Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:16 pm

O, net was de Sportweek nog onbetrouwbaar?

Blind geeft precies aan wat Ajax nog wil halen. Waarom zou hij dat doen als het niet waar is? Hij kan zich meer op de vlakte houden.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 1:17 pm

joey schreef:
Neefkens schreef:Je moet je niet zo uit het lood laten slaan door prulmedia als VI enzo. :aai.gif:
Blind heeft het zelf gezegd. Dat verzint die journalist van de Sportweek echt niet. Hij werd direct aangehaald, Neef.

@Luuk: dus Blind weet niet wat Ajax gaat doen op de transfermarkt? Het moet niet gekker worden!
Natuurlijk weet Blind dat wel. Maar omdat je blijkbaar iets wil zeggen met de toevoeging 'triomfantelijk' reageerde ik met de opmerking dat van Basten beslist
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:18 pm

Die Blind zit er blijkbaar volledig voor Jan Doedel?

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo jul 02, 2008 1:18 pm

joey schreef:Die Blind zit er blijkbaar volledig voor Jan Doedel?
Ja.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 02, 2008 1:19 pm

Joey, we weten allemaal hoe de taakverdeling ligt. Wat wil je zeggen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:19 pm

joey schreef:O, net was de Sportweek nog onbetrouwbaar?

Blind geeft precies aan wat Ajax nog wil halen. Waarom zou hij dat doen als het niet waar is? Hij kan zich meer op de vlakte houden.
Ach, je geeft ze een quote, zijn ze weer ff rustig. :drecul.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:32 pm

Heb je geen betere verklaring? :aai.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:34 pm

Niet nodig, jij bent tóch niet te overtuigen. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:37 pm

Niet als je met flauwekulargumenten komt, nee.

Eerst zeggen dat de Sportweek liegt en dan dat Blind liegt. Tja....

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:38 pm

Ik zei dat je je niet zo veel moest aantrekken van de media, dat kun jij helemaal niet hebben. Je bent al zo verdrietig. :aai.gif: :aai.gif: :aai.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:43 pm

Ik beoordeel de zaak op de feiten. En die feiten zijn, dat Blind in de Sportweek heeft aangegeven dat er hooguit drie spelers bijkomen en dat ze bij Ajax de huidige selectie met wat aanvulling goed genoeg vinden om te spelen om de prijzen.

Daar ben ik het dus NIET mee eens. Jij wel?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:44 pm

Met 2 goede verdedigers en een goede linksbuiten erbij kom je een heel eind.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:46 pm

Aha, nu zijn het al TWEE verdedigers. Maar dat zegt Blind niet, hoor. Hij heeft het over een vervanger voor Heitinga en verder niets.

Geen middenvelder nodig? Dacht het wel. Heeft juist prioriteit. We hebben nu alleen postbodes staan.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:49 pm

Jij hebt het over 3 spelers, dan vul ik die in. En ik denk dat de verdediging meer nodig heeft dan het middenveld.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:52 pm

Jij hoeft niets in te vullen, Blind heeft dat al gedaan. Die had het over één verdediger, één spits en misschien een middenvelder. Dus twee spelers en eventueel een derde. Twee verdedigers betekent dus geen Sulejmani. :666.gif:

DelToro

Bericht door DelToro » wo jul 02, 2008 3:03 pm

joey schreef:Jij hoeft niets in te vullen, Blind heeft dat al gedaan. Die had het over één verdediger, één spits en misschien een middenvelder. Dus twee spelers en eventueel een derde. Twee verdedigers betekent dus geen Sulejmani. :666.gif:
Als we dan toch gaan aanhalen wat Blind letterlijk heeft gezegd:
Hij heeft gezegd dat Ajax na een verdediger op zoek gaat naar een versterking in de aanval. Oftewel: Jij maakt ervan dat Blind per se een spits wil hebben, maar een linksbuiten is ook een versterking voor in de aanval lijkt me.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 3:21 pm

Tja, dat zou Sulejmani kunnen zijn. Dat is waar.

Verder Henrique waarschijnlijk. En dan heel misschien, als ze nog iets weten af te dingen bij Heerenveen, nog een middenvelder.

Beetje weinig wat mij betreft.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 02, 2008 3:31 pm

Henrique blijft afwachten. Pep wil hem eerst aan het werk zien voordat er eventueel verhuurd wordt. (Sport.)

Lijkt me niet dat Ajax daarop kan wachten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 3:32 pm

Ajax kan ook al 3 maanden wachten op Sulejmani, dus maak je niet te druk.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 03, 2008 9:01 am

Ajax had de strijd om Pablo Aimar al opgegeven, maar nu gaan de Amsterdammers toch een laatste poging doen om de Argentijn te strikken. El Periodico de Aragon meldt dat Ajax de middenvelder inmiddels een officieel bod heeft gedaan.

Dat heeft alles te maken met het afhaken van zowel Benfica als Panathinaikos. Met Benfica kwam Aimar er niet uit, terwijl Panathinaikos zich bij voorbaat al kansloos acht. De Amsterdammers hebben nu enkel nog concurrentie van Everton, dat bereid zou zijn om negen miljoen euro op tafel te leggen.

De 28-jarige Aimar staat momenteel nog onder contract bij Real Zaragoza. De uit de Primera Division gedegradeerde club geeft Aimar echter toestemming om te vertrekken.

Bron: AF
Ik ben hier niet blij mee. Hoewel ik Aimar niet heb zien spelen de afgelopen jaren (wie wel?). Voelt als een gevalletje Luque

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 9:06 am

Goede voetballer (geweest?), heel verdacht als hij naar Ajax zou willen. Ajax moet het niet zoeken in die categorie. Maar ik geloof ook niet dat hij komt, hoor. Kijk maar naar de redenen waarom die andere clubs afgehaakt zijn. Kunnen niet aan zijn financiële eisen voldoen, achten zich bij voorbaat kansloos. Maakt niet de indruk dat Aimar wanhopig genoeg is om Ajax te overwegen.

Aristides

Bericht door Aristides » do jul 03, 2008 9:13 am

joey schreef:Goede voetballer (geweest?), heel verdacht als hij naar Ajax zou willen. Ajax moet het niet zoeken in die categorie. Maar ik geloof ook niet dat hij komt, hoor. Kijk maar naar de redenen waarom die andere clubs afgehaakt zijn. Kunnen niet aan zijn financiële eisen voldoen, achten zich bij voorbaat kansloos. Maakt niet de indruk dat Aimar wanhopig genoeg is om Ajax te overwegen.
en
Voelt als een gevalletje Luque
Doet mij OOK denken aan vorig seizoen, steeds terugkeren naar Prieto en/of Riera. Komt er nu wel iemand?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 03, 2008 9:30 am

Er is nog tijd genoeg. Hoog inzetten vind ik prima, maar als het allemaal niet lukt, moet je wel bijtijds overgaan naar spelers waarvan je weet dat je daar wel een echt goede kans maakt.

Het is niet zo dat ze nergens mee bezig zijn, Het lijkt dat in ieder geval Sulejmani, Douglas, Henrique en Al Ahmadi zeer serieus zijn geweest of nog zijn.

sander

Bericht door sander » do jul 03, 2008 9:47 am

In de wandelgangen Voetbalzone.

Girondins Bordeaux richt het vizier op Jérémy Mathieu. In eerste instantie had de club uit de Franse wijnstad interesse in Mickael Silvestre, maar Manchester United weigerde medewerking te verlenen. Mathieu, die de linksbackpositie van Toulouse voor zijn rekening neemt, wordt ook gevolgd door AS Roma. (Diverse Franse media)

Eigenlijk heeft de club uit het Prinsendom Tiago Mendes als nummer één op de verlanglijst, maar de onderhandelingen met Juventus verlopen moeizaam. De Turijnse topclub ziet een verhuur van de middenvelder niet zitten en vraagt twaalf miljoen euro voor de Portugese zitvleeskweker. (Diverse Italiaanse media)

Iets voor Ajax? En zijn deze haalbaar?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 10:06 am

Neuh...

Gesloten