Voetbal

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 07, 2008 2:37 pm

Pfffff dat heb je op dit soort toernooien, laat het politiek correcte IOC dit soort mongolen fluiten, eerste wedstrijd ook al zo'n idioot gezien.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 2:37 pm

Nederland mag zeker niet mopperen over dit gelijkspel.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 07, 2008 2:38 pm

Sno probeerde de voet van die Nigeriaan te amputeren. Terecht rood.

Er zit helemaal niks in dit elftal. Met dank aan het Friese knuffelfossiel.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 07, 2008 2:39 pm

Jöhnk schreef:Sno probeerde de voet van die Nigeriaan te amputeren. Terecht rood.

:drecul.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » do aug 07, 2008 2:39 pm

Volgens mij heeft ie die Nigeriaan helemaal niet goed gezien. Die kwam achter hem vandaan. Hij probeerde een blok te zetten.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 07, 2008 2:42 pm

Jong A Pin, wat voor Ajax? :hypocrite.gif:

Sneu voor Sno.. volgens mij was er geen opzet in het spel. Had met geel afgekund.

De Guzman, Vermeer en Jong A Pin vond ik goed, verder veel zesjes en Sibon, Maduro en Zuiverloon dikke onvoldoendes. Urby ook matig hoor.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 2:43 pm

Jöhnk schreef:Sno probeerde de voet van die Nigeriaan te amputeren. Terecht rood.

Mee eens.

Sno schopt terwijl de bal weg is.

In deze hitte moet je denken, niet rennen. Dan krijgt een team van Foppe de Haan het moeilijk, want deze trainer houdt vooral van fysieke arbeid.
Laatst gewijzigd door joey op do aug 07, 2008 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Khraa

Bericht door Khraa » do aug 07, 2008 2:45 pm

Ik vond De Guzman verdedigend nogal eens verzaken, waardoor de Nigerianen het middenveld makkelijk over konden steken.

Ik vond Marcellis behoorlijk... (Maar dat mag geloof ik niet)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 07, 2008 2:55 pm

Marcellis was inderdaad goed.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 3:22 pm

Marcellis was de rots in de branding, hij haalde veel weg. Opbouwend is hij niets bijzonders, maar hij kan wel verdedigen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 07, 2008 3:37 pm

Vandaag wel, maar tegen Gervinho van Ivoorkust was hij nergens.

Voordeel van de rode kaart van Sno is dat we hem voorlopig niet meer terugzien. Al is Maduro ook niet alles, om het mild te zeggen. Ze zijn allebei ontzettend slecht op hun eigen manier.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 07, 2008 3:59 pm

joey schreef:

Mee eens.

Sno schopt terwijl de bal weg is.

In deze hitte moet je denken, niet rennen. Dan krijgt een team van Foppe de Haan het moeilijk, want deze trainer houdt vooral van fysieke arbeid.
Bal was gewoon in dat duel, het is een beetje hard, maar nooit een rode kaart.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do aug 07, 2008 4:28 pm

Jöhnk schreef:Vandaag wel, maar tegen Gervinho van Ivoorkust was hij nergens.
Het probleem van Marcellis is dat ie nog veel moeite kent met het opvangen van een speler op snelheid.

generaal

Bericht door generaal » do aug 07, 2008 4:28 pm

Zouden Aissati, Amrabat en Lens nou echt minder zijn dan Maduro, Beerens en Sibon?

D_skilled

Bericht door D_skilled » do aug 07, 2008 4:46 pm

Precieus. Sibon kon tegen Nigeria voorin geen bal vasthouden, terwijl Jong Oranje in het laatste kwart van de wedstrijd daar juist baat aan had.

Domme keuze was het overigens van Foppe om Emanuelson controlerend te laten spelen. Zet dan liever Bakkal of Sno naast Maduro.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 4:48 pm

generaal schreef:Zouden Aissati, Amrabat en Lens nou echt minder zijn dan Maduro, Beerens en Sibon?
Natuurlijk niet. Maar die jongens zijn lastig, vindt de hopman.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 07, 2008 5:00 pm

Ik vind dat er wel iets meer respect voor die Hopman mag zijn.. toch 2 x achter elkaar europees kampioen en welke trainer kreeg het nog meer voor elkaar om zich voor de OS te kwalificeren. Bovendien is 0-0 tegen Nigeria met allemaal jongens die tegen de 30 aanlopen echt zo slecht nog niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 07, 2008 5:26 pm

Hij heeft het goed gedaan maar bij ieder nieuw toernooi begin je weer op 0.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 07, 2008 6:38 pm

Hij loopt altijd zo heerlijk na te schoppen naar zijn ploeg als er iets niet deugt. Iets dergelijks wordt ook altijd via de media gecommuniceerd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 07, 2008 9:25 pm

generaal schreef:Zouden Aissati, Amrabat en Lens nou echt minder zijn dan Maduro, Beerens en Sibon?
En dan vergeet je Bruins en De Jong nog. Kijk, als je al weet dat je het 'moet' doen met dispensatiespelers van het niveau Jaliens, neem dan gewoon wel je meest talentvolle voetballers mee. Sno heeft hier niets te zoeken.

Argentinië maakte vandaag wel indruk, evenals Ivoorkust. Hebben jullie nog op Monzón gelet? :yes.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 08, 2008 12:07 am

Ik wou het al vragen Thomas maar is hij haalbaar? Ik heb een Argentijnse vriend en die vertelde mij al over deze speler maar iemand die in de Olympische ploeg van Argentinie speelt is volgens mij onhaalbaar...wat denk jij?

Verder vond ik Ivoorkust goed zeg! Alleen geloof ik er geen reet van dat er een speler van 17 in de basis stond en dat de reservekeeper 16 is!

Argentinie heeft zoveel meer voetbal in zich dan de rest van de teams... Brazilie was om te huilen! Nederland ook niet veel soeps als ik het team zie en wat ik allemaal hoor en lees.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 08, 2008 9:01 am

Oranje viel mij vies tegen, evenals Foppe.
De opstelling vond ik vreemd, de wissels zo mogelijk nog vreemder. En inderdaad roept Foppe na de wedstrijd weer van alles in de media...weliswaar heeft hij grotendeels gelijk, maar verstandig vind ik het niet.

Vermeer en Marcellis waren duidelijk de 2 beste spelers, zij hielden Oranje op de been. Ik ben en blijf geen 'fan' van Vermeer, maar onder Foppe presteert hij meestal erg goed. En zijn lange trap is verrassend sterk, Babel kon 2 keer zo doorlopen (al hield hij zich beide keren in, logisch...).
Marcellis kan overigens best aaridg opbouwen, maar dan moeten er wel middenvelders zijn die de bal willen hebben. Aangezien die er niet waren werd hij gedwongen de bal maar weg te jassen. Verdedigend was hij wel bijna foutloos.

De dispensatiespelers blijken niet van toegevoegde waarde te zijn, op Makaay na. Maar die blesseert zichzelf weer op een niet zo'n slimme manier, dat dat schot verkeerd uit ging vallen zag je aankomen. Iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten om dan vol proberen uit te halen. Maar goed, hopelijk valt zijn blessure mee. Anders heeft Oranje echt een heel groot probleem.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 08, 2008 9:32 am

Thomas schreef:
En dan vergeet je Bruins en De Jong nog. Kijk, als je al weet dat je het 'moet' doen met dispensatiespelers van het niveau Jaliens, neem dan gewoon wel je meest talentvolle voetballers mee. Sno heeft hier niets te zoeken.

Argentinië maakte vandaag wel indruk, evenals Ivoorkust. Hebben jullie nog op Monzón gelet? :yes.gif:
Niets gezien tot nu toe, maar vertel... :neutral.gif: :hupajax.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 08, 2008 9:49 am

Monzón is een geweldigeuitstekende jonge linksback van Boca Juniors, Dominee.

Afbeelding
Rishi schreef:Ik wou het al vragen Thomas maar is hij haalbaar? Ik heb een Argentijnse vriend en die vertelde mij al over deze speler maar iemand die in de Olympische ploeg van Argentinie speelt is volgens mij onhaalbaar...wat denk jij?
Ik voorspelde vooraf min of meer dat hij na de OS onhaalbaar zou zijn:
Thomas op 8 juli schreef:Ik verwacht overigens dat Monzón na de OS al een transfer gaat maken naar Europa. Ben benieuwd of Batista met hem en met Zabaleta als backs durft te spelen.
Heeft pas een half jaar in het eerste van Boca gespeeld maar had binnen no time een basisplaats.

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 08, 2008 10:03 am

Voor Ajax zou ie nóg wel haalbaar kunnen zijn, maar voor de andere Nederlandse topclubs niet. Maar dat kan na een Olympische spelen snel veranderen.
Laatst gewijzigd door D_skilled op vr aug 08, 2008 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie