Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt mij niet, maar wie weet heeft hij gelijk. Bij Ajax kan alles.
In elk geval is het vreemd om met een kandidaat (kandidaten) te gaan praten en vervolgens nog eens aan te komen zetten met een HHB. Behalve bij Neef in het bedrijf natuurlijk, daar doen ze dat ook altijd.
In elk geval is het vreemd om met een kandidaat (kandidaten) te gaan praten en vervolgens nog eens aan te komen zetten met een HHB. Behalve bij Neef in het bedrijf natuurlijk, daar doen ze dat ook altijd.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
@joey: Nee, wij besluiten eerst wat we willen doen.
Het kan zijn dat we 1 gesprek voeren met een kandidaat die zich steeds op heeft geworpen voor de baan en waarvan je vanuit het verleden weet dat hij niet goed om kan gaan met dit soort procedures. In dat gesprek leg je dan kort de procedure uit, vaak trekt zo'n kandidaat zich dan bij gebrek aan zelfvertrouwen terug uit de procedure.
Het kan zijn dat we 1 gesprek voeren met een kandidaat die zich steeds op heeft geworpen voor de baan en waarvan je vanuit het verleden weet dat hij niet goed om kan gaan met dit soort procedures. In dat gesprek leg je dan kort de procedure uit, vaak trekt zo'n kandidaat zich dan bij gebrek aan zelfvertrouwen terug uit de procedure.

Laatst gewijzigd door Anonymous op za aug 30, 2008 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geloof Molenaar nooit. Daar werd ik om uitgelachen. Maar nu het jou uitkomt geloof je hem ook niet.joey schreef:Men geloofde Molenaar niet toen hij zei dat Van Basten Jansma wilde. Coronel ontkende zelfs dat Van Basten een stem had. Inmiddels is gebleken dat Molenaar gelijk had en Coronel loog.
Voorspelbaar.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za aug 30, 2008 2:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, Coronel beweerde dat Van Basten zich niet met de aanstelling van de AD bemoeide. Dat doet hij dus wel.
Maar ik stop er nu mee. Ik heb het gevoel dat jullie steeds hetzelfde zeggen en ik ook. We zullen wel zien wie de nieuwe AD wordt. Dan praten we verder.
Maar ik stop er nu mee. Ik heb het gevoel dat jullie steeds hetzelfde zeggen en ik ook. We zullen wel zien wie de nieuwe AD wordt. Dan praten we verder.
Laatst gewijzigd door joey op za aug 30, 2008 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun jij eens een keer je kop houden. Als je nog één keer zoiets zegt of mij weer azijnzeiker noemt discussieer ik nooit meer met je.Neefkens schreef:Ja maar hij had zich nog zo voorgenomen om sinds het vertrek van JC niemand en zeker Marco en Uri nog te geloven.

De groeten.