Voetbal
- InnerHarbour
- Daily Blind
- Giacomo Puccini
Mee eens.Jöhnk schreef:Sno probeerde de voet van die Nigeriaan te amputeren. Terecht rood.
Er zit helemaal niks in dit elftal. Met dank aan het Friese knuffelfossiel.
Sno schopt terwijl de bal weg is.
In deze hitte moet je denken, niet rennen. Dan krijgt een team van Foppe de Haan het moeilijk, want deze trainer houdt vooral van fysieke arbeid.
Laatst gewijzigd door joey op do aug 07, 2008 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
Bal was gewoon in dat duel, het is een beetje hard, maar nooit een rode kaart.joey schreef:Mee eens.Jöhnk schreef:Sno probeerde de voet van die Nigeriaan te amputeren. Terecht rood.
Er zit helemaal niks in dit elftal. Met dank aan het Friese knuffelfossiel.
Sno schopt terwijl de bal weg is.
In deze hitte moet je denken, niet rennen. Dan krijgt een team van Foppe de Haan het moeilijk, want deze trainer houdt vooral van fysieke arbeid.
-
- AT Toto winner 15/16
En dan vergeet je Bruins en De Jong nog. Kijk, als je al weet dat je het 'moet' doen met dispensatiespelers van het niveau Jaliens, neem dan gewoon wel je meest talentvolle voetballers mee. Sno heeft hier niets te zoeken.generaal schreef:Zouden Aissati, Amrabat en Lens nou echt minder zijn dan Maduro, Beerens en Sibon?
Argentinië maakte vandaag wel indruk, evenals Ivoorkust. Hebben jullie nog op Monzón gelet?

Ik wou het al vragen Thomas maar is hij haalbaar? Ik heb een Argentijnse vriend en die vertelde mij al over deze speler maar iemand die in de Olympische ploeg van Argentinie speelt is volgens mij onhaalbaar...wat denk jij?
Verder vond ik Ivoorkust goed zeg! Alleen geloof ik er geen reet van dat er een speler van 17 in de basis stond en dat de reservekeeper 16 is!
Argentinie heeft zoveel meer voetbal in zich dan de rest van de teams... Brazilie was om te huilen! Nederland ook niet veel soeps als ik het team zie en wat ik allemaal hoor en lees.
Verder vond ik Ivoorkust goed zeg! Alleen geloof ik er geen reet van dat er een speler van 17 in de basis stond en dat de reservekeeper 16 is!
Argentinie heeft zoveel meer voetbal in zich dan de rest van de teams... Brazilie was om te huilen! Nederland ook niet veel soeps als ik het team zie en wat ik allemaal hoor en lees.
IK GELOOF!!!!!!
Oranje viel mij vies tegen, evenals Foppe.
De opstelling vond ik vreemd, de wissels zo mogelijk nog vreemder. En inderdaad roept Foppe na de wedstrijd weer van alles in de media...weliswaar heeft hij grotendeels gelijk, maar verstandig vind ik het niet.
Vermeer en Marcellis waren duidelijk de 2 beste spelers, zij hielden Oranje op de been. Ik ben en blijf geen 'fan' van Vermeer, maar onder Foppe presteert hij meestal erg goed. En zijn lange trap is verrassend sterk, Babel kon 2 keer zo doorlopen (al hield hij zich beide keren in, logisch...).
Marcellis kan overigens best aaridg opbouwen, maar dan moeten er wel middenvelders zijn die de bal willen hebben. Aangezien die er niet waren werd hij gedwongen de bal maar weg te jassen. Verdedigend was hij wel bijna foutloos.
De dispensatiespelers blijken niet van toegevoegde waarde te zijn, op Makaay na. Maar die blesseert zichzelf weer op een niet zo'n slimme manier, dat dat schot verkeerd uit ging vallen zag je aankomen. Iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten om dan vol proberen uit te halen. Maar goed, hopelijk valt zijn blessure mee. Anders heeft Oranje echt een heel groot probleem.
De opstelling vond ik vreemd, de wissels zo mogelijk nog vreemder. En inderdaad roept Foppe na de wedstrijd weer van alles in de media...weliswaar heeft hij grotendeels gelijk, maar verstandig vind ik het niet.
Vermeer en Marcellis waren duidelijk de 2 beste spelers, zij hielden Oranje op de been. Ik ben en blijf geen 'fan' van Vermeer, maar onder Foppe presteert hij meestal erg goed. En zijn lange trap is verrassend sterk, Babel kon 2 keer zo doorlopen (al hield hij zich beide keren in, logisch...).
Marcellis kan overigens best aaridg opbouwen, maar dan moeten er wel middenvelders zijn die de bal willen hebben. Aangezien die er niet waren werd hij gedwongen de bal maar weg te jassen. Verdedigend was hij wel bijna foutloos.
De dispensatiespelers blijken niet van toegevoegde waarde te zijn, op Makaay na. Maar die blesseert zichzelf weer op een niet zo'n slimme manier, dat dat schot verkeerd uit ging vallen zag je aankomen. Iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten om dan vol proberen uit te halen. Maar goed, hopelijk valt zijn blessure mee. Anders heeft Oranje echt een heel groot probleem.
Niets gezien tot nu toe, maar vertel...Thomas schreef:En dan vergeet je Bruins en De Jong nog. Kijk, als je al weet dat je het 'moet' doen met dispensatiespelers van het niveau Jaliens, neem dan gewoon wel je meest talentvolle voetballers mee. Sno heeft hier niets te zoeken.generaal schreef:Zouden Aissati, Amrabat en Lens nou echt minder zijn dan Maduro, Beerens en Sibon?
Argentinië maakte vandaag wel indruk, evenals Ivoorkust. Hebben jullie nog op Monzón gelet?

Face your fears and live your dreams, No Fear
Monzón is een geweldigeuitstekende jonge linksback van Boca Juniors, Dominee.

Ik voorspelde vooraf min of meer dat hij na de OS onhaalbaar zou zijn:Rishi schreef:Ik wou het al vragen Thomas maar is hij haalbaar? Ik heb een Argentijnse vriend en die vertelde mij al over deze speler maar iemand die in de Olympische ploeg van Argentinie speelt is volgens mij onhaalbaar...wat denk jij?
Heeft pas een half jaar in het eerste van Boca gespeeld maar had binnen no time een basisplaats.Thomas op 8 juli schreef:Ik verwacht overigens dat Monzón na de OS al een transfer gaat maken naar Europa. Ben benieuwd of Batista met hem en met Zabaleta als backs durft te spelen.
Voor Ajax zou ie nóg wel haalbaar kunnen zijn, maar voor de andere Nederlandse topclubs niet. Maar dat kan na een Olympische spelen snel veranderen.
Laatst gewijzigd door D_skilled op vr aug 08, 2008 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.