Bij voetballers draait veel zo niet alles om de pikorde. Wie heeft de mooiste auto, het mooiste rugnummer, de grootste...

Moderator: mods
Thomas schreef:Wie zegt dat Van Basten Sulejmani dat nummer heeft beloofd. Dat maak jij ervan.
Sulejmani tekent voor vijf jaar bij Ajax
AMSTERDAM - Miralem Sulejmani heeft woensdag een vijfjarig contract getekend bij Ajax. De 19-jarige aanvaller komt over van SC Heerenveen. Vorige week bereikten de Amsterdammers al een akkoord met de Friezen over de transfersom van ruim 16 miljoen euro.
,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax'', zei de ambitieuze Sulejmani na de ondertekening. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was, stond ik al op foto's in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.''
Sulejmani krijgt vanaf maandag, wanneer Ajax aan de voorbereiding begint, dagelijks te maken met Marco van Basten. De nieuwe trainer van de Amsterdammers gaf de Serviër het rugnummer 10. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal'', aldus Sulejmani.
(ANP)
wachten op KJH die net voor start vertrek en DB die zegt de selection is rond...mattie schreef:wat maakt mij het uit welk rugnummer een speler krijgt......Maandag is de 1e training en ik zie geen enkele defensieve versterking. Daar maak ik me pas zorgen om
Dat is natuurlijk maar een deel van het verhaal, en het minst belangrijke, wat mij betreft. Belangrijkers is denk ik dat dit een aanwijzing kan zijn dat Ajax serieus met Aissati bezig zou zijn.Neefkens schreef:Denk ik dat er veel nieuws is, gaat het al pagina's lang over een nummer 10 die gegeven is of toch weer niet en dan zal die wel boos zijn......
Als het hele verhaal onzin is (Van Basten heeft het rugnummer niet aan Sulejmani gegeven en Sulejmani heeft daar niet verheugd op gereageerd), heb ik uiteraard niets gezegd.Jöhnk schreef:Dit stond op Ajax.nl:
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.”
PS: de trainer bepaalt altijd wie welk nummer krijgt.
Ajax kan Amaral vergeten en heeft hoop dat Huntelaar blijft
Geplaatst op 13-07-2008 10:23 door Robert Bruining
Palmeiras heeft een bod van 9 miljoen euro op Amaral niet geaccepteerd. De Braziliaanse club wil 13 miljoen euro voor de aanvaller hebben. Onlangs gaf Technisch Manager Danny Blind aan dat een verdediger de hoogste prioriteit heeft. De veelvoudig jeugdinternational Antonio Cleilson da Silva Feitosa oftwel Amaral is dit seizoen uitgeleend aan Atletico Mineiro.
Manchester United heeft de interesse van Klaas-Jan Huntelaar verlegt naar Dimitar Berbatov. Daarmee lijkt de interesse van Man Utd in de Nederlandse spits voorlopig voorbij. Mocht Berbatov niet naar Manchester komen dan zal bij de Engelse club Huntelaar wel weer in beeld zijn.
Enkele spelers van Ajax begonnen afgelopen vrijdag al aan de training, waaronder ook kersverse aankoop Miralem Sulejmani en de lang geblesseerde Thomas Vermaelen. De andere Ajacieden starten komende maandag aan de training op de toekomst. De training is te volgen via Ajax TV.
Soccernews.nl
'Aimar verhuist naar Benfica'
Geplaatst op 12-07-2008 21:19 door Timo Wisse
Pablo Aimar zou op het punt staan om een contract te ondertekenen bij het Portugese Benfica. Dat weet de Spaanse sportkrant Marca in de zaterdageditie mee te delen.
De Argentijnse middenvelder, met de fluwelen traptechniek, van Real Zaragoza zou voor een bedrag van om en nabij de zeven miljoen euro naar Portugal verkassen. Daar zou hij worden verenigd met trainer Quique Sánches Flores, onder wie hij het seizoen 2005/2006 bij Valencia speelde.
Real Zaragoza degradeerde afgelopen seizoen. Daardoor wilde Pablo Aimar graag vertrekken. Ook het Engelse Newcastle United, het Duitse Werder Bremen en Hamburger SV en het Italiaanse Lazio zouden interesse hebben in de middenvelder. Ajax zou ook geïnformeerd hebben naar de diensten van de Argentijnse oud-international, maar de komst naar Amsterdam lijkt uitgesloten.
Soccernews.nl