Ik weet het niet, het blijkt erg moeilijk te zijn om structureel bij de top aan te sluiten. Elk jaar worden de beste spelers weggehaald, en lukt het niet om goede vervangers te vinden.Jöhnk schreef:Itt AZ en Heerenveen heeft Twente de potentie om een topclub te worden. Groot achterland.
FC Twente 2008 - 2009
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Ze hebben in iedergeval een goede scouting met betrekking tot jeugdspelers.Duke schreef:Ik weet het niet, het blijkt erg moeilijk te zijn om structureel bij de top aan te sluiten. Elk jaar worden de beste spelers weggehaald, en lukt het niet om goede vervangers te vinden.Jöhnk schreef:Itt AZ en Heerenveen heeft Twente de potentie om een topclub te worden. Groot achterland.
In de komden jaren gaan er toch enkele leuke spelers doorbreken, o.a.:
Droste (rechtsback / centraal) momenteel verhuurd aan Go Ahead Eagles
Rendla (aanvaller) zeer grote technisch vaardige spits, goede koper en volgens velen een van de beste talenten uit de opleiding. Heeft debuut algemaakt, maar ligt er momenteel uit door een zware blessure aan de kruisbanden
Michael Simpelsberger, groot talent op het middenveld. klein, maar wel erg sterk. Daarnaast heel technische en heeft behoorlijk scorend vermogen
Jules Reimerink. Klassieke vleugelspeler. Zit al regelmatig bij de selectie.
-
Twenthe heeft voornamelijk goede scouts rondlopen in Nederland. Van buitenaf komt er niet veel bijzonders toch? Vandaar dat ze zich daar op gericht hebben... Ze hoopten misschien dat ze een volgende Engelaar konden oppikken ergens.Jöhnk schreef:Maar de scouting op profniveau lijkt me niet op peil. Theo Janssen, Hersi, daar schiet je niets mee op.
PS: hoe doet die Belg van Inter het? Het verbaast me dat Brama in de basis staat.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Arnautovic, Rendla, Simpelsberger plus nog enkele jonge duitser. Ik zou willen dat ze bij Ajax rond hadden gelopen!Rishi schreef:Twenthe heeft voornamelijk goede scouts rondlopen in Nederland. Van buitenaf komt er niet veel bijzonders toch? Vandaar dat ze zich daar op gericht hebben... Ze hoopten misschien dat ze een volgende Engelaar konden oppikken ergens.Jöhnk schreef:Maar de scouting op profniveau lijkt me niet op peil. Theo Janssen, Hersi, daar schiet je niets mee op.
PS: hoe doet die Belg van Inter het? Het verbaast me dat Brama in de basis staat.
- Daily Blind
- Daily Blind
Krijgen wij Wielaert nu? 
Tja, als je een dynamische middenvelder zoekt, kom je inderdaad bij Perez uit.

www.sportwereld.nlPerez kan bij FC Twente tekenen
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - FC Twente hoopt zich vandaag nog te versterken met Kenneth Perez. De club uit Enschede ziet in de Deen ‘de dynamische aanvallende middenvelder’ die het al enige tijd zocht. Voor Perez ligt een tweejarig contract klaar.
De 34-jarige stond tot afgelopen woensdag op de loonlijst bij Ajax, maar werd door de nieuwe in de voorbereiding trainer Marco van Basten uit de eerste selectie verwijderd. Perez spande daarop een arbitragezaak aan tegen de Amsterdamse club, maar verloor die.
Eerder deze week kwam het tot een chique oplossing. Het contract van Perez werd per direct ontbonden en hij kreeg een transfervrije status.
Daarop nam FC Twente contact op met de Deen. De club uit Enschede wil de selectie al enige tijd uitbreiden met een dynamische middenvelder, maar stuitte in de zoektocht naar een geschikte kandidaat steeds op exorbitante afkoopsommen. Zo bleek onder meer Derek Boateng (Beitar Jeruzalem) een onhaalbare kaart. Voor Perez hoeft FC Twente alleen het salaris op te hoesten.
Tja, als je een dynamische middenvelder zoekt, kom je inderdaad bij Perez uit.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.
Niet dat het me veel uitmaakt hoor. Ik zie het maar als het rechtzetten van een eerder gemaakte fout. Bovendien hoef ik geen spelers van Twente want die worden overgewaardeerd door hun goede collectieve prestatie van vorig jaar.
Niet dat het me veel uitmaakt hoor. Ik zie het maar als het rechtzetten van een eerder gemaakte fout. Bovendien hoef ik geen spelers van Twente want die worden overgewaardeerd door hun goede collectieve prestatie van vorig jaar.
Nil volentibus arduum
Sorry dat ik het weer even oprakel maar ik vind uitgeschakeld worden door Arsenal een veel minder grote blamage dan door Kopenhagen of Praag.Vedette-10 schreef:Maar eigenlijk hebben ze gister het Nederlandse voetbal wel voor lul gezet voor het buitenland. Wat een blamage: dramatisch!

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Daily Blind
Arnautovic?!?!Marillion schreef:Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.
Dat lijkt me nu niet bepaal de eerste prioriteit. Maar ook bij hem lijkt de prijs/kwaliteit verhouding me wat scheef. Wat heeft die jongen nou heel laten zien. Hij komt net kijken op het hoogste niveau.Zlatan Son of God schreef:Arnautovic?!?!Marillion schreef:Maar het was natuurlijk duidelijk dat hij bij een subtopper in Nederland zou gaan spelen. In die zin hebben we hem gewoon weggegeven.
Nil volentibus arduum