In de haast om ook iets over Wielaert en AJAX te schrijven ..Toppie schreef:'Geen contact meer met Wielaert'
Volgens de regionale krant Tubantia heeft Danny Blind zich na het eerste bod niet meer gebeld bij FC Twente voor nieuwe onderhandelingen. Volgens de voorzitter van die club blijft Wielaert dan ook gewoon bij FC Twente en is hij niet te koop. De zaakwaarnemer van Ajax zegt de laatste dagen ook niets van Ajax te hebben vernomen.
Robbie Wielaert
Moderator: mods
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Was? Dus Peter blieft? Mooi!Zlatan Son of God schreef:Meerdere personen bij twente. Ze verwachten dat hij wel gaat. twente is al flink bezig om de opvolger te halen, die gast van NEC was een van de mogelijkheden.Ajaciedjuh schreef:Bron?Zlatan Son of God schreef:Nee dat nog niet, maar het komt wel rond.

Hoewel dat ook wel weer de broodnodige centjes in het lege laatje zou geven...
- Daily Blind
Niels Wellenberg, denk ik. Speler Twente en vriend van ZSOG.Ajaciedjuh schreef:Bron?Zlatan Son of God schreef:Nee dat nog niet, maar het komt wel rond.
Ik ben het trouwens met ZSOG eens en denk dat Wielaert voor Ajax een goede zou zijn. Ziet het spel goed, kan een defensie leiden en is defensief vrij allround.
Niet iedere aankoop hoeft een jong talent te zijn.
Nee hoor... gelimiteerde transfersom, dus veel centjes hoef je er niet voor te betalen. Tonnetje of 5...Ramona schreef:Was? Dus Peter blieft? Mooi!Zlatan Son of God schreef:Meerdere personen bij twente. Ze verwachten dat hij wel gaat. twente is al flink bezig om de opvolger te halen, die gast van NEC was een van de mogelijkheden.Ajaciedjuh schreef:Bron?![]()
Hoewel dat ook wel weer de broodnodige centjes in het lege laatje zou geven...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het is idd wel erg stil rondom deze 29 jarige verdedigerMcClaren (FC Twente) wil Wielaert niet naar Ajax laten gaan
Ajax wil Robbie Wielaert graag binnenhalen, maar FC Twente wil de belangrijke pion niet laten gaan. "Hij is de leider van de defensie, degene die de organisatie neerzet en ook opbouwend van grote waarde is. Het zou dan ook een grote aderlating zijn wanneer hij zou vertrekken", aldus FC Twente-trainer Steve McClaren, die ook met het oog op de Champions League voorronde zijn selectie graag zo intact mogelijk wil houden.
Wil je niet van die enge dingen zeggen?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Voorlopig is het stil geworden rond Wielaert.. En nu maar hopen dat Loovens zich vanavond niet in de kijker speelt!

Misschien dat de stilte rondom Wielaert iets te maken heeft met de loting voor de CL? Die is namelijk vandaag. Misschien dat Twente eerst wil weten hoe groot de kans is om er eventueel doorheen te komen? Al kan het natuurlijk ook zijn dat McLaren een veto heeft uitgesproken.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Hem heb ik ook gevraagd, maar hij kon er weinig over vertellen. Zei alleen dat we hem mochten hebben.wimpey schreef:Niels Wellenberg, denk ik. Speler Twente en vriend van ZSOG.Ajaciedjuh schreef:Bron?Zlatan Son of God schreef:Nee dat nog niet, maar het komt wel rond.
Ik ben het trouwens met ZSOG eens en denk dat Wielaert voor Ajax een goede zou zijn. Ziet het spel goed, kan een defensie leiden en is defensief vrij allround.
- Ajaciedjuh
Dat klinkt niet echt positief.Zlatan Son of God schreef:Hem heb ik ook gevraagd, maar hij kon er weinig over vertellen. Zei alleen dat we hem mochten hebben.wimpey schreef:Niels Wellenberg, denk ik. Speler Twente en vriend van ZSOG.Ajaciedjuh schreef:Bron?
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
Er valt niks te melden. Ik las zojuist ergens op het internet dat Blind in het buitenland zit voor transfers (bericht van afgelopen woensdag in het Parool dacht ik).Jöhnk schreef:Het is erg stil geworden rondom Wielaert.
Iemand dit ook gelezen!? Is het daarom zo stil, omdat Ajax bezig is met alternatief en daarom ook geen contact hebben gehad met Twente en zaakwaarnemer?
Is hij zo'n Argentijnse slager aan het halen? Of de elegante Griek Papastathopoulos ?
Nee hoor: Blind zat hier:
Nee hoor: Blind zat hier:
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=79997501/08/2008 05:59
Friendly Preview: AEK Athens vs Genoa
Friday’s pre-season friendly between AEK Athens and Genoa will draw less attention for the spectacle itself than for its significance in one of the biggest transfer summers in the recent history of Greek domestic football…
Having just officially announced the signing of Greece captain Angelos Basinas on a three-year deal, AEK management are preparing for a friendly match against Genoa that carries huge personal significance for Sokratis Papastathopoulos.
Speculation has been rife about the future of the promising central defender, with last-minute interest from Ajax appearing to have dislodged slightly the initial approach from the Serie A outfit.
It has been reported that Ajax Director of Football Danny Blind has been personally monitoring the progress of Papastathopoulos during pre-season and, despite the fact that the Amsterdam giants did not meet AEK’s initial request of €4 million for the player’s services, the Dutch club may be given another opportunity to nab the highly rated defender.
Friday’s friendly against Genoa in Schwaz, Austria, will certainly provide an intriguing scenario for the Greek side; it remains to be seen whether the Italians will use the friendly to take one final look at Papastathopoulos, who has played in AEK’s most recent friendly matches.
The absence of the 20-year-old’s name from the AEK team sheet on Friday will certainly be an indicator of the direction of his immediate future. With out-of-contract Greece centre-back Sotiris Kyrgiakos apparently lined-up by the Athenians as a replacement for Papastathopoulos, all eyes will certainly be fixed on the scenic Austrian district of Schwaz for the remainder of the week.
Chris Paraskevas
- Ajaciedjuh
De strijd is schijnbaar nog niet helemaal gestreden. Wat voor een soort speler is het? Aanvoerder klinkt wel als leider type in ieder geval.Duke schreef:Goh, dat is toevallig, ik krijg net van mijn bron in Griekenland door dat Papastathopolous daar inderdaad in verband wordt gebracht met Ajax. Voor wat het waard is.