Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 5:19 pm

Mwah, Van Basten denkt blijkbaar dat Sulejmani aan zulke zaken hecht, anders had hij hem niet rugnummer 10 beloofd.

Bij voetballers draait veel zo niet alles om de pikorde. Wie heeft de mooiste auto, het mooiste rugnummer, de grootste... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jul 12, 2008 5:43 pm

Wie zegt dat Van Basten Sulejmani dat nummer heeft beloofd? Dat maak jij er van.

En niet alle voetballers vinden dat soort zaken belangrijk hoor.

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jul 12, 2008 6:28 pm

Vind je niet dat je je geloofwaardigheid een beetje begint te verliezen in deze topic Joey? Je komt op mij in ieder geval over als iemand die wanhopig zijn gelijk probeert te halen tegen beter weten in.

Jammer.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 6:33 pm

Ik verlies mijn geloofwaardigheid? Vind ik helemaal niet. Als Van Basten eerst het shirt met nummer 10 aan Sulejmani geeft en daarna aan een andere speler, staat hij voor paal.

Thomas schreef:Wie zegt dat Van Basten Sulejmani dat nummer heeft beloofd. Dat maak jij ervan.

Sulejmani tekent voor vijf jaar bij Ajax

AMSTERDAM - Miralem Sulejmani heeft woensdag een vijfjarig contract getekend bij Ajax. De 19-jarige aanvaller komt over van SC Heerenveen. Vorige week bereikten de Amsterdammers al een akkoord met de Friezen over de transfersom van ruim 16 miljoen euro.

,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax'', zei de ambitieuze Sulejmani na de ondertekening. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was, stond ik al op foto's in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.''

Sulejmani krijgt vanaf maandag, wanneer Ajax aan de voorbereiding begint, dagelijks te maken met Marco van Basten. De nieuwe trainer van de Amsterdammers gaf de Serviër het rugnummer 10. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal'', aldus Sulejmani.
(ANP)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jul 12, 2008 6:35 pm

Ja als ik dit stukje zo lees, heeft Joey eigenlijk toch gewoon gelijk he.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 12, 2008 6:46 pm

idd

maar de vraag het is of MvB het idd beloofd heeft en of Sulejmani's reactie idd zijn reaction erop was. Press ze zijn niet echt betrouwbaar.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jul 12, 2008 7:26 pm

Volgens mij bepaalt de trainer normaal gesproken niet wie welk rugnummer krijgt. Alleen als er twee spelers allebei hetzelfde nummer willen. En het is net wat Jansma zegt, ANP laat het zo optekenen alsof het een feit is dat Van Basten Sulejmani dit nummer heeft toegezegd, maar ik vind het niet al te overtuigend. Hij wilde dat nummer hebben en krijgt dat omdat het beschikbaar is. En wij weten helemaal niet of Van Basten voor paal staat als hij Sulejmani nu een ander nummer geeft. Dat is afhankelijk van hoe Sulejmani daar tegenover staat en wat er is gezegd in het gesprek tussen Sulejmani en Van Basten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 12, 2008 7:27 pm

Dit stond op Ajax.nl:
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.”

PS: de trainer bepaalt altijd wie welk nummer krijgt.

Kaboem

Bericht door Kaboem » za jul 12, 2008 7:28 pm

En is weer weggehaald. Wat natuurlijk aantoont dat ze dit gezeik van Joey niet wilde hebben.
Bertje for President!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jul 12, 2008 7:33 pm

Maar het ging er om dat we het vermoeden hebben dat Aisatti dus de nummer 10 krijgt toegewezen. Door de trainer dus.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jul 12, 2008 8:36 pm

wat maakt mij het uit welk rugnummer een speler krijgt...... :blush.gif: Maandag is de 1e training en ik zie geen enkele defensieve versterking. Daar maak ik me pas zorgen om :1evil.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jul 12, 2008 9:16 pm

Denk ik dat er veel nieuws is, gaat het al pagina's lang over een nummer 10 die gegeven is of toch weer niet en dan zal die wel boos zijn......

Niemand weet het, maar lullen jongens.... :blush.gif:

Het wordt tijd dat er weer gevoetbald wordt. :ajaxsmiley.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 12, 2008 9:25 pm

mattie schreef:wat maakt mij het uit welk rugnummer een speler krijgt...... :blush.gif: Maandag is de 1e training en ik zie geen enkele defensieve versterking. Daar maak ik me pas zorgen om :1evil.gif:
wachten op KJH die net voor start vertrek en DB die zegt de selection is rond...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za jul 12, 2008 10:06 pm

Neefkens schreef:Denk ik dat er veel nieuws is, gaat het al pagina's lang over een nummer 10 die gegeven is of toch weer niet en dan zal die wel boos zijn......
Dat is natuurlijk maar een deel van het verhaal, en het minst belangrijke, wat mij betreft. Belangrijkers is denk ik dat dit een aanwijzing kan zijn dat Ajax serieus met Aissati bezig zou zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 11:45 pm

Jöhnk schreef:Dit stond op Ajax.nl:
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.”

PS: de trainer bepaalt altijd wie welk nummer krijgt.
Als het hele verhaal onzin is (Van Basten heeft het rugnummer niet aan Sulejmani gegeven en Sulejmani heeft daar niet verheugd op gereageerd), heb ik uiteraard niets gezegd.

Waar halen jullie die Aissati toch vandaan? Vooralsnog speculatie.

Aristides

Bericht door Aristides » zo jul 13, 2008 12:11 am

Kunnen we niet alle spelers nummer tien geven, 10a, 10b, 10c enz. Zullen er 26 spelers gelukkig zijn met nummer 10!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

T82

Bericht door T82 » zo jul 13, 2008 9:51 am

Ajax kan Amaral vergeten en heeft hoop dat Huntelaar blijft

Geplaatst op 13-07-2008 10:23 door Robert Bruining

Palmeiras heeft een bod van 9 miljoen euro op Amaral niet geaccepteerd. De Braziliaanse club wil 13 miljoen euro voor de aanvaller hebben. Onlangs gaf Technisch Manager Danny Blind aan dat een verdediger de hoogste prioriteit heeft. De veelvoudig jeugdinternational Antonio Cleilson da Silva Feitosa oftwel Amaral is dit seizoen uitgeleend aan Atletico Mineiro.

Manchester United heeft de interesse van Klaas-Jan Huntelaar verlegt naar Dimitar Berbatov. Daarmee lijkt de interesse van Man Utd in de Nederlandse spits voorlopig voorbij. Mocht Berbatov niet naar Manchester komen dan zal bij de Engelse club Huntelaar wel weer in beeld zijn.

Enkele spelers van Ajax begonnen afgelopen vrijdag al aan de training, waaronder ook kersverse aankoop Miralem Sulejmani en de lang geblesseerde Thomas Vermaelen. De andere Ajacieden starten komende maandag aan de training op de toekomst. De training is te volgen via Ajax TV.

Soccernews.nl
'Aimar verhuist naar Benfica'

Geplaatst op 12-07-2008 21:19 door Timo Wisse

Pablo Aimar zou op het punt staan om een contract te ondertekenen bij het Portugese Benfica. Dat weet de Spaanse sportkrant Marca in de zaterdageditie mee te delen.

De Argentijnse middenvelder, met de fluwelen traptechniek, van Real Zaragoza zou voor een bedrag van om en nabij de zeven miljoen euro naar Portugal verkassen. Daar zou hij worden verenigd met trainer Quique Sánches Flores, onder wie hij het seizoen 2005/2006 bij Valencia speelde.

Real Zaragoza degradeerde afgelopen seizoen. Daardoor wilde Pablo Aimar graag vertrekken. Ook het Engelse Newcastle United, het Duitse Werder Bremen en Hamburger SV en het Italiaanse Lazio zouden interesse hebben in de middenvelder. Ajax zou ook geïnformeerd hebben naar de diensten van de Argentijnse oud-international, maar de komst naar Amsterdam lijkt uitgesloten.

Soccernews.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 10:06 am

Henrique komt morgen naar Barcelona om zijn transfer af te ronden. Dan komt ook een eventueel tijdelijk verblijf bij Ajax ter sprake. Ajax heeft zeer serieuze concurrentie van Bayer Leverkusen.

In Duitsland gaat men ervan uit dat Barcelona Henrique liever in de BuLi laat rijpen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 10:15 am

Hoe kan dat nou? Barcelona en Ajax hebben nog wel zo'n goede band. :hypocrite.gif:

Duke

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 10:22 am

Tja, als Ten Cate nog trainer was geweest.... :666.gif:

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 10:25 am

Dan maar geen Henrique. :biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 10:38 am

Daar zal het inderdaad op neerkomen, denk ik. Leverkusen en ook Betis zijn interessanter voor die jongen dan Ajax.

Goed, verder zoeken dus. Die twee nieuwe verdedigers hadden er al moeten zijn, want morgen begint de training.

Duke

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 10:41 am

Twee? Ik hoop het met je, maar reken er maar niet op.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 11:57 am

Ik zeg wat we nodig hebben. Zonder gaan we het in verdedigend opzicht opnieuw heel moeilijk krijgen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 13, 2008 12:03 pm

joey schreef:Daar zal het inderdaad op neerkomen, denk ik. Leverkusen en ook Betis zijn interessanter voor die jongen dan Ajax.
Dat is waar, Leverkusen en Betis zijn clubs die al decenia lang regelmatig spelers klaarstomen voor de Europese (sub)top, dit compleet in tegenstelling tot Ajax

Gesloten