Kun je iets concreter worden? Welke mensen die destijds vonden dat PSV geen spelers van Lemic moest nemen vinden nu dat Ajax wel spelers van Lemic moet nemen?brigade zuid schreef:Ik vind het wel frappant dat toen Lemic bij Psv zat er toch veel commentaar was van tjonge blij dat AJAX zich niet inlaat met zo'n figuur en nu zit ie bij AJAX en is alles opeens oke.
Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bij PSV bestond de halve selectie uit zijn spelers. Ook binnen de organisatie zaten mensen van hem. Ik ga me pas echt zorgen maken als pak 'm beet Piet de Visser bij Ajax opduikt. Maar dat zie ik niet gebeuren.brigade zuid schreef:Ik vind het wel frappant dat toen Lemic bij Psv zat er toch veel commentaar was van tjonge blij dat AJAX zich niet inlaat met zo'n figuur en nu zit ie bij AJAX en is alles opeens oke.
Het is al gezegd in een ander topic: Ajax heeft tot nu toe zaken gedaan met Lemic, Essel, Linse, zaakwaarnemer Cvita en zaakwaarnemer Oleguer. Blijkbaar kloppen de verhalen dat Lemic de nieuwe huismakelaar van Ajax zou zijn niet.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Weet ik niet, gaat me om het sfeertje in de Psv topic als het om Lemic ging en nu anderzijds in deze topic.. die is gewoon heel anders.. en wie wat allemaal gezegd heeft dat weet ik allemaal niet hoor.Bertje schreef:Kun je iets concreter worden? Welke mensen die destijds vonden dat PSV geen spelers van Lemic moest nemen vinden nu dat Ajax wel spelers van Lemic moet nemen?brigade zuid schreef:Ik vind het wel frappant dat toen Lemic bij Psv zat er toch veel commentaar was van tjonge blij dat AJAX zich niet inlaat met zo'n figuur en nu zit ie bij AJAX en is alles opeens oke.
Lemic zat bij PSV ook niet van meet af aan tot zijn nek in de club. Dat ging geleidelijk. Toen Guus Hiddink vertrok, was het pas echt raak. Toen was de sterke man er niet meer en bleef Valckx, de Limburgse Danny Blind, over als technische man. Zie de parallel met Ajax: wat gebeurt er als MVB vertrekt? Dan valt er een enorm gat, want MVB bepaalt alles.
Dat Lemic tot voor kort PSV zo'n beetje runde, had niemand in de gaten. Denk je dat we het wel in de gaten hebben als het bij Ajax gebeurt? Welnee,dat gaan ze niet aan de grote klok hangen. Je kunt het alleen uit kleine dingen afleiden.
Ajax is natuurlijk wel de ideale club voor Lemic. Er is geld (dat hij in zijn zak kan steken), er is een jonge trainer zonder enige managementervaring en Ajax móet presteren. En dan is er de jeugdopleiding nog. Niet voor niets had Chelsea in eerste instantie meer belangstelling voor Ajax dan voor PSV.
Goed, een vraag aan jullie dan: zouden jullie het afkeuren als Lemic intensief bij Ajax betrokken was? Of maakt het niet uit als hij maar goede spelers levert? Even koppen tellen voor als een en ander duidelijk wordt.
Dat Lemic tot voor kort PSV zo'n beetje runde, had niemand in de gaten. Denk je dat we het wel in de gaten hebben als het bij Ajax gebeurt? Welnee,dat gaan ze niet aan de grote klok hangen. Je kunt het alleen uit kleine dingen afleiden.
Ajax is natuurlijk wel de ideale club voor Lemic. Er is geld (dat hij in zijn zak kan steken), er is een jonge trainer zonder enige managementervaring en Ajax móet presteren. En dan is er de jeugdopleiding nog. Niet voor niets had Chelsea in eerste instantie meer belangstelling voor Ajax dan voor PSV.
Goed, een vraag aan jullie dan: zouden jullie het afkeuren als Lemic intensief bij Ajax betrokken was? Of maakt het niet uit als hij maar goede spelers levert? Even koppen tellen voor als een en ander duidelijk wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
Als de buurman zijn vrouw slaat en jij gaat zelf trouwen, ben je dan ook bang dat je je eigen vrouw gaat slaan?
Er is zo'n tegeltjeswijsheid, wat de mens het meeste vreest, is de vrees zelf.
Of zoiets. Doet me hier aan denken.
Er is zo'n tegeltjeswijsheid, wat de mens het meeste vreest, is de vrees zelf.
Of zoiets. Doet me hier aan denken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 23, 2008 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Nou Psv is toch ook ooit begonnen met een eerste speler die via Lemic kwam.Neefkens schreef:Leg eens uit.brigade zuid schreef:Zo begon het bij de boertjes ook..LucaS schreef:Wat een paranoia hier zeg. Vooralsnog heeft Ajax 1 speler gekocht waar Lemic zich mee heeft bemoeid, en 1 speler waarvan de makelaar bevriend is met Lemic. That's it.
brigade zuid schreef:Nou Psv is toch ook ooit begonnen met een eerste speler die via Lemic kwam.Neefkens schreef:Leg eens uit.brigade zuid schreef: Zo begon het bij de boertjes ook..

Een misverstand van mijn kant: ik dacht dat je Frank en Ronald bedoelde en ik snapte al niet wat die nou met Lemic van doen hadden.
Nu snap ik je dus wel.
Een wat ouder wordende Neef....
Ja, dat klopt. Ik zeg niet dat Lemic geen kwade plannen heeft, maar het is nog wat vroeg om te oordelen. Zowel in positieve als negatieve zin.brigade zuid schreef:Nou Psv is toch ook ooit begonnen met een eerste speler die via Lemic kwam.Neefkens schreef:Leg eens uit.brigade zuid schreef: Zo begon het bij de boertjes ook..
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Neefkens schreef:brigade zuid schreef:Nou Psv is toch ook ooit begonnen met een eerste speler die via Lemic kwam.Neefkens schreef: Leg eens uit.![]()
Een misverstand van mijn kant: ik dacht dat je Frank en Ronald bedoelde en ik snapte al niet wat die nou met Lemic van doen hadden.
Nu snap ik je dus wel.
Een wat ouder wordende Neef....

Dat ligt er aan Neef. De puinhopen die nu bij PSV liggen kunnen de komende jaren ook de ondergang betekenen.Neefkens schreef:Mwah, 4 kampioenschappen met dito CL's hebben toch meer opgebracht dan de bagger die hij op laatst binnenbracht.
De eerste twee kampioenschappen kwamen grotendeels op het conto van Hiddink. Ik denk dat Koeman Lemic ook nog wel buiten kon houden, niet voor niets begonnen toen de Brazilianen al te mokken dat Koeman niet genoeg een vaderfiguur was. Die slechte tweede seizoenshelft onder Koeman kan achteraf natuurlijk ook door Lemic veroorzaakt zijn.