Groep C

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 02, 2008 7:32 pm

Jammer voor Cannavaro. Goed nieuws voor Oranje. Zonder Cannavaro is de verdediging ook bagger.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 02, 2008 7:41 pm

Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 02, 2008 8:18 pm

Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
Goede spelers, maar ik denk dat ze straks meer moeite gaan hebben met onze aanvallers dan onze verdediging met die van hun.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

gaizka

Bericht door gaizka » ma jun 02, 2008 8:46 pm

Zeker Materazzi is op snelheid kwetsbaar, dat zag je in de CL wedstrijd Inter - Liverpool. Die krijgt zijn handen vol aan onze aanval.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 02, 2008 8:50 pm

Peter schreef:Overdrijf nou toch niet zo. Panucci, Materazzi en Zambrotta zijn nog 10 klassen beter dan wat wij er hebben rondlopen.
Dan ga je zelf overdrijven. Zeker Panucci vind ik altijd maar een meelifter gevonden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 02, 2008 8:51 pm

gaizka schreef:Zeker Materazzi is op snelheid kwetsbaar, dat zag je in de CL wedstrijd Inter - Liverpool. Die krijgt zijn handen vol aan onze aanval.
Snelheid? Onze aanval? Alleen Robben als hij het op zijn heupen heeft.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter

Bericht door peter » ma jun 02, 2008 9:00 pm

Jinne schreef:
Dan ga je zelf overdrijven. Zeker Panucci vind ik altijd maar een meelifter gevonden.
Vind hem bij Roma altijd vrij aardig. Beter dan wat wij hebben.

De aanval is bij ons ook helemaal niet het probleem. Wie weet scoren we wel een keertje tegen Italië, maar ik maak me ernstige zorgen over de verdediging. We stapelen al fout op fout tegen kleinere tegenstanders, maar dit is nog wel even andere koek. Heitinga-Mathijsen? Leuk en aardig, maar daar red je het echt niet mee. Ik ben ook reuzebenieuwd hoe wij een Pirlo gaan afstoppen bijvoorbeeld.

peter

Bericht door peter » ma jun 02, 2008 9:01 pm

Cannavaro gaat niet mee naar het EK.

Edit: Gamberini wordt dan meegenomen volgens de GdS.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 02, 2008 9:31 pm

Naam zegt me niks. Welke club?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter

Bericht door peter » ma jun 02, 2008 9:41 pm

Je hebt 'em wel zien spelen. Fiorentina.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma jun 02, 2008 10:33 pm

Zonde, daarmee verliest Italia toch een beetje de baas achterin. Benieuwd hoe ze dat nu zullen oplossen (met Materazzi ongetwijfeld).
Italië heeft een rare indruk nagelaten in de kwalificatie, ik kan er niet goed hoogte van krijgen. Volgens mij kan het alle kanten op met de squadra; van roemloze uitschakeling tot europees kampioen.

Ik heb het idee dat Toni wel een stuk lekkerder draait in de ploeg dan 2 jaar terug.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 03, 2008 12:56 am

10 klasse nog wel...zozo. Boffen die Italianen even. Vandaar dat Inter en AC zo GEWELDIG presteerden in de CL.

Italie had 2 jaar geleden het nodige geluk maar ik vind het niks bijzonders.

Over een weekie zul je me gelijk geven :ajaxsmiley.gif: :hypocrite.gif:

Ben het eens met de posters hiervoor. Cannavaro is de baas achterin. Die missen ze nu. Verder ben ik het eens met Mr. Ajax dat onze aanval het hun moeilijker gaat maken dan omgekeerd.

En Nederland is op de counter behoorlijk snel. Het zijn geen sprintwonders maar dat zijn ze achterin bij Italie zeker niet!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 03, 2008 3:41 am

De Italianen waren twee jaar geleden natuurlijk de overtuigende en terechte wereldkampioen. Voor het komende toernooi gaat Cannavaro, die twee matige seizoenen in La Liga achter de rug heeft, natuurlijk erg gemist worden.

gaizka

Bericht door gaizka » di jun 03, 2008 9:18 am

Bertje schreef:
gaizka schreef:Zeker Materazzi is op snelheid kwetsbaar, dat zag je in de CL wedstrijd Inter - Liverpool. Die krijgt zijn handen vol aan onze aanval.
Snelheid? Onze aanval? Alleen Robben als hij het op zijn heupen heeft.
Als van Nistelrooij met een steekpass gelanceerd wordt zal hij het ook niet kunnen belopen denk ik.

peter

Bericht door peter » di jun 03, 2008 9:21 am

Rishi schreef:
10 klasse nog wel...zozo. Boffen die Italianen even. Vandaar dat Inter en AC zo GEWELDIG presteerden in de CL.
Kromme redenatie. Roma liet Madrid alle hoeken van het veld zien bijvoorbeeld. Voor de rest hebben, behoudens vPersie en vdSar, de Nederlanders dan al helemaal niets laten zien.
Verder heeft Inter slechts 1 Italiaan in de gelederen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 03, 2008 11:14 am

Raul Gonzalez Blanco schreef:Ik heb het idee dat Toni wel een stuk lekkerder draait in de ploeg dan 2 jaar terug.
Is natuurlijk niet zo moeilijk. :icon_wink.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 03, 2008 12:11 pm

Thomas schreef:De Italianen waren twee jaar geleden natuurlijk de overtuigende en terechte wereldkampioen. Voor het komende toernooi gaat Cannavaro, die twee matige seizoenen in La Liga achter de rug heeft, natuurlijk erg gemist worden.
Overtuigende en terechte wereldkampioen? Verlenging gewonnen van Duitsland, penalty's gewonnen van Frankrijk.

Hoezo overtuigend en terecht? Gewoon een loterij hoor.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 03, 2008 12:19 pm

Ja joh, penalty's zijn een loterij. :aai.gif:

Ik vond Italië een mooie en terechte wereldkampioen. Op zo'n eindtoernooi zitten er altijd verlengingen tussen, maar Italië verdiende het over het gehele toernooi gezien qua spel veel meer dan Frankrijk.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 03, 2008 12:22 pm

Ik vind penalty's inderdaad een loterij!

En zo overtuigend vond ik Italie niet. Maar goed. Dat is mijn mening en misschien heb ik teveel een Argentinie-bril op en houd ik van wat mooier voetbal dan dat anti-voetbal van de Italianen. Kan daar nou niet van genieten.
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » di jun 03, 2008 12:34 pm

Als je dan toch kritiek op Italië wilt hebben, dan moet je melden dat Australië genaaid was.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di jun 03, 2008 9:41 pm

Italianen zullen daarop zeggen dat ze in 2002 en 2004 genaaid zijn (dat is niet zo, maar zo werkt dat in Italië :smallgrin.gif: ). Hoe het ook zij, in elk geval geen onverdiende wereldkampioen.
Is natuurlijk niet zo moeilijk.
Hehe. Dat is geen spectaculaire uitspraak nee. Maar wel een belangrijke factor. Bij het WK was Toni de relatieve nieuwkomer, de (tegenvallende) recordschutter van Fiorentina die er hardwerkend bijliep maar niet veel toevoegde. Tegenwoordig is hij de angel van de ploeg en een heel belangrijk onderdeel in de tactiek.

We hebben het nog niet over de Fransen trouwens. Ook een schizofreen elftal. Vrij aardig kwalificatie, twee maal duidelijk beter dan Italië maar ik weet het niet met ze. Ik vind het een raar elftal en de laatste wedstrijden scoren ze erg moeizaam.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 03, 2008 9:54 pm

Hoe ziet hun opstelling eruit? Ik denk dat er met Flamini op de plek van Vieira wel meer voetbal in het team komt. Al denk/hoop ik ook dat Toulalan daar komt te spelen.

Malouda moeten ze er wel uit laten.
IK GELOOF!!!!!!

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di jun 03, 2008 10:12 pm

4-4-2 met Benzema(wschl) en Henry voorin, daarachter een blok van Vieira/Tou en Makelele met Malouda en Ribéry op de flanken.
De achterhoede is door en door ervaren met Gallas, Thuram, Sagnol etc.

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 03, 2008 10:36 pm

Pff, wat een selectie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » wo jun 04, 2008 9:26 am

Raul Gonzalez Blanco schreef:We hebben het nog niet over de Fransen trouwens. Ook een schizofreen elftal. Vrij aardig kwalificatie, twee maal duidelijk beter dan Italië maar ik weet het niet met ze. Ik vind het een raar elftal en de laatste wedstrijden scoren ze erg moeizaam.
Ja, die Fransen toch. Zo op papier een fantastisch elftal en dan is het toch meestal zo moeizaam wat ze laten zien. Snap trouwens niet dat die Thuram nog in de basis staat en Mexes niet eens mee mocht. Maar goed, de wegen van Domenech zijn duister.

Plaats reactie