Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 23, 2008 3:31 pm

brigade zuid schreef:Ik vind het wel frappant dat toen Lemic bij Psv zat er toch veel commentaar was van tjonge blij dat AJAX zich niet inlaat met zo'n figuur en nu zit ie bij AJAX en is alles opeens oke.
Kun je iets concreter worden? Welke mensen die destijds vonden dat PSV geen spelers van Lemic moest nemen vinden nu dat Ajax wel spelers van Lemic moet nemen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2008 3:41 pm

brigade zuid schreef:Ik vind het wel frappant dat toen Lemic bij Psv zat er toch veel commentaar was van tjonge blij dat AJAX zich niet inlaat met zo'n figuur en nu zit ie bij AJAX en is alles opeens oke.
Bij PSV bestond de halve selectie uit zijn spelers. Ook binnen de organisatie zaten mensen van hem. Ik ga me pas echt zorgen maken als pak 'm beet Piet de Visser bij Ajax opduikt. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Het is al gezegd in een ander topic: Ajax heeft tot nu toe zaken gedaan met Lemic, Essel, Linse, zaakwaarnemer Cvita en zaakwaarnemer Oleguer. Blijkbaar kloppen de verhalen dat Lemic de nieuwe huismakelaar van Ajax zou zijn niet.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 23, 2008 3:41 pm

Bertje schreef:
Kun je iets concreter worden? Welke mensen die destijds vonden dat PSV geen spelers van Lemic moest nemen vinden nu dat Ajax wel spelers van Lemic moet nemen?
Weet ik niet, gaat me om het sfeertje in de Psv topic als het om Lemic ging en nu anderzijds in deze topic.. die is gewoon heel anders.. en wie wat allemaal gezegd heeft dat weet ik allemaal niet hoor.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 3:45 pm

Het lijkt me redelijk begrijpelijk dat het sfeertje in de PSV-zone op een AJAX-site anders is dan de sfeer in de AJAX-zone op een AJAX-site. :ajaxscarf.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2008 3:45 pm

De situatie is voorlopig compleet anders. Vandaar waarschijnlijk dat andere sfeertje.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 3:53 pm

Lemic zat bij PSV ook niet van meet af aan tot zijn nek in de club. Dat ging geleidelijk. Toen Guus Hiddink vertrok, was het pas echt raak. Toen was de sterke man er niet meer en bleef Valckx, de Limburgse Danny Blind, over als technische man. Zie de parallel met Ajax: wat gebeurt er als MVB vertrekt? Dan valt er een enorm gat, want MVB bepaalt alles.

Dat Lemic tot voor kort PSV zo'n beetje runde, had niemand in de gaten. Denk je dat we het wel in de gaten hebben als het bij Ajax gebeurt? Welnee,dat gaan ze niet aan de grote klok hangen. Je kunt het alleen uit kleine dingen afleiden.

Ajax is natuurlijk wel de ideale club voor Lemic. Er is geld (dat hij in zijn zak kan steken), er is een jonge trainer zonder enige managementervaring en Ajax móet presteren. En dan is er de jeugdopleiding nog. Niet voor niets had Chelsea in eerste instantie meer belangstelling voor Ajax dan voor PSV.

Goed, een vraag aan jullie dan: zouden jullie het afkeuren als Lemic intensief bij Ajax betrokken was? Of maakt het niet uit als hij maar goede spelers levert? Even koppen tellen voor als een en ander duidelijk wordt.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2008 3:59 pm

We zullen het vanzelf merken. Als de ene na de andere speler van Lemic wordt binnengebracht dan laat dat weinig aan de verbeelding over.

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo jul 23, 2008 4:04 pm

Alsof Lemic de hele voetbalwereld in zijn greep heeft. Tot nu toe hebben alleen die sullige boertjes zichzelf aan hem overgeleverd.
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 23, 2008 4:06 pm

Wat een paranoia hier zeg. Vooralsnog heeft Ajax 1 speler gekocht waar Lemic zich mee heeft bemoeid, en 1 speler waarvan de makelaar bevriend is met Lemic. That's it.
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 4:22 pm

Als de buurman zijn vrouw slaat en jij gaat zelf trouwen, ben je dan ook bang dat je je eigen vrouw gaat slaan?
Er is zo'n tegeltjeswijsheid, wat de mens het meeste vreest, is de vrees zelf.
Of zoiets. Doet me hier aan denken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 23, 2008 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 4:24 pm

Als mijn buurman iemand op bezoek heeft gehad die het huis heeft leeggehaald, ga ik die bezoeker dan in huis halen?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 23, 2008 4:24 pm

LucaS schreef:Wat een paranoia hier zeg. Vooralsnog heeft Ajax 1 speler gekocht waar Lemic zich mee heeft bemoeid, en 1 speler waarvan de makelaar bevriend is met Lemic. That's it.
Zo begon het bij de boertjes ook.. :hypocrite.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 4:26 pm

Als hij iets te verkopen heeft wat mij aanstaat en de prijs staat me ook aan, dan betaal ik hem, zeg dank u en doe de deur weer dicht.

Zo simpel. :ajaxsmiley.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 4:26 pm

brigade zuid schreef:
LucaS schreef:Wat een paranoia hier zeg. Vooralsnog heeft Ajax 1 speler gekocht waar Lemic zich mee heeft bemoeid, en 1 speler waarvan de makelaar bevriend is met Lemic. That's it.
Leg eens uit.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 4:30 pm

Neef schenkt hem een borrel in. :hypocrite.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 23, 2008 4:32 pm

Neefkens schreef:
brigade zuid schreef:
Leg eens uit.
Nou Psv is toch ook ooit begonnen met een eerste speler die via Lemic kwam.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 4:32 pm

Zeker als ie eerder de buurman tientallen miljoenen heeft helpen verdienen.
Maar ik blijf wel de baas en als de borrel op is, stapt ie weer eens op.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 4:34 pm

brigade zuid schreef:
Neefkens schreef:
brigade zuid schreef: Zo begon het bij de boertjes ook.. :hypocrite.gif:
Leg eens uit.
:drecul.gif:

Een misverstand van mijn kant: ik dacht dat je Frank en Ronald bedoelde en ik snapte al niet wat die nou met Lemic van doen hadden.

Nu snap ik je dus wel.

Een wat ouder wordende Neef....

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2008 4:35 pm

brigade zuid schreef:
Neefkens schreef:
brigade zuid schreef: Zo begon het bij de boertjes ook.. :hypocrite.gif:
Leg eens uit.
Ja, dat klopt. Ik zeg niet dat Lemic geen kwade plannen heeft, maar het is nog wat vroeg om te oordelen. Zowel in positieve als negatieve zin.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 23, 2008 4:36 pm

Neefkens schreef:
brigade zuid schreef:
Neefkens schreef: Leg eens uit.
:drecul.gif:

Een misverstand van mijn kant: ik dacht dat je Frank en Ronald bedoelde en ik snapte al niet wat die nou met Lemic van doen hadden.

Nu snap ik je dus wel.

Een wat ouder wordende Neef....
:smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 4:59 pm

Neefkens schreef:Zeker als ie eerder de buurman tientallen miljoenen heeft helpen verdienen.
Moet je wel eerst aan de buurman vragen wat er écht is gebeurd.

Lemic is buitengetrapt bij PSV omdat hij PSV een vermogen heeft gekost.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 5:23 pm

Mwah, 4 kampioenschappen met dito CL's hebben toch meer opgebracht dan de bagger die hij op laatst binnenbracht.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 23, 2008 7:51 pm

Gelukkig kan Ajax zelf beslissen welke spelers het een contract aanbiedt.

Harm

Bericht door Harm » wo jul 23, 2008 8:20 pm

Neefkens schreef:Mwah, 4 kampioenschappen met dito CL's hebben toch meer opgebracht dan de bagger die hij op laatst binnenbracht.
Dat ligt er aan Neef. De puinhopen die nu bij PSV liggen kunnen de komende jaren ook de ondergang betekenen.

De eerste twee kampioenschappen kwamen grotendeels op het conto van Hiddink. Ik denk dat Koeman Lemic ook nog wel buiten kon houden, niet voor niets begonnen toen de Brazilianen al te mokken dat Koeman niet genoeg een vaderfiguur was. Die slechte tweede seizoenshelft onder Koeman kan achteraf natuurlijk ook door Lemic veroorzaakt zijn.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 8:22 pm

Het gaat erom dat PSV het heeft laten gebeuren en dat AJAX nu dubbel gewaarschuwd is.

Plaats reactie