Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Natuurlijk weet Blind dat wel. Maar omdat je blijkbaar iets wil zeggen met de toevoeging 'triomfantelijk' reageerde ik met de opmerking dat van Basten beslistjoey schreef:Blind heeft het zelf gezegd. Dat verzint die journalist van de Sportweek echt niet. Hij werd direct aangehaald, Neef.Neefkens schreef:Je moet je niet zo uit het lood laten slaan door prulmedia als VI enzo.
@Luuk: dus Blind weet niet wat Ajax gaat doen op de transfermarkt? Het moet niet gekker worden!
I think I lost my fucking headache
Ik beoordeel de zaak op de feiten. En die feiten zijn, dat Blind in de Sportweek heeft aangegeven dat er hooguit drie spelers bijkomen en dat ze bij Ajax de huidige selectie met wat aanvulling goed genoeg vinden om te spelen om de prijzen.
Daar ben ik het dus NIET mee eens. Jij wel?
Daar ben ik het dus NIET mee eens. Jij wel?
Het stinkt aan alle kanten!
Als we dan toch gaan aanhalen wat Blind letterlijk heeft gezegd:joey schreef:Jij hoeft niets in te vullen, Blind heeft dat al gedaan. Die had het over één verdediger, één spits en misschien een middenvelder. Dus twee spelers en eventueel een derde. Twee verdedigers betekent dus geen Sulejmani.
Hij heeft gezegd dat Ajax na een verdediger op zoek gaat naar een versterking in de aanval. Oftewel: Jij maakt ervan dat Blind per se een spits wil hebben, maar een linksbuiten is ook een versterking voor in de aanval lijkt me.
Ik ben hier niet blij mee. Hoewel ik Aimar niet heb zien spelen de afgelopen jaren (wie wel?). Voelt als een gevalletje LuqueAjax had de strijd om Pablo Aimar al opgegeven, maar nu gaan de Amsterdammers toch een laatste poging doen om de Argentijn te strikken. El Periodico de Aragon meldt dat Ajax de middenvelder inmiddels een officieel bod heeft gedaan.
Dat heeft alles te maken met het afhaken van zowel Benfica als Panathinaikos. Met Benfica kwam Aimar er niet uit, terwijl Panathinaikos zich bij voorbaat al kansloos acht. De Amsterdammers hebben nu enkel nog concurrentie van Everton, dat bereid zou zijn om negen miljoen euro op tafel te leggen.
De 28-jarige Aimar staat momenteel nog onder contract bij Real Zaragoza. De uit de Primera Division gedegradeerde club geeft Aimar echter toestemming om te vertrekken.
Bron: AF
Goede voetballer (geweest?), heel verdacht als hij naar Ajax zou willen. Ajax moet het niet zoeken in die categorie. Maar ik geloof ook niet dat hij komt, hoor. Kijk maar naar de redenen waarom die andere clubs afgehaakt zijn. Kunnen niet aan zijn financiële eisen voldoen, achten zich bij voorbaat kansloos. Maakt niet de indruk dat Aimar wanhopig genoeg is om Ajax te overwegen.
Het stinkt aan alle kanten!
enjoey schreef:Goede voetballer (geweest?), heel verdacht als hij naar Ajax zou willen. Ajax moet het niet zoeken in die categorie. Maar ik geloof ook niet dat hij komt, hoor. Kijk maar naar de redenen waarom die andere clubs afgehaakt zijn. Kunnen niet aan zijn financiële eisen voldoen, achten zich bij voorbaat kansloos. Maakt niet de indruk dat Aimar wanhopig genoeg is om Ajax te overwegen.
Doet mij OOK denken aan vorig seizoen, steeds terugkeren naar Prieto en/of Riera. Komt er nu wel iemand?Voelt als een gevalletje Luque
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Er is nog tijd genoeg. Hoog inzetten vind ik prima, maar als het allemaal niet lukt, moet je wel bijtijds overgaan naar spelers waarvan je weet dat je daar wel een echt goede kans maakt.
Het is niet zo dat ze nergens mee bezig zijn, Het lijkt dat in ieder geval Sulejmani, Douglas, Henrique en Al Ahmadi zeer serieus zijn geweest of nog zijn.
Het is niet zo dat ze nergens mee bezig zijn, Het lijkt dat in ieder geval Sulejmani, Douglas, Henrique en Al Ahmadi zeer serieus zijn geweest of nog zijn.
In de wandelgangen Voetbalzone.
Girondins Bordeaux richt het vizier op Jérémy Mathieu. In eerste instantie had de club uit de Franse wijnstad interesse in Mickael Silvestre, maar Manchester United weigerde medewerking te verlenen. Mathieu, die de linksbackpositie van Toulouse voor zijn rekening neemt, wordt ook gevolgd door AS Roma. (Diverse Franse media)
Eigenlijk heeft de club uit het Prinsendom Tiago Mendes als nummer één op de verlanglijst, maar de onderhandelingen met Juventus verlopen moeizaam. De Turijnse topclub ziet een verhuur van de middenvelder niet zitten en vraagt twaalf miljoen euro voor de Portugese zitvleeskweker. (Diverse Italiaanse media)
Iets voor Ajax? En zijn deze haalbaar?
Girondins Bordeaux richt het vizier op Jérémy Mathieu. In eerste instantie had de club uit de Franse wijnstad interesse in Mickael Silvestre, maar Manchester United weigerde medewerking te verlenen. Mathieu, die de linksbackpositie van Toulouse voor zijn rekening neemt, wordt ook gevolgd door AS Roma. (Diverse Franse media)
Eigenlijk heeft de club uit het Prinsendom Tiago Mendes als nummer één op de verlanglijst, maar de onderhandelingen met Juventus verlopen moeizaam. De Turijnse topclub ziet een verhuur van de middenvelder niet zitten en vraagt twaalf miljoen euro voor de Portugese zitvleeskweker. (Diverse Italiaanse media)
Iets voor Ajax? En zijn deze haalbaar?