Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 7:15 pm

Jij snapt het. :ajaxsmiley.gif:

Ik snap het ook niet, het is in beider belang om hem zsm weg te hebben.

bryan

Bericht door bryan » vr aug 08, 2008 7:25 pm

Ajax heeft altijd enorm schijt aan spelers die ze niet meer willen. Al jaren. Het oogt echt onprofessioneel allemaal. En het is enorm dom, want zo krijg je ook nooit een goede transfersom. Je bent geld kwijt en heb mensen pissig gemaakt. Wat heb je daar aan eigenlijk....

Was ik niet een Ajax-fan, dan zou ik niet voor Ajax kiezen als werkgever.

Thafunk

Bericht door Thafunk » vr aug 08, 2008 7:40 pm

Het is een opportunistische wereld, de voetbalwereld. Als een speler zich kan verbeteren is de clubliefde vaak ook ver te zoeken. Ik weet niet waar het fout ging in het gesprek tussen Perez en Ajax. Perez kan zich ook onredelijk opgesteld hebben.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 7:41 pm

Als hij eiste weer in de A-selectie opgenomen te worden, dan zegt AJAX echt nee.

Rooie

Bericht door Rooie » vr aug 08, 2008 7:53 pm

Het komt er waarschijnlijk op neer dat Perez 'zijn afscheid' gecompenseerd wil zien worden met luttele euri.

bryan

Bericht door bryan » vr aug 08, 2008 8:03 pm

Ik snap niet waarom geroutineerde spelers die met goede intenties naar Ajax zijn gekomen altijd zo publiekelijk bij het vuil worden gedaan. Je zet Nu.nl aan en er staat dat die, die, die en die maar met de jeugd moeten trainen. Het is echt geen manier om een organisatie te runnen. Laat ze nou gewoon met het eerste trainen en vertel ze elk onder vier ogen hoe het er voor staat, en maak verder niks bekend in de pers. Zeg dat je bereid bent om met een transfer mee te werken.

Wat Van Basten (en veel Ajax trainers voor hem) doen is gewoon provocatie opzoeken. Het is ook gewoon laf. Hij had die spelers zelf kunnen inlichten zonder eerst de hele wereld te vertellen door ze naar de jeugd te sturen.

999

Bericht door 999 » vr aug 08, 2008 8:06 pm

Inderdaad ..
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 8:08 pm

Bij jouw voorstel raak je ze dus nooit kwijt.
Doe nou ook niet of dit alleen bij AJAX gebeurt, dit gebeurt bij de meeste clubs. Barca had b.v. ook zo'n lijstje.

M..

Bericht door M.. » vr aug 08, 2008 8:13 pm

bryan schreef:Ik snap niet waarom geroutineerde spelers die met goede intenties naar Ajax zijn gekomen altijd zo publiekelijk bij het vuil worden gedaan. Je zet Nu.nl aan en er staat dat die, die, die en die maar met de jeugd moeten trainen. Het is echt geen manier om een organisatie te runnen. Laat ze nou gewoon met het eerste trainen en vertel ze elk onder vier ogen hoe het er voor staat, en maak verder niks bekend in de pers. Zeg dat je bereid bent om met een transfer mee te werken.

Wat Van Basten (en veel Ajax trainers voor hem) doen is gewoon provocatie opzoeken. Het is ook gewoon laf. Hij had die spelers zelf kunnen inlichten zonder eerst de hele wereld te vertellen door ze naar de jeugd te sturen.
Sorry hoor, maar vanaf de eerste training is er gezegd dat de groep terug gebracht wordt. Wanneer je dan bij die groep wilt horen dan moet je je de longen uit je lijf trainen en de trainers proberen te overtuigen. Van Basten wil verder met een groep zonder Perez. Hij had hem zonder persbericht bij het tweede kunnen stallen. Maar ik denk dat meneer Perez dan om het hardst had geschreeuwd in de pers.. en dan was AT óók te klein geweest.

Laat Perez gvd zelf eens in de spiegel kijken? Volgens mij was hij vorig jaar zelf een vertrek aan het forceren en moest hij hoe dan ook voor een rotfooi naar de concurent. Alleen daarom al had hij van mij niet terug hoeven komen. Perez heeft zelf verschillende keren gezegd dat hij een pestjoch is als hij naar zijn idee niet genoeg speelt.. dan moet je zo'n galbak de sfeer op de trainingen laten verzieken? Dan maar even minder netjes. Van Basten heeft vanaf het begin gezegd dat hij met een groep van maximaal 24 man verder wil.. en als meneer Perez bij die groep had willen zitten dan had hij eventjes iets harder zijn best moeten doen.

Gelukkig proberen ze bij Ajax sowieso niet om het AT naar de zin te maken.. want elke beslissing wordt gewogen en door de helft van de posters hier afgezeken. Dan is het de ene groep en dan de andere..

Thafunk

Bericht door Thafunk » vr aug 08, 2008 8:16 pm

Bovendien: als je het alleen aan de spelers vertelt dan brengen die het wel in de pers hoor. Spelers als Perez hebben een ego waar je U tegen zegt, en willen graag aan de wereld laten weten hoe onrechtvaardig ze behandeld zijn. Of de zaakwaarnemers, die zijn er bij gebaat om de speler weer ergens anders onder te brengen. Het nieuws komt echt wel naar buiten.

999

Bericht door 999 » vr aug 08, 2008 8:17 pm

Neefkens schreef:Bij jouw voorstel raak je ze dus nooit kwijt.
Doe nou ook niet of dit alleen bij AJAX gebeurt, dit gebeurt bij de meeste clubs. Barca had b.v. ook zo'n lijstje.
Maar net wat men zegt, AJAX heeft wel ( verkeerde ) ervaring w.b. het afschrijven van spelers .. ( Witsche, Van Halst b.v.)
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 8:18 pm

@M: Ach, daar is dit forum ook voor: om te discussieren. En nu het voetbal weer begint hoop ik dat de kampen weer wat soepeler worden.

M..

Bericht door M.. » vr aug 08, 2008 9:05 pm

Neefkens schreef:@M: Ach, daar is dit forum ook voor: om te discussieren. En nu het voetbal weer begint hoop ik dat de kampen weer wat soepeler worden.
De discussie maakt me ook niet uit.. maar je hoeft toch niet te zoeken naar dingen om een trainer of speler op af te kunnen zeiken? Ik krijg het idee dat wát iemand ook doet het altijd vertaald zal worden naar schandalig en noem het maar op.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 9:08 pm

Dat voel ik ook de laatste tijd en daarom sprak ik ook de hoop uit dat het nu er weer gevoetbald wordt het weer wat opener wordt in de discussie.

Maar ons cluppie doet het goed hè? :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 9:11 pm

Neefkens schreef:Als hij eiste weer in de A-selectie opgenomen te worden, dan zegt AJAX echt nee.
En als de arbitragecommissie of de rechter bepaalt dat hij het recht heeft om met de A-selectie te trainen?

Van Basten heeft de confrontatie gezocht. Nu wordt het nog een heel gedoe.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 08, 2008 10:11 pm

De confrontatie?? Hij heeft gedaan waar hij voor aangenomen is: de spelers kiezen die hij ziet zitten en daar een team van maken.
Wij hebben deze discussie nu al 30 keer gehad, ik stop er dus nu maar mee. Volgens mij weet je al ongeveer hoe ik erover denk. :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 10:39 pm

Tja, als de speler naar de arbitragecommissie loopt, heb je iets niet goed gedaan, hoor.

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 10:43 pm

Dus Perez had gewoon met het 1ste mee moeten blijven trainen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 10:45 pm

Ja, daar was geen ontkomen aan. En wat maakt het ook uit? Hij bijt toch niet? Hij wil sowieso spelen, dus vertel hem gewoon dat hij geen speeltijd krijgt.

Perez voelt zich vernederd, dan krijg je dit. En eerlijk gezegd kan ik me er nog iets bij voorstellen ook.

Rooie

Bericht door Rooie » vr aug 08, 2008 10:46 pm

Vind het opvallend dat Perez de enige is die er zo'n heibel over maakt. Verbazen doet het me echter niet, de schuld ligt volgens Perez altijd bij een ander.

Had hij nog bij de A-selectie gezeten, terwijl hij wist dat hij wegmocht, had hij dezelfde heibel gemaakt. Geen arbitragezaak maar wel zeuren en zeiken op trainingen. Er bestaat geen perfecte oplossing voor deze zaak, zo snel mogelijk afhandelen en vergeten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr aug 08, 2008 10:47 pm

Er staat op vi.nl dat Ajax hem de komende twee jaar in het tweede wil laten wegrotten. Als dat zo is dan begrijp ik Perez wel. Gewoon transfervrij laten gaan svp.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr aug 08, 2008 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 10:47 pm

Misschien moet van Basten een cursus people management gaan volgen...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 10:47 pm

Wacht maar tot Luque met zijn advocaat komt.

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 10:48 pm

Ik schijt al in mijn broek.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 10:50 pm

Jij hoeft de afkoopsom niet te betalen, goodfella. :666.gif:

Juist als je problemen verwacht, kun je er niet snel genoeg bij zijn. Van Basten heeft gewoon te lang gewacht.

Plaats reactie