PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 3:21 pm

De wraak van Lemic... :smallgrin.gif:

Door voor te stellen dat Aissati op huurbasis naar een subtopper te laten gaan geven ze impliciet toe dat hij in het afgelopen jaar totaal geen progressie heeft gemaakt.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 09, 2008 3:22 pm

Jesse schreef:Hij had toch een of andere clausule? Ik dacht dat de club dan niet zoveel meer te zeggen had als een club aan de transferprijs voldoet.
Volgens mij heeft-ie alleen een aflopend contract, maar ik kan ernaast zitten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 3:23 pm

Volgens Baseman is hij nochtans enorm gegroeid op de bank.

Hopelijk zijn er nog wat centjes over om hem vast te leggen. Luuk?

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 09, 2008 3:25 pm

Bertje schreef:
Jesse schreef:Hij had toch een of andere clausule? Ik dacht dat de club dan niet zoveel meer te zeggen had als een club aan de transferprijs voldoet.
Volgens mij heeft-ie alleen een aflopend contract, maar ik kan ernaast zitten.
Hoe zat dat verhaal dan dat PSV een fout had gemaakt, waardoor hij voor 3 miljoen o.i.d. weg mocht? Toen leek het ook of hij naar Ajax zou gaan, maar uiteindelijk tekende hij toch maar bij. Later bleek echter weer dat hij dat toch maar weer niet had gedaan, of alleen mondeling of zo?

Ik snap het zelf ook niet meer zo goed.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 09, 2008 3:26 pm

Hmm, nu weet ik het ook niet meer zo goed. Jöhnk?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 09, 2008 3:28 pm

Ja Jöhnk, wij snappen het niet meer..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 3:28 pm

Jesse schreef:Hoe zat dat verhaal dan dat PSV een fout had gemaakt, waardoor hij voor 3 miljoen o.i.d. weg mocht? Toen leek het ook of hij naar Ajax zou gaan, maar uiteindelijk tekende hij toch maar bij. Later bleek echter weer dat hij dat toch maar weer niet had gedaan, of alleen mondeling of zo?

Ik snap het zelf ook niet meer zo goed.
Je snapt het prima. Zo is het gegaan. Het verbeterde contract is niet getekend. Linse ontkent nu dat dat contract rechtsgeldig is, want PSV zou de afspraken niet zijn nagekomen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 09, 2008 3:31 pm

Hij had een contract met een beperkte transfersom. De hoogte daarvan weet ik niet precies maar het was niet indrukwekkend volgens mij.

Toen is hij met PSV in bespreking gegaan over verlenging. Volgens PSV is er een mondeling akkoord en moet er alleen nog een handtekening op het papier. Aissati heeft echter geen zin meer en tekent dus niets. Dan is het de vraag of er een mondelinge afspraak is gemaakt waarvan ook kan worden aangetoond dat dit zo is.

Ik denk dat er in ieder geval wel zaken te doen zijn. PSV ziet ook wel in dat het geen zin heeft om hem vast te houden en ruzie te gaan maken over wel of geen bindende afspraak.
Laatst gewijzigd door Marillion op wo jul 09, 2008 3:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 09, 2008 3:38 pm

Oké, maar van belang is nu die clausule. Want bij een clausule is het toch zo dat de verkopende club niet zoveel te willen heeft? Zolang er maar een club is die aan de prijs wil voldoen en de rest is aan de speler, toch?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 09, 2008 3:41 pm

De vraag is meer of dat nieuwe contract nu geldig is of niet. Want daar zit die clausule natuurlijk niet meer in.

In de oude situatie was in ieder geval precies bekend wat hij moest kosten. En Ajax wist dat ook want iemand van PSV heeft dit tegenover Van Geel toegegeven.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 3:50 pm

Rajkovic gaat volgens de VI waarschijnlijk naar Twente. Vind ik ook best verrassend.

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 3:50 pm

Het is bovenal de vraag hoe het nou zit met z'n contract.
VI stelt nu wel even dat Aissati dat contract niet getekend heeft, dat kan best zo zijn maar PSV houd nog altijd vol over een rechtsgeldig contract met Aissati te beschikken.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 3:51 pm

Denk je dat PSV erop aan laat komen, NFP? Die jongen wil blijkbaar weg.

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 3:51 pm

Dat blijkt nog helemaal nergens uit toch? Dat ie hoe dan ook wil vertrekken.

Nihad

Bericht door Nihad » wo jul 09, 2008 3:52 pm

Grote kans dat als Aissati naar de arbitrage stapt hij gelijk krijgt.

Aissati gaat weg en hopelijk naar ons.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » wo jul 09, 2008 3:52 pm

Ik denk vooral dat PSV Aissati niet meer wil.

Die ruil tussen Aissati en Pieters is niet zomaar uit de lucht gegrepen.

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 3:53 pm

Of die kans groot is dat Aissati gelijk krijgt lijkt me onmogelijk om te beoordelen als je geen details kent, Nihad.

PSV wil Aissati dolgraag behouden, lijkt me.
Ze hebben hem niet voor niets een zeer lucratief contract aangeboden afgelopen winter.

Nihad

Bericht door Nihad » wo jul 09, 2008 3:55 pm

PSV laat hem vooralsnog verrotten op de bank. En die jongen wil spelen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 3:56 pm

Onder Vergoossen en Koeman heeft ie inderdaad weinig speelminuten gekregen, nu is er echter een nieuwe trainer, dus ook nieuwe kansen voor Aissati.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » wo jul 09, 2008 3:56 pm

Maar waar komt dan plotseling die ruil van Aissati en Pieters vandaan?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 09, 2008 3:57 pm

Nihad schreef:PSV laat hem vooralsnog verrotten op de bank. En die jongen wil spelen.
Mwah.. hij wil niet naar Utrecht ofzo.. hoe graag wil je dan spelen?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 3:57 pm

NFP schreef:Dat blijkt nog helemaal nergens uit toch? Dat ie hoe dan ook wil vertrekken.
Impliciet wel.

1. PSV wil Aissati uitlenen en ziet dus weinig speelkansen van hem in Eindhoven.
2. Aissati wil spelen.
3. Aissati wil niet naar een subtopper.

Waar moet Aissati dan gaan spelen?

De zaakwaarnemer van Aissati heeft al maanden geleden (ergens in de tijd van de Gomes-rel) e.e.a. in werking door openlijk te roepen dat er geen sprake was van een rechtsgeldig contract. Dat doet hij neem ik aan omdat Aissati weg wil. En nu is er blijkbaar een 'vertrouweling' van Aisssati die (namens Aissati?) vervelende dingen roept over met name Doedelzak. Helpt ook niet als Aissati bij PSV wil blijven.
M.i. is er een verband tussen de rel-Gomes en het 'probleem'-Aissati. Lemic en de zijnen halen al 'hun' spelers weg bij PSV. Gomes, Rajkovic en ook Aissati. Alcides ook, neem ik aan.

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 3:58 pm

Daarover zijn natuurlijk geen details bekend maar het enige wat PSV erover naar buiten heeft gebracht is dat men Aissati wilde verhuren aan FC Utrecht, dus niet verkopen. Maar die situatie bleef inderdaad wat vaag de afgelopen dagen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 3:59 pm

NFP schreef:Dat blijkt nog helemaal nergens uit toch? Dat ie hoe dan ook wil vertrekken.
Ik begrijp dat zijn vertrouwensman zegt dat Doedel zijn veters nog niet mag strikken. Het lijkt erop dat het kamp Aissati de confrontatie zoekt.

NFP

Bericht door NFP » wo jul 09, 2008 4:02 pm

Ik denk niet dat PSV Aissati persé wil verhuren hoor, kijk maar naar de uitspraken van Stevens na zijn gesprek met Aissati. Die wil hem er gewoon graag bijhebben. Echter is er natuurlijk wel interesse van andere clubs om zo'n jongen te huren omdat Aissati zelf misschien op zoek is naar een club waar die komend seizoen gegarandeerd meer speeltijd zal krijgen, dat blijkt echter niet het geval.

Verder zal er best onrust en een bepaalde ontevredenheid zijn in het Aissati-kamp over de gang van de zaken de laatste tijd maar ik heb nogsteeds geen indicatie dat Aissati koste wat kost wil vertrekken.

Gesloten