Albert Luque Martos

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

T82

Bericht door T82 » zo jul 13, 2008 9:50 am

Real Mallorca denkt niet aan aantrekken Albert Luque

Albert Luque zal de terugkeer naar de Spaanse Primera Divisiòn waarschijnlijk even moeten uitstellen. Ondanks zijn open sollicitatie bij Real Mallorca denkt de club er niet over om de aanvallende middenvelder over te nemen van Ajax.

"Luque is een goede speler, die bij zijn club op de transferlijst is geplaatst", vertelt technisch directeur Nando Pons tegenover Marca. "Alleen al om die reden is Mallorca verplicht om de beslommeringen rondom zijn persoon in de gaten te houden, maar zijn komst is nu niet aan de orde."

Ook Real Madrid-aanvaller Roberto Soldado is niet in beeld bij de club. "Roberto zou een goede vervanger zijn voor Daniel Güiza, maar de transfersom en zijn salaris zijn ons te gortig. Een club als Mallorca kan tegen dergelijke bedragen niet opboksen. We hebben ondanks de verkoop van Güiza nog een schuld van een paar miljoen en kunnen ons dergelijke spelers daarom niet veroorloven", besluit Pons.

Soccernews.nl

jabu

Bericht door jabu » zo jul 13, 2008 10:01 am

De transfervrije Luque is natuurlijk de ideale opvolger van Güiza. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 15, 2008 4:34 pm

The Sun: het ligt natuurlijk niet aan Luque...

Albert Luque begon zijn carrière voortvarend. Hij maakte furore bij Real Mallorca en Deportivo de la Coruña, maar toen kwam zijn overstap naar Newcastle United. Een fout, volgens de Spanjaard. "Het was een fout om Deportivo te verruilen voor Newcastle," geeft de Spanjaard toe. "Vanaf dat moment heb ik het dieptepunt in mijn carrière geleden."

"Ik kwam bij Newcastle met hoge verwachtingen, maar blessures en coaches waren verantwoordelijk voor mijn falen," aldus Luque die ook afgelopen seizoen bij Ajax niet is geslaagd. Na twee jaar weinig te hebben gevoetbald in Engeland hoopte Ajax hem uit het slop te trekken, maar het gedrag van de aanvaller zorgde voor een slechte relatie met interim-trainer Adrie Koster. Afgelopen seizoen kwam Luque tot zestien wedstrijden en vier doelpunten.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 15, 2008 7:48 pm

istie nou nog niet weg!?
Ajax!

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 15, 2008 7:49 pm

Oprotten met die gast.

cento

Bericht door cento » ma jul 21, 2008 9:45 am

Ajacied Albert Luque is op de tweede plaats geëindigd op de lijst van ‘tien grootste miskopen onder aanvallers’ ('the big money disasters') van The Sun. De tabloid nam alleen de Premier League mee, die in het seizoen 1992/1993 haar eerste editie beleefde.

Luque werd in 2005 met trompetgeschal binnengehaald door Newcastle United. Voor zo’n tien miljoen pond (ruim dertien miljoen euro) kwam de Spanjaard over van Deportivo la Coruña.

‘Newcastle is in het verleden ongelukkig geweest op de transfermarkt, denk aan Jean-Alain Boumsong, Stephane Guivarc’h en Marcelino. Maar zij kwamen niet in de buurt van Luque. De Spanjaard streek neer met een reputatie van geduchte aanvaller, maar scoorde slechts één keer in 21 duels,’ schrijft The Sun.

Luque hoeft alleen voorrang te verlenen aan Andrei Shevchenko. De Oekraïner heeft nog niet bewezen waarom Chelsea in 2006 bijna vijftig miljoen euro neertelde om hem over te nemen van AC Milan. (MA)

De tien grootste miskopen onder de aanvallers:
1. Andrei Shevchenko (Chelsea)
2. Albert Luque (Newcastle)
3. El Hadji Diouf (Liverpool)
4. Chris Sutton (Chelsea)
5. Sergei Rebrov (Tottenham)
6. Steve Marlet (Fulham)
7. Adrian Mutu (Chelsea)
8. Darren Bent (Tottenham)
9. Djibril Cissé (Liverpool)
10. José Reyes (Arsenal)
sportweek

Die raak je dus helemaal niet meer kwijt.... :crazy.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jul 21, 2008 12:39 pm

een verre van complete lijst. Zo was die Braziliaan van Man Utd [enkele jaren geleden] toch ook helemaal nix.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 21, 2008 12:40 pm

Staan goede voetballers tussen. Wat dat betreft is er nog hoop.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 12:48 pm

Bovendien heeft Ajax natuurlijk veel minder betaald voor hem, én heeft Luque veel vaker voor Ajax gescoord. :excited.gif:

Dit is trouwens al een oud lijstje, of niet? Ik heb het al eens eerder gezien, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 12:59 pm

Donkey Shot schreef:een verre van complete lijst. Zo was die Braziliaan van Man Utd [enkele jaren geleden] toch ook helemaal nix.
Denk dat jij doelt op Kleberson, maar dat was een middenvelder. En dit is voor aanvallers toch?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 12:59 pm

Duke schreef:Bovendien heeft Ajax natuurlijk veel minder betaald voor hem, én heeft Luque veel vaker voor Ajax gescoord. :excited.gif:

Dit is trouwens al een oud lijstje, of niet? Ik heb het al eens eerder gezien, volgens mij.
]

Klopt. Was toen alleen voor alle voetballers, nu alleen de aanvallers volgens mij hoor
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jul 21, 2008 1:22 pm

Rishi schreef:
Donkey Shot schreef:een verre van complete lijst. Zo was die Braziliaan van Man Utd [enkele jaren geleden] toch ook helemaal nix.
Denk dat jij doelt op Kleberson, maar dat was een middenvelder. En dit is voor aanvallers toch?
niet goed gelezen :blush.gif: ik bedoelde inderdaad Kleberson

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 8:48 am

Wat een raar verhaal. Luque zegt dat er interesse is geweest van Spaanse clubs, maar hij wil bij Ajax blijven want hij heeft het hartstikke naar zijn zin en Van Basten ziet in hem een belangrijke speler. Ook heeft hij zich snel aangepast in Amsterdam (zeker ook door al die spaanstaligen bij Ajax), de stad bevalt hem, hij rijdt lekker rond op zijn fietsje....

Kortom, of hij is in een staat van ontkenning, of de boodschap is niet (goed) overgebracht. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 31, 2008 8:51 am

Of hij en Van Basten gaan ons de komende weken heel erg verrassen.... :smallgrin.gif:

Op zich zou ik het ook prima naar mijn zin hebben hoor. Een mooi salaris ontvangen en dan een beetje rondfietsen door Amsterdam. Je kan het slechter treffen.
Nil volentibus arduum

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do jul 31, 2008 9:22 am

Die jongen doet het dus echt compleet voor het geld. Begrijpelijk, maar verschrikkelijk.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do jul 31, 2008 9:43 am

joey schreef:Kortom, of hij is in een staat van ontkenning, of de boodschap is niet (goed) overgebracht. :excited.gif:
Ik zie hier een schone taak voor Frank de Boer.

Ik hoor Danny Blind: "Frank, kom effe helpen. Luque snapt het niet helemaal. Ik heb tegen hem gezegd: Fuck off. You must go. Go away. En toen heb ik een wegwerpgebaar gemaakt, hem zijn tas met spullen in de armen gedrukt en hem de deur uitgeduwd, terwijl ik zei ksssst, ksssst!. Maar hij blijft maar glimlachen. Kun jij het even voor hem vertalen?"

K.
Still alive...

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 31, 2008 9:54 am

Afbeelding

De training afgelopen dinsdag. Die man bij Luque lijkt toch verdacht veel op een zaakwaarnemer. Er werd veel gebeld door deze man..
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 9:58 am

Dat interview is anders duidelijk genoeg. Een speler die weg wil, roept niet dat hij o zo gelukkig is bij zijn huidige club.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 31, 2008 9:59 am

Dat kan natuurlijk ook zijn om Ajax te overtuigen dat ze geen transfersom moet vragen, dan gaat tekengeld voor Luque immers omhoog

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 10:04 am

Dat is niet de tendens van dat artikel. Hij zegt dat Van Basten hem een belangrijke speler vindt en dat hij een hoop met Ajax wil gaan winnen.

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jul 31, 2008 10:12 am

LucaS schreef:Afbeelding

De training afgelopen dinsdag. Die man bij Luque lijkt toch verdacht veel op een zaakwaarnemer. Er werd veel gebeld door deze man..
Belachelijk dat zo'n man op het trainingsveld staat te kletsen met z'n speler tijdens de training!
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 31, 2008 10:33 am

Eens. Luque deed overigens niet mee met de training, zoals je natuurlijk al had gezien aan zijn kleding

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jul 31, 2008 10:34 am

Ik ben niet zo op kleding gefixeerd!
Bertje for President!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 31, 2008 10:35 am

LucaS schreef:Eens. Luque deed overigens niet mee met de training, zoals je natuurlijk al had gezien aan zijn kleding
Niet mee doen en wel mee naar Engeland?

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 31, 2008 10:36 am

Blijkbaar. Hij stond de hele training samen met zijn zaakwaarnemer (?) langs de lijn

Plaats reactie