Luis Suárez
Moderator: mods
Jij kan echt niet een keer je ongelijk toegeven he? Ongelooflijk. Tuurlijk is hij betrokken bij die situaties. Dat ontkent ook niemand.Bertje schreef:De beste jongen versiert twee pingels, scoort zelf een pingel en scoort nog een doelpunt. Zo klinkt het weer iets anders.
Jij...leest pas slecht

IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Jij kan echt niet een keer je ongelijk toegeven he? Ongelooflijk. Tuurlijk is hij betrokken bij die situaties. Dat ontkent ook niemand.Bertje schreef:De beste jongen versiert twee pingels, scoort zelf een pingel en scoort nog een doelpunt. Zo klinkt het weer iets anders.
Jij...leest pas slecht

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij krijgt steeds meer fans!Marillion schreef:Dat zou niet best zijn maar doelpunten in interlands vallen inderdaad wel op. Luis, doe eens niet!
Ik wil hem volgend jaar toch nog wel een jaartje in ons shirt zien.

Ik behoor tot de fans van Suarez, de enige Ajacied die een man kan passeren? In ieder geval de enige die voor gevaar kan zorgen, iemand voor wie je naar de Arena gaat.
Hij heeft wat mij betreft genoeg assists op zijn naam staan, maar wordt helaas door een aantal KJH-fans in het rijtje "Rosales-Rosenberg-Babel-De Mul, Kennedy, Luque, Rommedahl" geplaatst, terwijl de man meer voetballend vermogen in zijn slechtste been heeft dan KJH in beide benen.
Hij valt nu op, helaas, want ik ben Ajacied en wil hem volgend jaar ook bij Ajax zien spelen. Ik weet niet wat MvB van hem vindt, maar als clubs als Schalke hem willen hebben, is hij vertrokken!
Voor de naam "Ajax" hoeft hij niet te blijven, hij speelt er immers/heeft er gespeeld! Voor het salaris hoeft hij niet te blijven, hij is immers geen grootverdiener, dan wordt hij pas na een paar jaar! Voor de status van de competitie hoeft hij niet te blijven, er is geen internationale status.
Ik hoop hem volgend seizoen vaak in Ajax-tenue te mogen aanschouwen, onze 21-jarige spits!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Lees de wedstrijdverslagen er maar eens op na!Rishi schreef:Idd, en er zijn volgens mij weinig posters die vinden dat Suarez in het rijtje Rosenberg........................................... past
@ Thomas,
Schalke kan hem niet betalen? Waarom niet? Het salaris is niet het probleem! Blind is geen groots onderhandelaar!
Kap ajb nu eens een keer met dat verongelijkte gedoe en doe niet de hele tijd alsof jij zo'n ziener bent die het als enige in de verguisde Suarez zag zitten, want dan doe je de waarheid geweld aan. 99% van AT zegt al van begin af aan dat Suarez een speler met potentie is.Demosthenes schreef:Hij krijgt steeds meer fans!![]()
Ik behoor tot de fans van Suarez, de enige Ajacied die een man kan passeren? In ieder geval de enige die voor gevaar kan zorgen, iemand voor wie je naar de Arena gaat.
Hij heeft wat mij betreft genoeg assists op zijn naam staan, maar wordt helaas door een aantal KJH-fans in het rijtje "Rosales-Rosenberg-Babel-De Mul, Kennedy, Luque, Rommedahl" geplaatst, terwijl de man meer voetballend vermogen in zijn slechtste been heeft dan KJH in beide benen.
En dat de hele tijd in hokjes plaatsen van 'KJH-fans' begint ook ergerlijk te worden. Waarschijnlijk heb jij het nodig om iedereen in een hokje te stoppen, maar geloof me, het is mogelijk om KJH en Suarez beiden aardige voetballers te vinden.
Wil me niet mengen in je discussie met Demosthenes aangaande Suarez, beste Jabu. Maar het moet me toch wel even van het hart dat aan bovenstaand verwijt aan zijn adres, jij je net zo goed schuldig maakt.Jabu schreef:Waarschijnlijk heb jij het nodig om iedereen in een hokje te stoppen, ...
Dit schreef je namelijk in een andere topic:
Over in hokjes stoppen gesproken. Toch?. Mij persoonlijk maakt dat verder niet uit. Maar het lijkt me wel wat unfair om verongelijkt anderen iets voor de voeten te gooien, waaraan je jezelf evenzeer bezondigt.Jabu schreef:Koeman liefhebbers onder elkaar?

@Jabu,
Schrik er niet van; iedereen weet direct wie er worden bedoeld, niet de namen (maakt mij niet uit wie iemand iets verwijt o.i.d.) van de AT-ers, maar het gemeenschappelijke standpunt. Er zijn, dacht ik, onder Ajaxsupporters (en daarmee ook op AT) vooral fans van KJH, luister maar naar het publiek als zijn naam wordt voorgelezen.
Zal ik net die ene procent gelezen hebben, ik lees bij velen dat hij KJH te weinig vrij voor doel zet, dat hij struikelt i.p.v. passeert, egoïstisch is, een schwalbekoning, zelfs dat schwalbes Ajax het kampioenschap hebben gekost o.i.d.99% van AT zegt al van begin af aan dat Suarez een speler met potentie is.
Van beide spelers fan? Mag, ik kies voor een manier van voetballen, lees bijvoorbeeld wat ik vind van het spel van de A-jeugd van Cape Town, daar geniet ik van (ook al wint die jeugd het toernooi niet), ik zie liever een vloeiende, snel uitgevoerde aanval dan een "voorzet naar een kopper" en dan vind ik de aanval het belangrijkste, maakt mij niet uit wie de bal de laatste meter verplaatst. Ik vind doelpunten belangrijker dan het statische (en statistische) gegeven van wie de maker is. Zie er nu niet de tegenstelling Suarez - KJH in.