FC Twente 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do aug 28, 2008 3:33 pm

Jöhnk schreef:Itt AZ en Heerenveen heeft Twente de potentie om een topclub te worden. Groot achterland.
Ik weet het niet, het blijkt erg moeilijk te zijn om structureel bij de top aan te sluiten. Elk jaar worden de beste spelers weggehaald, en lukt het niet om goede vervangers te vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 3:47 pm

Duke schreef:
Jöhnk schreef:Itt AZ en Heerenveen heeft Twente de potentie om een topclub te worden. Groot achterland.
Ik weet het niet, het blijkt erg moeilijk te zijn om structureel bij de top aan te sluiten. Elk jaar worden de beste spelers weggehaald, en lukt het niet om goede vervangers te vinden.
Ze hebben in iedergeval een goede scouting met betrekking tot jeugdspelers.

In de komden jaren gaan er toch enkele leuke spelers doorbreken, o.a.:

Droste (rechtsback / centraal) momenteel verhuurd aan Go Ahead Eagles
Rendla (aanvaller) zeer grote technisch vaardige spits, goede koper en volgens velen een van de beste talenten uit de opleiding. Heeft debuut algemaakt, maar ligt er momenteel uit door een zware blessure aan de kruisbanden
Michael Simpelsberger, groot talent op het middenveld. klein, maar wel erg sterk. Daarnaast heel technische en heeft behoorlijk scorend vermogen
Jules Reimerink. Klassieke vleugelspeler. Zit al regelmatig bij de selectie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 28, 2008 3:54 pm

Maar de scouting op profniveau lijkt me niet op peil. Theo Janssen, Hersi, daar schiet je niets mee op.

PS: hoe doet die Belg van Inter het? Het verbaast me dat Brama in de basis staat.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » do aug 28, 2008 4:09 pm

Ja, mij ook. Ik had veel meer verwacht van die Maroufi.

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 28, 2008 4:52 pm

Jöhnk schreef:Maar de scouting op profniveau lijkt me niet op peil. Theo Janssen, Hersi, daar schiet je niets mee op.

PS: hoe doet die Belg van Inter het? Het verbaast me dat Brama in de basis staat.
Twenthe heeft voornamelijk goede scouts rondlopen in Nederland. Van buitenaf komt er niet veel bijzonders toch? Vandaar dat ze zich daar op gericht hebben... Ze hoopten misschien dat ze een volgende Engelaar konden oppikken ergens.
IK GELOOF!!!!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 4:58 pm

Rishi schreef:
Jöhnk schreef:Maar de scouting op profniveau lijkt me niet op peil. Theo Janssen, Hersi, daar schiet je niets mee op.

Twenthe heeft voornamelijk goede scouts rondlopen in Nederland. Van buitenaf komt er niet veel bijzonders toch? Vandaar dat ze zich daar op gericht hebben... Ze hoopten misschien dat ze een volgende Engelaar konden oppikken ergens.
Arnautovic, Rendla, Simpelsberger plus nog enkele jonge duitser. Ik zou willen dat ze bij Ajax rond hadden gelopen!

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 28, 2008 5:07 pm

De laatste twee ken ik niet, Arnautovic schijnt aardig te zijn idd. Wil nog niet zeggen dat de scouting goed is... Af en toe kan je geluk hebben..
IK GELOOF!!!!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 5:43 pm

Rishi schreef:De laatste twee ken ik niet, Arnautovic schijnt aardig te zijn idd. Wil nog niet zeggen dat de scouting goed is... Af en toe kan je geluk hebben..
Zijn allemaal grote talenten! En allemaal gehaald doormidel van scouting op jeugdtoernooien etc.. Gewoon goed werk!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 28, 2008 5:45 pm

Dat is jeugdscouting. De scouting voor het eerste elftal stelt niets voor bij Twente.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 5:52 pm

Jöhnk schreef:Dat is jeugdscouting. De scouting voor het eerste elftal stelt niets voor bij Twente.
Idd dat stelt weinig voor, maar asl het aan komt op jeugd zijn ze wel een van de betere!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » vr aug 29, 2008 10:08 am

Het AD meldt dat Perez vandaag tekent bij FC Twente.

Duke

Bericht door Duke » vr aug 29, 2008 10:11 am

Krijgen wij Wielaert nu? :666.gif:
Perez kan bij FC Twente tekenen
Door EDDY VAN DER LEY

ENSCHEDE - FC Twente hoopt zich vandaag nog te versterken met Kenneth Perez. De club uit Enschede ziet in de Deen ‘de dynamische aanvallende middenvelder’ die het al enige tijd zocht. Voor Perez ligt een tweejarig contract klaar.

De 34-jarige stond tot afgelopen woensdag op de loonlijst bij Ajax, maar werd door de nieuwe in de voorbereiding trainer Marco van Basten uit de eerste selectie verwijderd. Perez spande daarop een arbitragezaak aan tegen de Amsterdamse club, maar verloor die.

Eerder deze week kwam het tot een chique oplossing. Het contract van Perez werd per direct ontbonden en hij kreeg een transfervrije status.

Daarop nam FC Twente contact op met de Deen. De club uit Enschede wil de selectie al enige tijd uitbreiden met een dynamische middenvelder, maar stuitte in de zoektocht naar een geschikte kandidaat steeds op exorbitante afkoopsommen. Zo bleek onder meer Derek Boateng (Beitar Jeruzalem) een onhaalbare kaart. Voor Perez hoeft FC Twente alleen het salaris op te hoesten.
www.sportwereld.nl

Tja, als je een dynamische middenvelder zoekt, kom je inderdaad bij Perez uit. :biggrin.gif:

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 10:48 am

Hahaha, inderdaad. Wat een giller! :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 10:59 am

Ja, hij is leuk.

Wij laten onze spelers trouwens een stuk makkelijker naar Twente vertrekken dan andersom.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 29, 2008 11:37 am

Perez is contractloos en dus niet meer van jullie :wink.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 11:45 am

Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.

Niet dat het me veel uitmaakt hoor. Ik zie het maar als het rechtzetten van een eerder gemaakte fout. Bovendien hoef ik geen spelers van Twente want die worden overgewaardeerd door hun goede collectieve prestatie van vorig jaar.
Nil volentibus arduum

Frank

Bericht door Frank » vr aug 29, 2008 6:25 pm

Vedette-10 schreef:Maar eigenlijk hebben ze gister het Nederlandse voetbal wel voor lul gezet voor het buitenland. Wat een blamage: dramatisch!
Sorry dat ik het weer even oprakel maar ik vind uitgeschakeld worden door Arsenal een veel minder grote blamage dan door Kopenhagen of Praag.

:confused.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 6:27 pm

Niemand ontkent dat Ajax het Nederlands voetbal voor lul heeft gezet.

Wat Twente liet zien was beschamend imo. De eerste helft thuis was behoorlijk, daarna gleed men af naar pupillenniveau.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za aug 30, 2008 1:46 am

Marillion schreef:Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.

Niet dat het me veel uitmaakt hoor. Ik zie het maar als het rechtzetten van een eerder gemaakte fout. Bovendien hoef ik geen spelers van Twente want die worden overgewaardeerd door hun goede collectieve prestatie van vorig jaar.
Arnautovic?!?!

Duke

Bericht door Duke » za aug 30, 2008 8:28 pm

Douglas kan zó bij Ajax aan de slag. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 8:30 pm

Ook zo goed? Ik kijk nu ff niet namelijk. :blush.gif:

Duke

Bericht door Duke » za aug 30, 2008 8:31 pm

Hij maaide over de bal heen, waardoor Oper de 1-1 kon scoren.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » za aug 30, 2008 8:34 pm

Duke schreef:Douglas kan zó bij Ajax aan de slag. :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 8:36 pm

Zlatan Son of God schreef:
Marillion schreef:Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.

Arnautovic?!?!
Dat lijkt me nu niet bepaal de eerste prioriteit. Maar ook bij hem lijkt de prijs/kwaliteit verhouding me wat scheef. Wat heeft die jongen nou heel laten zien. Hij komt net kijken op het hoogste niveau.
Nil volentibus arduum

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 8:37 pm

Duke schreef:Hij maaide over de bal heen, waardoor Oper de 1-1 kon scoren.
Die jongen is lekker bezig dit seizoen. Ook tegen Arsenal ging hij behoorlijk in de fout.
Nil volentibus arduum

Gesloten