Robbie Wielaert

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 7:35 am

Toppie schreef:
'Geen contact meer met Wielaert'
Volgens de regionale krant Tubantia heeft Danny Blind zich na het eerste bod niet meer gebeld bij FC Twente voor nieuwe onderhandelingen. Volgens de voorzitter van die club blijft Wielaert dan ook gewoon bij FC Twente en is hij niet te koop. De zaakwaarnemer van Ajax zegt de laatste dagen ook niets van Ajax te hebben vernomen.
In de haast om ook iets over Wielaert en AJAX te schrijven ..
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 31, 2008 7:50 am

Tubantia Tsja, moet ook wat te schrijven hebben in deze komkommertijd. Trouwens, veel geld voor een 28-jarige speler waarvan de naam over de grens onbekend is, is toch onzin. Misschien is Danny inmiddels wel met een andere verdediger bezig. Jonger en goedkoper.[/code]

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 9:01 am

Een Twente-watcher legt het hier uit, minuut 14 ongeveer.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 31, 2008 9:22 am

Zomaar een brainwave: Ajax anticipeert op het feit dat het nog een aantal miljoenen van VD Vaart krijgt (20-25% van 20 miljoen?) en gaat voor een betere (duurdere) optie.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 31, 2008 9:28 am

Zou goed kunnen... Douglas?
IK GELOOF!!!!!!

sander

Bericht door sander » do jul 31, 2008 9:29 am

Ajaciedjuh schreef:Zomaar een brainwave: Ajax anticipeert op het feit dat het nog een aantal miljoenen van VD Vaart krijgt (20-25% van 20 miljoen?) en gaat voor een betere (duurdere) optie.
Ik dacht dat HSV al akkoord was met +- 10 miljoen. Maar dan zou miss. Douglas weer in beeld kunnen komen?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 31, 2008 9:41 am

Waarom zou die weer in beeld komen? Het was niet zo dat Ajax de transfersom niet kon betalen. Die jongen koos er voor om in Enschede te blijven.
Nil volentibus arduum

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 31, 2008 10:12 am

Ajaciedjuh schreef:
Zlatan Son of God schreef:Nee dat nog niet, maar het komt wel rond.
Bron?
Meerdere personen bij twente. Ze verwachten dat hij wel gaat. twente is al flink bezig om de opvolger te halen, die gast van NEC was een van de mogelijkheden.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 31, 2008 10:44 am

Aan welk bedrag denken zij? 2 miljoen of 6 miljoen? (indicatief)
Face your fears and live your dreams, No Fear

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do jul 31, 2008 10:46 am

Zlatan Son of God schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Bron?
Meerdere personen bij twente. Ze verwachten dat hij wel gaat. twente is al flink bezig om de opvolger te halen, die gast van NEC was een van de mogelijkheden.
Was? Dus Peter blieft? Mooi! :headbang.gif:

Hoewel dat ook wel weer de broodnodige centjes in het lege laatje zou geven...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 31, 2008 11:29 am

De Dominee schreef:Aan welk bedrag denken zij? 2 miljoen of 6 miljoen? (indicatief)
deze mensen gaan niet over de bedragen.. maar zij denken dat twente rond de 4 miljoen wil zien. maar zoals ik al zei, zij zijn spelers of mensen die kort bij de selectie zitten.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 01, 2008 8:32 am

Ajaciedjuh schreef:
Bron?
Niels Wellenberg, denk ik. Speler Twente en vriend van ZSOG.

Ik ben het trouwens met ZSOG eens en denk dat Wielaert voor Ajax een goede zou zijn. Ziet het spel goed, kan een defensie leiden en is defensief vrij allround.

Niet iedere aankoop hoeft een jong talent te zijn.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 01, 2008 8:38 am

Ramona schreef:
Ajaciedjuh schreef:Bron?
Was? Dus Peter blieft? Mooi! :headbang.gif:

Hoewel dat ook wel weer de broodnodige centjes in het lege laatje zou geven...
Nee hoor... gelimiteerde transfersom, dus veel centjes hoef je er niet voor te betalen. Tonnetje of 5...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr aug 01, 2008 9:35 am

Voorlopig is het stil geworden rond Wielaert.. En nu maar hopen dat Loovens zich vanavond niet in de kijker speelt!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Toppie

Bericht door Toppie » vr aug 01, 2008 9:38 am

McClaren (FC Twente) wil Wielaert niet naar Ajax laten gaan

Ajax wil Robbie Wielaert graag binnenhalen, maar FC Twente wil de belangrijke pion niet laten gaan. "Hij is de leider van de defensie, degene die de organisatie neerzet en ook opbouwend van grote waarde is. Het zou dan ook een grote aderlating zijn wanneer hij zou vertrekken", aldus FC Twente-trainer Steve McClaren, die ook met het oog op de Champions League voorronde zijn selectie graag zo intact mogelijk wil houden.

Het is idd wel erg stil rondom deze 29 jarige verdediger

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 01, 2008 9:44 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Voorlopig is het stil geworden rond Wielaert.. En nu maar hopen dat Loovens zich vanavond niet in de kijker speelt!
Wil je niet van die enge dingen zeggen? :excited.gif:

Misschien dat de stilte rondom Wielaert iets te maken heeft met de loting voor de CL? Die is namelijk vandaag. Misschien dat Twente eerst wil weten hoe groot de kans is om er eventueel doorheen te komen? Al kan het natuurlijk ook zijn dat McLaren een veto heeft uitgesproken.
Nil volentibus arduum

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 01, 2008 10:21 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Bron?

Ik ben het trouwens met ZSOG eens en denk dat Wielaert voor Ajax een goede zou zijn. Ziet het spel goed, kan een defensie leiden en is defensief vrij allround.

Hem heb ik ook gevraagd, maar hij kon er weinig over vertellen. Zei alleen dat we hem mochten hebben.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 01, 2008 11:08 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Bron?

Hem heb ik ook gevraagd, maar hij kon er weinig over vertellen. Zei alleen dat we hem mochten hebben.
Dat klinkt niet echt positief.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 01, 2008 11:13 am

Klinkt meer gelaten.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 01, 2008 11:20 am

Ik loop altijd met hem te dollen dat ze Kennedy terug mogen hebben en daarvoor wij Arnautovic komen halen + Wielaert nu..

Hij moest eerst niks hebben van Arnautovic, gezien zijn karakter.. maar ziet nu ook in dat hij de beste speler van de selectie is..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr aug 01, 2008 11:22 am

Het is erg stil geworden rondom Wielaert.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 01, 2008 11:31 am

Jöhnk schreef:Het is erg stil geworden rondom Wielaert.
Er valt niks te melden. Ik las zojuist ergens op het internet dat Blind in het buitenland zit voor transfers (bericht van afgelopen woensdag in het Parool dacht ik).
Iemand dit ook gelezen!? Is het daarom zo stil, omdat Ajax bezig is met alternatief en daarom ook geen contact hebben gehad met Twente en zaakwaarnemer?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 01, 2008 11:38 am

Is hij zo'n Argentijnse slager aan het halen? Of de elegante Griek Papastathopoulos ?

Nee hoor: Blind zat hier:
01/08/2008 05:59
Friendly Preview: AEK Athens vs Genoa
Friday’s pre-season friendly between AEK Athens and Genoa will draw less attention for the spectacle itself than for its significance in one of the biggest transfer summers in the recent history of Greek domestic football…

Having just officially announced the signing of Greece captain Angelos Basinas on a three-year deal, AEK management are preparing for a friendly match against Genoa that carries huge personal significance for Sokratis Papastathopoulos.

Speculation has been rife about the future of the promising central defender, with last-minute interest from Ajax appearing to have dislodged slightly the initial approach from the Serie A outfit.

It has been reported that Ajax Director of Football Danny Blind has been personally monitoring the progress of Papastathopoulos during pre-season and, despite the fact that the Amsterdam giants did not meet AEK’s initial request of €4 million for the player’s services, the Dutch club may be given another opportunity to nab the highly rated defender.

Friday’s friendly against Genoa in Schwaz, Austria, will certainly provide an intriguing scenario for the Greek side; it remains to be seen whether the Italians will use the friendly to take one final look at Papastathopoulos, who has played in AEK’s most recent friendly matches.

The absence of the 20-year-old’s name from the AEK team sheet on Friday will certainly be an indicator of the direction of his immediate future. With out-of-contract Greece centre-back Sotiris Kyrgiakos apparently lined-up by the Athenians as a replacement for Papastathopoulos, all eyes will certainly be fixed on the scenic Austrian district of Schwaz for the remainder of the week.

Chris Paraskevas
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=799975

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 01, 2008 11:51 am

Goh, dat is toevallig, ik krijg net van mijn bron in Griekenland door dat Papastathopolous daar inderdaad in verband wordt gebracht met Ajax. Voor wat het waard is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 01, 2008 11:58 am

Duke schreef:Goh, dat is toevallig, ik krijg net van mijn bron in Griekenland door dat Papastathopolous daar inderdaad in verband wordt gebracht met Ajax. Voor wat het waard is.
De strijd is schijnbaar nog niet helemaal gestreden. Wat voor een soort speler is het? Aanvoerder klinkt wel als leider type in ieder geval.

Gesloten