Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 8:48 am

Bouma, kom op zeg. Die speelt niet voor niets bij... waar ook al weer?
Het stinkt aan alle kanten!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 23, 2008 8:50 am

Aston Villa, subtop Engeland.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 8:52 am

Dat bedoel ik. Bouma is geen topper, hoor.

Als je ziet wat vorige bondscoaches hadden lopen... Stam, Frank de Boer, dat is heel andere koek.

Maar over aankopen gesproken: het zal toch niet kloppen dat we in deze fase (eind juni) nog met een onhaalbare speler als Aimar bezig zijn? :blush.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 23, 2008 9:11 am

Jabu schreef:En Ooijer dus op de bank?
Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.
joey schreef:Bouma is geen topper, hoor.
En wie zegt dat ?
Bouma is wel beter dan Mathijsen.

PS: Wil je nu trouwens ook zeggen dat bij een subtopper in Engeland geen topspelers kunnen spelen ?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 9:14 am

In de regel gaan topspelers naar topclubs.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 23, 2008 9:28 am

Arshavin? David Villa speelt bij de nummer 10 ofzo van Spanje....

En zo zijn er 10000 voorbeelden Joey.

Van Bommel speelt bij Bayern...genoeg voorbeelden ook weer van prutsers die bij een topclub spelen.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 9:31 am

Laat ik het dan anders formuleren: topspelers worden ergens in hun loopbaan wel eens in verband gebracht met topclubs. Dat zal Bouma niet overkomen.
Villa en Arshavin kunnen overal heen. Vergis je trouwens niet in de financiële mogelijkheden van de Russische clubs. Voor het geld hoeft Arshavin niet te verkassen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 23, 2008 9:32 am

Valencia was voor dit seizoen dan ook nog een topclub.

Zenith is een topclub in Rusland. Wordt daar goed betaald en de Russen staan pas sinds kort weer goed aangeschreven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

jabu

Bericht door jabu » ma jun 23, 2008 10:30 am

Baseman schreef:
Jabu schreef:En Ooijer dus op de bank?
Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.
En uiteindelijk zal je met die verdedigers tot een logische opstelling moeten komen. Heitinga, Boulahrouz, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Bouma, het is allemaal lood om oud ijzer. Alleen zullen normaal gesproken het verschil niet maken. Achteraf is het daarom makkleiijk om te zeggen dat een ander daar had moeten spelen. Wie zegt dat Bouma het beter had gedaan? Mathijsen is net als Bouma een keuze bij gebrek aan beter.

Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 23, 2008 1:09 pm

Jabu schreef:Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.
Dat lijkt mij wel ja !
Zoals Piet de Visser vooraf al aangaf overigens, ik kon me daar goed in vinden.

PS: Mathijsen heeft bepaalde kwaliteiten, maar 1 op 1 verdedigen hoort daar niet bij. Dat ging al fout tegen Frankrijk en gister leverde dat een tegendoelpunt op, niet geheel onbelangrijk.

Ik vond en vind het al onbegrijpelijk dat Mathijsen basisspeler is, maar tegen Rusland had Bouma of Boulah hem moeten vervangen. Beide spelers zijn namelijk sterker en beter in de persoonlijke duels, waarbij Boulah meedogenlozer is en Bouma sneller.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 23, 2008 1:26 pm

Baseman schreef:
Jabu schreef:Misschien was het wel beter geweest als Boulahrouz in de dekking op Pavlyuchenko had gespeeld en Heitinga of De Jong op Arshavin.
Dat lijkt mij wel ja !
Zoals Piet de Visser vooraf al aangaf overigens, ik kon me daar goed in vinden.

PS: Mathijsen heeft bepaalde kwaliteiten, maar 1 op 1 verdedigen hoort daar niet bij. Dat ging al fout tegen Frankrijk en gister leverde dat een tegendoelpunt op, niet geheel onbelangrijk.

Ik vond en vind het al onbegrijpelijk dat Mathijsen basisspeler is, maar tegen Rusland had Bouma of Boulah hem moeten vervangen. Beide spelers zijn namelijk sterker en beter in de persoonlijke duels, waarbij Boulah meedogenlozer is en Bouma sneller.
Precies! Van Basten had zich totaal niet ingesteld op de kracht van de Russen...
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 23, 2008 1:39 pm

Vanaf vandaag kunnen we wat verwachten toch? Marco is klaar met Oranje en Danny is klaar met bijklussen.. dus ik verwacht de komende tijd wat goede aankopen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 2:01 pm

Inderdaad. Ik neem aan dat Blind niet langer in Zwitserland hoeft te zitten wauwelen. Kan hij ook eens iets gaan doen voor Ajax.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 23, 2008 2:02 pm

Rishi schreef:Precies! Van Basten had zich totaal niet ingesteld op de kracht van de Russen...
Zag gister een aantal beelden bij Studio Sportzomer waar Van Halst het ook uitlegde. En dan met name Boulah op die spits. Blijkbaar had de Visser dat ook al van tevoren aangegeven, zoals jij zei.

Ik blijf er trouwens bij dat Arshavin hoe dan ook gewoon te slim en goed was geweest voor onze verdedigende middenvelder(s).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 23, 2008 2:03 pm

joey schreef:Inderdaad. Ik neem aan dat Blind niet langer in Zwitserland hoeft te zitten wauwelen. Kan hij ook eens iets gaan doen voor Ajax.
Gisteravond zat-ie nog vrolijk aan de wijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 2:07 pm

Hopelijk is hij niet naar huis gereden. :hypocrite.gif: :blush.gif:

Het halve vaderlandse mediacircus zal Oranje gevolgd zijn naar huis, dus misschien krijgen we nu NIEUWS. We mogen toch hopen dat de selectie rond is voor de eerste training.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 23, 2008 2:12 pm

Wanneer is de eerste training? :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 2:13 pm

14 juli, dacht ik.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 23, 2008 2:34 pm

Ja gisteren was de laatste uitzending vanuit Zwitserland.. ze waren door de wijn heen.. (Bij Hugo Borst kon je trouwens af en toe wel merken dat ie al het nodige ophad.. hij was wat losser en keek nogal wazig uit zn ogen).
Dus Danny, nu weer werken voor AJAX!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma jun 23, 2008 2:39 pm

joey schreef:14 juli, dacht ik.
Dat klopt helemaal. Niet op De Toekomst maar op het trainingsveld naast de Arena.

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 23, 2008 2:41 pm

Dat is nog 21 dagen, waarom nu al een aankoop verwachten: haastige spoed is zelden goed. Zo vlak voor het einde van de transferperiode zijn er altijd nog een paar spelers zonder club, die kosten niets.

Eerst mag HtC shoppen, dan volgen daarna de Europese toppers en wat er overblijft is voor o.a. Ajax. Vorig seizoen werden we ook verrast, laat het gewoon over je heen komen.

Musampa al een club? Nordin Wooter is blijven trainen! Stefano Seedorf is op Cyprus in conditie gebleven, Serginho Greene mag voor weinig feyenoord verlaten, Krohn-Dehli komt eraan, we hebben tien spelers uit de A1 een contract gegeven!

We hebben maar drie echte verdedigers, een scorende middenvelder, een verdedigende middenvelder en een buitenspeler nodig, dat is alles!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 23, 2008 3:04 pm

Demosthenes schreef:
Dat is nog 21 dagen, waarom nu al een aankoop verwachten: haastige spoed is zelden goed. Zo vlak voor het einde van de transferperiode zijn er altijd nog een paar spelers zonder club, die kosten niets.

Eerst mag HtC shoppen, dan volgen daarna de Europese toppers en wat er overblijft is voor o.a. Ajax. Vorig seizoen werden we ook verrast, laat het gewoon over je heen komen.

Musampa al een club? Nordin Wooter is blijven trainen! Stefano Seedorf is op Cyprus in conditie gebleven, Serginho Greene mag voor weinig feyenoord verlaten, Krohn-Dehli komt eraan, we hebben tien spelers uit de A1 een contract gegeven!

We hebben maar drie echte verdedigers, een scorende middenvelder, een verdedigende middenvelder en een buitenspeler nodig, dat is alles!

14 Juli zucht , hij zou niet op vakantie gaan , omdat hij in Maart al zou zijn geweest. Hij is per 01 Juli in vaste dienst volgende week Dinsdag aan de slag Marco je kost een hoop per maand met je vriendjes dus Kopen kopen en nogeens kopen , dat laatste Demo ben ik met je eens :headbang.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » ma jun 23, 2008 4:13 pm

Interpunctie is een mooi ding.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 23, 2008 5:20 pm

Baseman schreef:Nee, maar het ging erover wie betere verdedigers zijn dan Mathijsen (en Gio)...Boulah en Bouma dus.
Dan heb je helemaal een mini-centrum. Lekker als je een beetje een kopsterke spits treft.
joey schreef:Het halve vaderlandse mediacircus zal Oranje gevolgd zijn naar huis, dus misschien krijgen we nu NIEUWS.
Nieuws? Nieuws!? Rosie komt in Rotterdam studeren! Dat is pas nieuws! :icon_mad.gif:

Alleen hoe oud zou ze nu toch zijn?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » ma jun 23, 2008 9:19 pm

behalf dat Blind Van Geel vervangt, mijn 'voorspelling' van rond Pasen het is nog steeds uitgekomen :oha.gif:

fingers crossed dat deze week er komt al goed nieuws :pray:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gesloten