Dus jij beschuldigt hem van iets wat jezelf continu doet. Zelfkennis hoor.joey schreef: Je weet niets, je kent niemand, maar je vindt het wel meevallen?

Moderator: mods
Een informant zo dicht bij het vuur? Waar héb je het over? En ik redacteur bij AjaxOnline? Weet je het zeker? Ik zou je aanraden de site eens te bezoeken en te kijken onder het kopje redactie. En dan zul je ook meteen zien dat AjaxOnline zo ongeveer in staat van ontbinding verkeert sinds de overgang naar een nieuwe eigenaar. Ik ben wel redacteur geweest van AjaxOnline, dat klopt. Sterker nog, ik was de oprichter en eigenaar. Maar op dit moment doe ik journalistiek gezien helemaal niets: niet voor een website, niet voor tijdschriften of kranten. Dus hoe zou ik dan bij Molenaar in de zak kunnen zitten?Jöhnk schreef:Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Molenaar dacht dat het baantje al binnen was, en een informant zo dicht bij het vuur, dat is natuurlijk fantastisch. Maar ja, such is life.
Genee zit in de zak bij Molenaar. Net als AjaxOnline.
Zou ik inderdaad niet al te serieus nemen.
Siemen is redacteur bij AjaxOnline. Daniel heeft wel eens gezegd dat Molenaar hun informant is.
Dus ja.
Wederom weer veel onzin. Ik zou hier alleen maar over Molenaar schrijven. Je bent hier administrator, dus ik neem aan dat je weet hoe deze site werkt. Kijk maar in mijn postgeschiedenis, dan zie je toch echt dat ik ook over andere onderwerpen mijn zegje heb gedaan. En nee, niet iedereen heeft de tijd om in elk topic te kunnen opduiken. Dat laat ik graag over aan iemand als de nieuwe Vedette op dit forum.Neefkens schreef:Zoals Junk al zegt, we gaan allemaal op ons gevoel af. Niemand kent hier de mensen echt persoonlijk. Hoewel het feit, dat jij in je laatste 10 posts alleen maar over Molenaar hebt geschreven, doet misschien anders vermoeden.
Hij schrijft alleen maar over hem, dus wie weet.
Ik heb zelf eerder in deze topic een genuanceerd oordeel gegeven over Molenaar. Voor de rol van algemeen directeur lijkt hij me inderdaad geschikt, maar ik heb toen ook al wat kanttekeningen geplaatst. Hij vertolkt misschien net iets te graag het Johan Cruijff-evangelie, en daarnaast heeft hij er met eerdere opmerkingen in de media nogal eens naast gezeten (over Huntelaar en Samaras bijvoorbeeld). Dat neemt niet weg dat ik Molenaar geschikt vind, gezien de profielschets die in het rapport-Coronel is opgenomen. Maar om jullie gerust te stellen: ik vind meer mensen geschikt. Guus Hiddink en Frank Rijkaard bijvoorbeeld. Maar ik blijf graag realistisch.Thomas schreef:Genee en Derksen zijn fan van Molenaar. Genee zit er wel vaker naast. Om het maar niet over Derksen te hebben.'
Siemen was blijkbaar ook gecharmeerd van Molenaar, om welke reden dan ook. Erg objectief zou ik hem niet durven inschatten. No offense verder hoor, Siemen. Iedereen heeft zo z'n voorkeuren.
Laat ik er maar eens inhoudelijk op in gaan, want dat andere interesseert me geen zier.Siemen schreef: Bovendien vond en vind ik dat de argumenten tegen een benoeming van Molenaar niet bijzonder sterk zijn. 'Weg van de minste weerstand', dat is natuurlijk een hele holle kreet. Of niet te vergeten deze: 'Zijn naam bleef maar opduiken in de media, dus toen zijn we maar met hem gaan praten'. Dus de media bepalen met welke kandidaten Ajax gesprekken voert voor het algemeen directeurschap? Mooie boel. Ook met termen als 'glibberig' en 'blaaskaak' kan ik niet zoveel, temeer niet omdat ik hier op het forum nauwelijks een zinvol en haalbaar alternatief heb gehoord.
Neefkens komt aanzetten met Rijkaard, onze Vedette met Sjaak Swart en voor de rest is het vooral lekker op elkaar afgeven en de media van één groot complot betichten.
Bovendien vond en vind ik dat de argumenten tegen een benoeming van Molenaar niet bijzonder sterk zijn. 'Weg van de minste weerstand', dat is natuurlijk een hele holle kreet.
ajax.nlAjax stelt beleidsplan 2006-2011 vast
De directie van Ajax heeft een beleidsplan 2006-2011 vastgesteld. In het plan zijn op het sportieve vlak de volgende doelstellingen opgenomen: 1) Eens per twee jaar landskampioen, 2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa. Daarnaast kent Ajax de financiële doelstelling de omzet jaarlijks met 5 à 6% te laten groeien.
De waarden die aan het plan ten grondslag liggen zijn:
1) Ajax inspireert en bindt zijn fans aan zich over de hele wereld
2) Ajax wint met aanvallend, creatief en dominant voetbal
3) Ajax kent een professioneel topsportklimaat met zijn unieke jeugdopleiding
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
5) Ajax neemt actief zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.
De strategische beleidshoekstenen zijn gefocust op voetbal, bedrijfsvoering, supporters en club en organisatie.
Maarten Fontein: “Met dit plan willen we Ajax blijvend terugbrengen naar de top. Ik ben er van overtuigd dat we met gebruik van teamgeest, saamhorigheid en clubliefde er in zullen slagen dit ambitieuze plan te realiseren.”
De waarden die aan het plan ten grondslag liggen zijn:
1) Ajax inspireert en bindt zijn fans aan zich over de hele wereld
2) Ajax wint met aanvallend, creatief en dominant voetbal
3) Ajax kent een professioneel topsportklimaat met zijn unieke jeugdopleiding
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
5) Ajax neemt actief zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.
De strategische beleidshoekstenen zijn gefocust op voetbal, bedrijfsvoering, supporters en club en organisatie.
Maarten Fontein: “Met dit plan willen we Ajax blijvend terugbrengen naar de top. Ik ben er van overtuigd dat we met gebruik van teamgeest, saamhorigheid en clubliefde er in zullen slagen dit ambitieuze plan te realiseren.”
Ja, houdt het midden tussen wat jij zegt en een lijst met leuzen opgehangen in de kantine van een fabriek in China of Cuba.Jöhnk schreef:Dit rapport zou je in 1 punt kunnen samenvatten:
- Wat zijn we toch goed