Ik snap het ook niet, het is in beider belang om hem zsm weg te hebben.
Moderator: mods
Sorry hoor, maar vanaf de eerste training is er gezegd dat de groep terug gebracht wordt. Wanneer je dan bij die groep wilt horen dan moet je je de longen uit je lijf trainen en de trainers proberen te overtuigen. Van Basten wil verder met een groep zonder Perez. Hij had hem zonder persbericht bij het tweede kunnen stallen. Maar ik denk dat meneer Perez dan om het hardst had geschreeuwd in de pers.. en dan was AT óók te klein geweest.bryan schreef:Ik snap niet waarom geroutineerde spelers die met goede intenties naar Ajax zijn gekomen altijd zo publiekelijk bij het vuil worden gedaan. Je zet Nu.nl aan en er staat dat die, die, die en die maar met de jeugd moeten trainen. Het is echt geen manier om een organisatie te runnen. Laat ze nou gewoon met het eerste trainen en vertel ze elk onder vier ogen hoe het er voor staat, en maak verder niks bekend in de pers. Zeg dat je bereid bent om met een transfer mee te werken.
Wat Van Basten (en veel Ajax trainers voor hem) doen is gewoon provocatie opzoeken. Het is ook gewoon laf. Hij had die spelers zelf kunnen inlichten zonder eerst de hele wereld te vertellen door ze naar de jeugd te sturen.
Maar net wat men zegt, AJAX heeft wel ( verkeerde ) ervaring w.b. het afschrijven van spelers .. ( Witsche, Van Halst b.v.)Neefkens schreef:Bij jouw voorstel raak je ze dus nooit kwijt.
Doe nou ook niet of dit alleen bij AJAX gebeurt, dit gebeurt bij de meeste clubs. Barca had b.v. ook zo'n lijstje.
De discussie maakt me ook niet uit.. maar je hoeft toch niet te zoeken naar dingen om een trainer of speler op af te kunnen zeiken? Ik krijg het idee dat wát iemand ook doet het altijd vertaald zal worden naar schandalig en noem het maar op.Neefkens schreef:@M: Ach, daar is dit forum ook voor: om te discussieren. En nu het voetbal weer begint hoop ik dat de kampen weer wat soepeler worden.
En als de arbitragecommissie of de rechter bepaalt dat hij het recht heeft om met de A-selectie te trainen?Neefkens schreef:Als hij eiste weer in de A-selectie opgenomen te worden, dan zegt AJAX echt nee.