Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Dat bedoel ik. Bouma is geen topper, hoor.
Als je ziet wat vorige bondscoaches hadden lopen... Stam, Frank de Boer, dat is heel andere koek.
Maar over aankopen gesproken: het zal toch niet kloppen dat we in deze fase (eind juni) nog met een onhaalbare speler als Aimar bezig zijn?
Als je ziet wat vorige bondscoaches hadden lopen... Stam, Frank de Boer, dat is heel andere koek.
Maar over aankopen gesproken: het zal toch niet kloppen dat we in deze fase (eind juni) nog met een onhaalbare speler als Aimar bezig zijn?

Het stinkt aan alle kanten!
Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.Jabu schreef:En Ooijer dus op de bank?
En wie zegt dat ?joey schreef:Bouma is geen topper, hoor.
Bouma is wel beter dan Mathijsen.
PS: Wil je nu trouwens ook zeggen dat bij een subtopper in Engeland geen topspelers kunnen spelen ?
Laat ik het dan anders formuleren: topspelers worden ergens in hun loopbaan wel eens in verband gebracht met topclubs. Dat zal Bouma niet overkomen.
Villa en Arshavin kunnen overal heen. Vergis je trouwens niet in de financiële mogelijkheden van de Russische clubs. Voor het geld hoeft Arshavin niet te verkassen.
Villa en Arshavin kunnen overal heen. Vergis je trouwens niet in de financiële mogelijkheden van de Russische clubs. Voor het geld hoeft Arshavin niet te verkassen.
Het stinkt aan alle kanten!
En uiteindelijk zal je met die verdedigers tot een logische opstelling moeten komen. Heitinga, Boulahrouz, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Bouma, het is allemaal lood om oud ijzer. Alleen zullen normaal gesproken het verschil niet maken. Achteraf is het daarom makkleiijk om te zeggen dat een ander daar had moeten spelen. Wie zegt dat Bouma het beter had gedaan? Mathijsen is net als Bouma een keuze bij gebrek aan beter.Baseman schreef:Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.Jabu schreef:En Ooijer dus op de bank?
Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.
Dat lijkt mij wel ja !Jabu schreef:Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.
Zoals Piet de Visser vooraf al aangaf overigens, ik kon me daar goed in vinden.
PS: Mathijsen heeft bepaalde kwaliteiten, maar 1 op 1 verdedigen hoort daar niet bij. Dat ging al fout tegen Frankrijk en gister leverde dat een tegendoelpunt op, niet geheel onbelangrijk.
Ik vond en vind het al onbegrijpelijk dat Mathijsen basisspeler is, maar tegen Rusland had Bouma of Boulah hem moeten vervangen. Beide spelers zijn namelijk sterker en beter in de persoonlijke duels, waarbij Boulah meedogenlozer is en Bouma sneller.
Precies! Van Basten had zich totaal niet ingesteld op de kracht van de Russen...Baseman schreef:Dat lijkt mij wel ja !Jabu schreef:Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.
Zoals Piet de Visser vooraf al aangaf overigens, ik kon me daar goed in vinden.
PS: Mathijsen heeft bepaalde kwaliteiten, maar 1 op 1 verdedigen hoort daar niet bij. Dat ging al fout tegen Frankrijk en gister leverde dat een tegendoelpunt op, niet geheel onbelangrijk.
Ik vond en vind het al onbegrijpelijk dat Mathijsen basisspeler is, maar tegen Rusland had Bouma of Boulah hem moeten vervangen. Beide spelers zijn namelijk sterker en beter in de persoonlijke duels, waarbij Boulah meedogenlozer is en Bouma sneller.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Zag gister een aantal beelden bij Studio Sportzomer waar Van Halst het ook uitlegde. En dan met name Boulah op die spits. Blijkbaar had de Visser dat ook al van tevoren aangegeven, zoals jij zei.Rishi schreef:Precies! Van Basten had zich totaal niet ingesteld op de kracht van de Russen...
Ik blijf er trouwens bij dat Arshavin hoe dan ook gewoon te slim en goed was geweest voor onze verdedigende middenvelder(s).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is nog 21 dagen, waarom nu al een aankoop verwachten: haastige spoed is zelden goed. Zo vlak voor het einde van de transferperiode zijn er altijd nog een paar spelers zonder club, die kosten niets.joey schreef:14 juli, dacht ik.
Eerst mag HtC shoppen, dan volgen daarna de Europese toppers en wat er overblijft is voor o.a. Ajax. Vorig seizoen werden we ook verrast, laat het gewoon over je heen komen.
Musampa al een club? Nordin Wooter is blijven trainen! Stefano Seedorf is op Cyprus in conditie gebleven, Serginho Greene mag voor weinig feyenoord verlaten, Krohn-Dehli komt eraan, we hebben tien spelers uit de A1 een contract gegeven!
We hebben maar drie echte verdedigers, een scorende middenvelder, een verdedigende middenvelder en een buitenspeler nodig, dat is alles!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Demosthenes schreef:Dat is nog 21 dagen, waarom nu al een aankoop verwachten: haastige spoed is zelden goed. Zo vlak voor het einde van de transferperiode zijn er altijd nog een paar spelers zonder club, die kosten niets.joey schreef:14 juli, dacht ik.
Eerst mag HtC shoppen, dan volgen daarna de Europese toppers en wat er overblijft is voor o.a. Ajax. Vorig seizoen werden we ook verrast, laat het gewoon over je heen komen.
Musampa al een club? Nordin Wooter is blijven trainen! Stefano Seedorf is op Cyprus in conditie gebleven, Serginho Greene mag voor weinig feyenoord verlaten, Krohn-Dehli komt eraan, we hebben tien spelers uit de A1 een contract gegeven!
We hebben maar drie echte verdedigers, een scorende middenvelder, een verdedigende middenvelder en een buitenspeler nodig, dat is alles!
14 Juli zucht , hij zou niet op vakantie gaan , omdat hij in Maart al zou zijn geweest. Hij is per 01 Juli in vaste dienst volgende week Dinsdag aan de slag Marco je kost een hoop per maand met je vriendjes dus Kopen kopen en nogeens kopen , dat laatste Demo ben ik met je eens

Dan heb je helemaal een mini-centrum. Lekker als je een beetje een kopsterke spits treft.Baseman schreef:Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.
Nieuws? Nieuws!? Rosie komt in Rotterdam studeren! Dat is pas nieuws!joey schreef:Het halve vaderlandse mediacircus zal Oranje gevolgd zijn naar huis, dus misschien krijgen we nu NIEUWS.

Alleen hoe oud zou ze nu toch zijn?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Cluijffert