Groep C
Goede spelers, maar ik denk dat ze straks meer moeite gaan hebben met onze aanvallers dan onze verdediging met die van hun.Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind hem bij Roma altijd vrij aardig. Beter dan wat wij hebben.Jinne schreef:Dan ga je zelf overdrijven. Zeker Panucci vind ik altijd maar een meelifter gevonden.Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
De aanval is bij ons ook helemaal niet het probleem. Wie weet scoren we wel een keertje tegen Italië, maar ik maak me ernstige zorgen over de verdediging. We stapelen al fout op fout tegen kleinere tegenstanders, maar dit is nog wel even andere koek. Heitinga-Mathijsen? Leuk en aardig, maar daar red je het echt niet mee. Ik ben ook reuzebenieuwd hoe wij een Pirlo gaan afstoppen bijvoorbeeld.
-
Zonde, daarmee verliest Italia toch een beetje de baas achterin. Benieuwd hoe ze dat nu zullen oplossen (met Materazzi ongetwijfeld).
Italië heeft een rare indruk nagelaten in de kwalificatie, ik kan er niet goed hoogte van krijgen. Volgens mij kan het alle kanten op met de squadra; van roemloze uitschakeling tot europees kampioen.
Ik heb het idee dat Toni wel een stuk lekkerder draait in de ploeg dan 2 jaar terug.
Italië heeft een rare indruk nagelaten in de kwalificatie, ik kan er niet goed hoogte van krijgen. Volgens mij kan het alle kanten op met de squadra; van roemloze uitschakeling tot europees kampioen.
Ik heb het idee dat Toni wel een stuk lekkerder draait in de ploeg dan 2 jaar terug.
10 klasse nog wel...zozo. Boffen die Italianen even. Vandaar dat Inter en AC zo GEWELDIG presteerden in de CL.Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
Italie had 2 jaar geleden het nodige geluk maar ik vind het niks bijzonders.
Over een weekie zul je me gelijk geven

Ben het eens met de posters hiervoor. Cannavaro is de baas achterin. Die missen ze nu. Verder ben ik het eens met Mr. Ajax dat onze aanval het hun moeilijker gaat maken dan omgekeerd.
En Nederland is op de counter behoorlijk snel. Het zijn geen sprintwonders maar dat zijn ze achterin bij Italie zeker niet!
IK GELOOF!!!!!!
Als van Nistelrooij met een steekpass gelanceerd wordt zal hij het ook niet kunnen belopen denk ik.Bertje schreef:Snelheid? Onze aanval? Alleen Robben als hij het op zijn heupen heeft.gaizka schreef:Zeker Materazzi is op snelheid kwetsbaar, dat zag je in de CL wedstrijd Inter - Liverpool. Die krijgt zijn handen vol aan onze aanval.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kromme redenatie. Roma liet Madrid alle hoeken van het veld zien bijvoorbeeld. Voor de rest hebben, behoudens vPersie en vdSar, de Nederlanders dan al helemaal niets laten zien.Rishi schreef:10 klasse nog wel...zozo. Boffen die Italianen even. Vandaar dat Inter en AC zo GEWELDIG presteerden in de CL.Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
Verder heeft Inter slechts 1 Italiaan in de gelederen.
Overtuigende en terechte wereldkampioen? Verlenging gewonnen van Duitsland, penalty's gewonnen van Frankrijk.Thomas schreef:De Italianen waren twee jaar geleden natuurlijk de overtuigende en terechte wereldkampioen. Voor het komende toernooi gaat Cannavaro, die twee matige seizoenen in La Liga achter de rug heeft, natuurlijk erg gemist worden.
Hoezo overtuigend en terecht? Gewoon een loterij hoor.
IK GELOOF!!!!!!
-
Italianen zullen daarop zeggen dat ze in 2002 en 2004 genaaid zijn (dat is niet zo, maar zo werkt dat in Italië
). Hoe het ook zij, in elk geval geen onverdiende wereldkampioen.
We hebben het nog niet over de Fransen trouwens. Ook een schizofreen elftal. Vrij aardig kwalificatie, twee maal duidelijk beter dan Italië maar ik weet het niet met ze. Ik vind het een raar elftal en de laatste wedstrijden scoren ze erg moeizaam.

Hehe. Dat is geen spectaculaire uitspraak nee. Maar wel een belangrijke factor. Bij het WK was Toni de relatieve nieuwkomer, de (tegenvallende) recordschutter van Fiorentina die er hardwerkend bijliep maar niet veel toevoegde. Tegenwoordig is hij de angel van de ploeg en een heel belangrijk onderdeel in de tactiek.Is natuurlijk niet zo moeilijk.
We hebben het nog niet over de Fransen trouwens. Ook een schizofreen elftal. Vrij aardig kwalificatie, twee maal duidelijk beter dan Italië maar ik weet het niet met ze. Ik vind het een raar elftal en de laatste wedstrijden scoren ze erg moeizaam.
-
Ja, die Fransen toch. Zo op papier een fantastisch elftal en dan is het toch meestal zo moeizaam wat ze laten zien. Snap trouwens niet dat die Thuram nog in de basis staat en Mexes niet eens mee mocht. Maar goed, de wegen van Domenech zijn duister.Raul Gonzalez Blanco schreef:We hebben het nog niet over de Fransen trouwens. Ook een schizofreen elftal. Vrij aardig kwalificatie, twee maal duidelijk beter dan Italië maar ik weet het niet met ze. Ik vind het een raar elftal en de laatste wedstrijden scoren ze erg moeizaam.