en wat heeft het die spelers opgeleverd? Een glorieuze come back? Helemaal nix, en dat gaat het Perez ook niet opleveren.Marillion schreef:Tja, hier kon je natuurlijk op wachten. In het verleden zijn er inderdaad al vergelijkbare zaken geweest waarbij de spelers in het gelijk werden gesteld.
Kenneth Perez
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Joey schreef dit ergens in Mei.joey schreef:Hij zou wel in de categorie spelers zonder perspectief moeten vallen.Jabu schreef:Maar hoe kom je er nu bij dat bovenstaande bericht op Perez slaat?
Noem jij 3 weken voor die tijd maar mooi op tijd dan. Geef hem vooral de aanvoerdersband in oefenduels, want dan weet die jongen ook echt waar hij aan toe is.

Nee, vBasten had die lui er vanaf het begin al uit moeten kieperen. Het gaat me niet om de beslissing, maar om het tijdstip en de directheid. Iets dergelijks had je op 1 juni ook al kunnen mededelen in een onderonsje. Toen waren er namelijk ook al gesprekken geweest, maar blijkbaar is toen iedereen weer vanaf 0 begonnen. Kapitale inschattingsfout, waardoor je nu gezeik krijgt met die lastige gasten. Dom, dom, dom.
- Cluijffert
- InnerHarbour
Pardon? Hij heeft deze rommel niet gemaakt. Het zijn zijn experienced voorgangers die dat gedaan hebben.Jansma schreef: Maar goed, hij heeft deze rommel gemaakt, hij mag het nu opschonen.
Perez was toch wel gaan steigeren. Maakt niet uit wanneer.
Opmerkelijk overigens dat uitgerekend KP over fatsoen begint.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 06, 2008 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo is dat. Dan waren de heren op dat moment misschien boos geworden, maar wie had er toen belangstelling voor? Bovendien konden ze dan niet zeggen dat ze aan het lijntje gehouden zijn.Peter schreef:Noem jij 3 weken voor die tijd maar mooi op tijd dan. Geef hem vooral de aanvoerdersband in oefenduels, want dan weet die jongen ook echt waar hij aan toe is.![]()
Nee, vBasten had die lui er vanaf het begin al uit moeten kieperen. Het gaat me niet om de beslissing, maar om het tijdstip en de directheid. Iets dergelijks had je op 1 juni ook al kunnen mededelen in een onderonsje. Toen waren er namelijk ook al gesprekken geweest, maar blijkbaar is toen iedereen weer vanaf 0 begonnen. Kapitale inschattingsfout, waardoor je nu gezeik krijgt met die lastige gasten. Dom, dom, dom.
Van Basten heeft graag spelers op zicht, maar spelers zijn geen jurken uit de Wehkamp-catalogus. Spelers zijn werknemers en werknemers hebben bepaalde rechten. Als bondscoach kon hij spelers seletecteren en afvoeren zoveel hij wilde (OK, er werden er een paar boos, maar dat boeide hem niet), maar nu krijgt hij te maken met personen die bij Ajax een vast contract hebben. Die kun je niet zomaar wegsturen.
Het stinkt aan alle kanten!
Nogmaals, er zijn ruim voordat het seizoen begon spelers geinformeerd dat ze mochten vertrekken. Weet jij precies wie dat waren, joey? Als je dat niet weet heb je namelijk geen punt.
En natuurlijk heeft Van Basten het recht om spelers die er met de pet naar gooien of zwaar tekort komen uit de selectie te zetten.
En natuurlijk heeft Van Basten het recht om spelers die er met de pet naar gooien of zwaar tekort komen uit de selectie te zetten.
Nee, geen idee, maar Perez was het blijkbaar niet. Anders maak je hem niet tijdens de voorbereiding aanvoerder. (Hij had er wel bij moeten horen, daar niet van.)
Van Basten heeft allerlei rechten maar een werknemer heeft die ook. Elke P&O-functionaris kan je vertellen, dat je bij ontslag bepaalde procedures moet volgen. Van Basten heeft op zijn minst wisselende boodschappen gegeven. Dat is een probleem.
Van Basten heeft allerlei rechten maar een werknemer heeft die ook. Elke P&O-functionaris kan je vertellen, dat je bij ontslag bepaalde procedures moet volgen. Van Basten heeft op zijn minst wisselende boodschappen gegeven. Dat is een probleem.
Begrijp me niet verkeerd, als Van Basten al weken wist wie hij eruit zou gooien en de boel heeft laten doorsudderen, dan heeft hij het verkeerd aangepakt.
Maar ik betwijfel of het zo gegaan is. Een aantal weet sowieso al langer dat ze weg mogen (al doet Luque of zijn neus bloedt) en Perez is om de een of andere reden tegengevallen. Blijft over Colin, dat geval is slecht aangepakt door Van Basten.
Al denk ik niet dat Van Basten geld aan Colin wil verdienen zoals HTC aan Charisteas.
Maar ik betwijfel of het zo gegaan is. Een aantal weet sowieso al langer dat ze weg mogen (al doet Luque of zijn neus bloedt) en Perez is om de een of andere reden tegengevallen. Blijft over Colin, dat geval is slecht aangepakt door Van Basten.
Al denk ik niet dat Van Basten geld aan Colin wil verdienen zoals HTC aan Charisteas.
Hopelijk leert Van Basten ervan en gaat hij volgende keer iets voorzichtiger met mensen om. Dat is ook onderdeel van zijn vak. Ook bij Oranje had hij al problemen op dit punt, elke keer dat hij onhandig opereert levert dat een stortvloed aan negatieve publiciteit op. Niet goed voor hem en niet goed voor Ajax, en dan heb ik het nog niet over het menselijk aspect.
Volgens mij zitten de jeugdtrainers op contracten van een jaar. Ik herinner me tenminste dat Van Gaal iedereen in mei uitsluitsel moest geven.
En ja, natuurlijk kun je het zo doen als Van Basten het gedaan heeft. Dat gaat dan waarschijnlijk wel geld kosten. En het levert ook imagoschade op.
En ja, natuurlijk kun je het zo doen als Van Basten het gedaan heeft. Dat gaat dan waarschijnlijk wel geld kosten. En het levert ook imagoschade op.