Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 26, 2008 1:17 pm

Hoe dan ook, hij staat bij drie doelpunten op de goede plek.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 26, 2008 5:38 pm

Bertje schreef:De beste jongen versiert twee pingels, scoort zelf een pingel en scoort nog een doelpunt. Zo klinkt het weer iets anders.
Jij kan echt niet een keer je ongelijk toegeven he? Ongelooflijk. Tuurlijk is hij betrokken bij die situaties. Dat ontkent ook niemand.

Jij...leest pas slecht :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 26, 2008 5:47 pm

Uh, heeft iemand je wel eens uitgelegd wat de term subjectief inhoudt?

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 26, 2008 5:49 pm

Ja
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 26, 2008 5:49 pm

Probeer die term hier eens toe te passen.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 26, 2008 5:54 pm

Doe ik ook hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » di mei 27, 2008 11:23 am

Rishi schreef:
Bertje schreef:De beste jongen versiert twee pingels, scoort zelf een pingel en scoort nog een doelpunt. Zo klinkt het weer iets anders.
Jij kan echt niet een keer je ongelijk toegeven he? Ongelooflijk. Tuurlijk is hij betrokken bij die situaties. Dat ontkent ook niemand.

Jij...leest pas slecht :hypocrite.gif:
:sleepy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:20 pm

Wat is het probleem? Suárez heeft het goed gedaan dit seizoen, daar kunnen we het neem ik aan over eens zijn?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 27, 2008 12:22 pm

Jup.
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 27, 2008 4:37 pm

Suarez maakt volgend jaar de stap naar Internazionale.

Rooie

Bericht door Rooie » di mei 27, 2008 4:39 pm

Bedoel je dan deze zomer al? Verder de onvermijdelijke vraag: Hoe kom je aan deze wijsheid?

PS. En is het je toevallig al bekend of dit aan de hand van een arbitragezaak gaat gebeuren... :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 28, 2008 8:12 pm

49' Norway [0 - 1] Uruguay

43' [0 - 1] L. Suarez

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 28, 2008 8:20 pm

Hij is echt los nu, zou hij gaan opvallen bij de grote clubs? Dan kunnen we straks de hele aanval gaan vervangen. :blush.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 28, 2008 8:29 pm

Dat zou niet best zijn maar doelpunten in interlands vallen inderdaad wel op. Luis, doe eens niet!

Ik wil hem volgend jaar toch nog wel een jaartje in ons shirt zien.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » wo mei 28, 2008 10:55 pm

Marillion schreef:Dat zou niet best zijn maar doelpunten in interlands vallen inderdaad wel op. Luis, doe eens niet!

Ik wil hem volgend jaar toch nog wel een jaartje in ons shirt zien.
Hij krijgt steeds meer fans! :ajaxsmiley.gif:

Ik behoor tot de fans van Suarez, de enige Ajacied die een man kan passeren? In ieder geval de enige die voor gevaar kan zorgen, iemand voor wie je naar de Arena gaat.

Hij heeft wat mij betreft genoeg assists op zijn naam staan, maar wordt helaas door een aantal KJH-fans in het rijtje "Rosales-Rosenberg-Babel-De Mul, Kennedy, Luque, Rommedahl" geplaatst, terwijl de man meer voetballend vermogen in zijn slechtste been heeft dan KJH in beide benen.

Hij valt nu op, helaas, want ik ben Ajacied en wil hem volgend jaar ook bij Ajax zien spelen. Ik weet niet wat MvB van hem vindt, maar als clubs als Schalke hem willen hebben, is hij vertrokken!

Voor de naam "Ajax" hoeft hij niet te blijven, hij speelt er immers/heeft er gespeeld! Voor het salaris hoeft hij niet te blijven, hij is immers geen grootverdiener, dan wordt hij pas na een paar jaar! Voor de status van de competitie hoeft hij niet te blijven, er is geen internationale status.

Ik hoop hem volgend seizoen vaak in Ajax-tenue te mogen aanschouwen, onze 21-jarige spits!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 28, 2008 10:58 pm

Schalke kan Suárez niet betalen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 28, 2008 11:02 pm

Idd, en er zijn volgens mij weinig posters die vinden dat Suarez in het rijtje Rosenberg........................................... past
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » wo mei 28, 2008 11:08 pm

Rishi schreef:Idd, en er zijn volgens mij weinig posters die vinden dat Suarez in het rijtje Rosenberg........................................... past
Lees de wedstrijdverslagen er maar eens op na!

@ Thomas,

Schalke kan hem niet betalen? Waarom niet? Het salaris is niet het probleem! Blind is geen groots onderhandelaar!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 28, 2008 11:13 pm

Schalke gaat geen 18 miljoen uitgeven aan één speler.

De vergelijking Suárez-Rosenberg is idioot. Naast z'n betere spel, vele malen grotere talent en het feit dat hij geschikter is voor Ajax, heeft Suárez Rosenberg dit seizoen ook al overtroffen qua rendement.

Jesse

Bericht door Jesse » wo mei 28, 2008 11:21 pm

Maar Rosenberg heeft een goede kop!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 11:27 pm

Een frisse Zweed, Jesse. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo mei 28, 2008 11:50 pm

Thomas schreef:Schalke gaat geen 18 miljoen uitgeven aan één speler.
En als ze wél 18 miljoen aan één speler zouden uitgeven mag ik toch hopen dat ze nog steeds geen Suarez zouden hebben....

jabu

Bericht door jabu » do mei 29, 2008 7:27 am

Demosthenes schreef:Hij krijgt steeds meer fans! :ajaxsmiley.gif:

Ik behoor tot de fans van Suarez, de enige Ajacied die een man kan passeren? In ieder geval de enige die voor gevaar kan zorgen, iemand voor wie je naar de Arena gaat.

Hij heeft wat mij betreft genoeg assists op zijn naam staan, maar wordt helaas door een aantal KJH-fans in het rijtje "Rosales-Rosenberg-Babel-De Mul, Kennedy, Luque, Rommedahl" geplaatst, terwijl de man meer voetballend vermogen in zijn slechtste been heeft dan KJH in beide benen.
Kap ajb nu eens een keer met dat verongelijkte gedoe en doe niet de hele tijd alsof jij zo'n ziener bent die het als enige in de verguisde Suarez zag zitten, want dan doe je de waarheid geweld aan. 99% van AT zegt al van begin af aan dat Suarez een speler met potentie is.

En dat de hele tijd in hokjes plaatsen van 'KJH-fans' begint ook ergerlijk te worden. Waarschijnlijk heb jij het nodig om iedereen in een hokje te stoppen, maar geloof me, het is mogelijk om KJH en Suarez beiden aardige voetballers te vinden.

Jim

Bericht door Jim » do mei 29, 2008 8:18 am

Jabu schreef:Waarschijnlijk heb jij het nodig om iedereen in een hokje te stoppen, ...
Wil me niet mengen in je discussie met Demosthenes aangaande Suarez, beste Jabu. Maar het moet me toch wel even van het hart dat aan bovenstaand verwijt aan zijn adres, jij je net zo goed schuldig maakt.
Dit schreef je namelijk in een andere topic:
Jabu schreef:Koeman liefhebbers onder elkaar? :hypocrite.gif:
Over in hokjes stoppen gesproken. Toch?. Mij persoonlijk maakt dat verder niet uit. Maar het lijkt me wel wat unfair om verongelijkt anderen iets voor de voeten te gooien, waaraan je jezelf evenzeer bezondigt.

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 29, 2008 8:39 am

:ajaxsmiley.gif:

@Jabu,

Schrik er niet van; iedereen weet direct wie er worden bedoeld, niet de namen (maakt mij niet uit wie iemand iets verwijt o.i.d.) van de AT-ers, maar het gemeenschappelijke standpunt. Er zijn, dacht ik, onder Ajaxsupporters (en daarmee ook op AT) vooral fans van KJH, luister maar naar het publiek als zijn naam wordt voorgelezen.
99% van AT zegt al van begin af aan dat Suarez een speler met potentie is.
Zal ik net die ene procent gelezen hebben, ik lees bij velen dat hij KJH te weinig vrij voor doel zet, dat hij struikelt i.p.v. passeert, egoïstisch is, een schwalbekoning, zelfs dat schwalbes Ajax het kampioenschap hebben gekost o.i.d.

Van beide spelers fan? Mag, ik kies voor een manier van voetballen, lees bijvoorbeeld wat ik vind van het spel van de A-jeugd van Cape Town, daar geniet ik van (ook al wint die jeugd het toernooi niet), ik zie liever een vloeiende, snel uitgevoerde aanval dan een "voorzet naar een kopper" en dan vind ik de aanval het belangrijkste, maakt mij niet uit wie de bal de laatste meter verplaatst. Ik vind doelpunten belangrijker dan het statische (en statistische) gegeven van wie de maker is. Zie er nu niet de tegenstelling Suarez - KJH in.

Plaats reactie