Door voor te stellen dat Aissati op huurbasis naar een subtopper te laten gaan geven ze impliciet toe dat hij in het afgelopen jaar totaal geen progressie heeft gemaakt.
Hoe zat dat verhaal dan dat PSV een fout had gemaakt, waardoor hij voor 3 miljoen o.i.d. weg mocht? Toen leek het ook of hij naar Ajax zou gaan, maar uiteindelijk tekende hij toch maar bij. Later bleek echter weer dat hij dat toch maar weer niet had gedaan, of alleen mondeling of zo?Bertje schreef:Volgens mij heeft-ie alleen een aflopend contract, maar ik kan ernaast zitten.Jesse schreef:Hij had toch een of andere clausule? Ik dacht dat de club dan niet zoveel meer te zeggen had als een club aan de transferprijs voldoet.
Je snapt het prima. Zo is het gegaan. Het verbeterde contract is niet getekend. Linse ontkent nu dat dat contract rechtsgeldig is, want PSV zou de afspraken niet zijn nagekomen.Jesse schreef:Hoe zat dat verhaal dan dat PSV een fout had gemaakt, waardoor hij voor 3 miljoen o.i.d. weg mocht? Toen leek het ook of hij naar Ajax zou gaan, maar uiteindelijk tekende hij toch maar bij. Later bleek echter weer dat hij dat toch maar weer niet had gedaan, of alleen mondeling of zo?
Ik snap het zelf ook niet meer zo goed.
Impliciet wel.NFP schreef:Dat blijkt nog helemaal nergens uit toch? Dat ie hoe dan ook wil vertrekken.