katerige gevoel zitten, dat we het gewoon niet kunnen 'goedmaken'.
Ik blijf hier wel effe ziek van hoor, normaal kan ik na een uurtje weer vrolijk door het leven maar oef...dit komt aan.

Ik kan het maar niet begrijpen. Willem II, de laatste 9 jaar wonnen we er met twee vingers in de neus. (Behalve vorig jaar dan)
Wat een valse start maak je zo...Ik voel me gewoon een beetje genaaid, dat gevoel heb ik. De hele zomer worden we warm gemaakt met dure aankopen en hetzelfde riedeltje 'Nu gaat het gebeuren! Nu worden we kampioen! Nu is elke wedstrijd een finale!'
Elke keer trappen we er weer in. Ik keek al weken naar vandaag uit. Eindelijk een nieuwe frisse start, nieuwe coach, droomaanval, Willem II opvreten en vanaf dag 1 naar de titel!

En in de rust dacht ik nog 'Hmm, beetje slappe eerste helft'..Van Basten zal wel tegen ze zeggen dat ze een tandje bij moeten zetten, dan loop je er zo met 0-4 overheen. Maar wéér hetzelfde liedje, weer die kutcorner waar ik al zoveel nachtmerries van heb gehad. Weer staat iedereen na de rust te tukken, wat stoppen ze in die thee? Het ergste is nog wel die ene seconde voordat de tegenstander weer de bal binnenkopt. Dat je weet dat Frank fucking Demouge gewoon vrij weer de bal in het doel hengst. WEER. WEER! Vorig jaar kregen we precies op dezelfde manier een goal tegen in Tilburg!

Waarom is er niet geleerd van vorig seizoen? Ik sta de eerste vijf minuten van de tweede helft ook nog altijd een beetje om me heen te kijken, maar de spelers moeten dat niet doen! Vanaf de eerste seconde er vol op!
Ik miste vandaag de echte begeisterung, de passie van Johnny Heitinga.
Zijn Ajaxliefde, zijn onvoorwaardelijke wil om te winnen, die miste ik vandaag. In die zin missen we de Heit veel meer dan om zijn voetballende kwaliteiten, maargoed.

Manmanman, wat ben ik hier ziek van.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za aug 30, 2008 10:23 pm

hahaha misschien gaat ik toch samen met nog meerdere gelijk krijgen en gaan we weer een schitterend seizoen tegemoet... :ajaxscarf.gif: het begin is alvast gelegd. :drecul.gif: :drecul.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 30, 2008 10:24 pm

Thijs: :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rob

Bericht door Rob » za aug 30, 2008 10:24 pm

Ik lees dat sommige mensen hier de 2e tegentreffer als een ongelukkige zien. Ik zie vooral gepruts van de bovenste plank, hetwelk bij de gemiddelde zaterdagamateur niet zou misstaan.

Overigens vrees ik dat het nog wel eens snel kan gaan met het krediet van Van Basten. Nog drie of vier van zulke hemeltergende partijen en het gemor op de tribunes barst (terecht!) los.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 10:28 pm

Rob schreef:Ik lees dat sommige mensen hier de 2e tegentreffer als een ongelukkige zien. Ik zie vooral gepruts van de bovenste plank, hetwelk bij de gemiddelde zaterdagamateur niet zou misstaan.
Precies, dat heeft niets met ongelukkig te maken. Het is gewoon prutswerk.
Nil volentibus arduum

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:29 pm

Kutbestuur.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:32 pm

Em het is trouwens ook de schuld van Lemic. Zakkenwasser.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za aug 30, 2008 10:35 pm

Zie het wel zitten. Een jaartje tegen degradatie vechten en lekker wachten tot de nieuwe Cruijff opstaat. Kan toch nooit lang meer duren? Van Basten weet dat toch ook. Die weet zelfs allang wie het is. Je denkt toch niet dat hij voor niks naar Ajax terugkomt?

Komt allemaal goed. Over een paar jaar is de wereld weer van ons. Dan zullen wij met z'n allen nog wel eens meewoedig terugdenken aan dit gedenkwaardige begin in Tilburg.

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:36 pm

De koffiejuffrouw, Suarez en de slechte gevulde koeken, daar ligt het aan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:37 pm

Ook. Gewoon een ander stadion. En Lemic.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 10:40 pm

Falende sleutelfiguren, daar ligt het aan.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:41 pm

Mjah. En Van Basten. Oprotten. En Bergkamp ook. Wat een sukkel.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za aug 30, 2008 10:42 pm

Weet je nog, zo'n jaar of tien, vijftien geleden (voordat je tieten had, Syl), hoe wij toen smadelijk op dat eeuwige rotzooitje in Rotterdam neerkeken?

Dat zijn wij nu.

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:45 pm

Monkey Tonk schreef:Weet je nog, zo'n jaar of tien, vijftien geleden (voordat je tieten had, Syl), hoe wij toen smadelijk op dat eeuwige rotzooitje in Rotterdam neerkeken?

Dat zijn wij nu.
Voorlopig staan we drie verliespunten achter! Over het lichaam van een poster kan en wil niet ik niet oordelen.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:45 pm

Hey, ik had toen heus al tieten hoor! :harm.gif:
Nou, zó diepgezonken zijn we toch nog lang niet? Al was het maar omdat Amsterdam een veel leukere stad is.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za aug 30, 2008 10:46 pm

Oh... ?

:ajaxsmiley.gif:

Amsterdam is niet platgebombardeerd. Maar daar heeft Nederland wel voor gecaputileerd. ;)
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op za aug 30, 2008 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:47 pm

Over mijn tieten graag per PM :hypocrite.gif:

Thijs

Bericht door Thijs » za aug 30, 2008 10:47 pm

Precies, zo erg is het niet. Als wij met 0-5 van het tweede van Feyenoord verliezen omdat het eerste zich voorbereidt op de UEFA of Championsleague finale, pas dán zijn we net zo diep gezonken.

En als dat gebeurt ga ik voor een jaar of tien onder een hunebed liggen met een deken over m'n hoofd.

Nee, het komt allemaal wel goed, alleen was vanavond weer zo onnodig.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:49 pm

Ik zie een stijgende lijn in je humeur, Thijs! :ajaxsmiley.gif:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za aug 30, 2008 10:49 pm

Sulejmani viel me erg tegen!

naast die goal heeft ie er niks van gebakken. Slechtste man was wederom urby!

lichtpuntjes: Oleguer zag er aardig uit, Sno was minder slecht dan gedacht. Cvitanic moet een hele wedstrijd spelen, maar wat ik zag beviel me!
Sarpong moet spelen ipv urby..

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:50 pm

SylvievdVaart schreef:Over mijn tieten graag per PM :hypocrite.gif:
Voetbal hier, ik woon samen met de mooiste vrouwelijke vijftiger ter wereld en (meestal) met twee volwassen prachtige (dat is het probleem) dochters. Borsten genoeg in "Huize Demosthenes", daar is geen pm voor nodig.

Ik wil dat Ajax van Willem II wint (is toch geen absurde wens???), ook al is het met slecht voetbal.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za aug 30, 2008 10:52 pm

Precies, voetbal hier. Daarom dus per PM.

Tuuuuurlijk is dat geen absurde wens. Dat wil ik ook.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 10:53 pm

Thijs schreef:Precies, zo erg is het niet. Als wij met 0-5 van het tweede van Feyenoord verliezen omdat het eerste zich voorbereidt op de UEFA of Championsleague finale, pas dán zijn we net zo diep gezonken.
Hmmm...dat waren nog eens tijden! :onfire.gif:
Nil volentibus arduum

Thijs

Bericht door Thijs » za aug 30, 2008 10:53 pm

SylvievdVaart schreef:Ik zie een stijgende lijn in je humeur, Thijs! :ajaxsmiley.gif:
Haha, nu gaat het wel weer ja. Zit hier met een biertje, ga zo lekker slapen, er is meer in het leven dan voetbal. Ook al heb je dat niet door als je door een heel stadion wordt uitgelachen en nog anderhalf uur terug moet reizen naar huis.

We worden gewoon kampioen, ik voel het! PSV verloor een tijdje terug ook uit van Heracles in de eerste ronde en dat was meteen hun enige verliespartij.

Plaats reactie