Ik geef liever 10 mio uit aan Delpierre dan aan Heitinga. En wat is 10 mio wanneer je kampioen wordt en een goede CL speelt?? Delpierre is een prima verdediger en een steunpilaar, hij is dat geld dubbel en dwars waard. Heitinga niet.Rishi schreef:10 miljoen waard? Ook al verdien je niks meer aan hem?
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat er meerdere wegen naar Rome leiden. (lees: meerdere manieren om geld aan een speler te verdienen)
Als we een speler met dezelfde kwaliteiten (on- and off the court) kunnen halen voor de helft: doen.
Maar liever een keer een klasse speler die duur is dan een halfje.
Over PSVau: wat heeft Alex PSV wel niet 'opgeleverd'? Geen miljoenen bij verkoop. Wel landstitels, aanzien en CL inkomsten.
Als we een speler met dezelfde kwaliteiten (on- and off the court) kunnen halen voor de helft: doen.
Maar liever een keer een klasse speler die duur is dan een halfje.
Over PSVau: wat heeft Alex PSV wel niet 'opgeleverd'? Geen miljoenen bij verkoop. Wel landstitels, aanzien en CL inkomsten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Alleen gaat dat verhaal niet op, want je verdient dus niets aan hem. Indirect misschien, maar daarin is hij slechts een deel van het geheel.De Dominee schreef:Ach, mensen hebben het altijd over kosten. Je moet kijken wat iets oplevert. Kosten / baten. Als dat in orde is en er is geen kwalitatief beter alternatief: halen deze man.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Op 7 mei las ik hier
Morgen is dat een week geleden en nog steeds geen witte rook!?!EXCLUSIEF: Sulejmani op weg naar Ajax
Ajax en SC Heerenveen zijn al drie dagen in onderhandeling over een transfer van aanvaller Miralem Sulejmani naar Amsterdam. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic verwacht dat de clubs tot een akkoord komen en de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.
De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen," aldus Radonjic tegenover Goal.com.
"De clubs zijn nu twee à drie dagen met elkaar in gesprek."
De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het tot een akkoord komt. "Ik denk dat de clubs er samen uit zullen gaan komen."
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hadden we Van Geel nog maar...was het vast al rond...Demosthenes schreef:Op 7 mei las ik hier
Morgen is dat een week geleden en nog steeds geen witte rook!?!EXCLUSIEF: Sulejmani op weg naar Ajax
Ajax en SC Heerenveen zijn al drie dagen in onderhandeling over een transfer van aanvaller Miralem Sulejmani naar Amsterdam. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic verwacht dat de clubs tot een akkoord komen en de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.
De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen," aldus Radonjic tegenover Goal.com.
"De clubs zijn nu twee à drie dagen met elkaar in gesprek."
De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het tot een akkoord komt. "Ik denk dat de clubs er samen uit zullen gaan komen."

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Sterker nog, bij plaatsing voor de voorrondes CL is Ajax 'genoodzaakt' om stevig te investeren in de defensie. Een topper die de rest eventueel naar een hoger plan zou kunnen brengen, is een absolute must. Ajax mist vooral (zeker na het vertrek van Jaap) een leidinggevend figuur achterin die de rest verbaal durft neer te zetten.wimpey schreef:Ik geef liever 10 mio uit aan Delpierre dan aan Heitinga. En wat is 10 mio wanneer je kampioen wordt en een goede CL speelt?? Delpierre is een prima verdediger en een steunpilaar, hij is dat geld dubbel en dwars waard. Heitinga niet.Rishi schreef:10 miljoen waard? Ook al verdien je niks meer aan hem?
Die geruchten omtrent Delpierre hebben jou dus ook bereikt, Wimpey?
AFCA!
Je verdient dus wel aan hem, zoals je zelf al zegt. Lijkt me dus duidelijk.Bertje schreef:Alleen gaat dat verhaal niet op, want je verdient dus niets aan hem. Indirect misschien, maar daarin is hij slechts een deel van het geheel.De Dominee schreef:Ach, mensen hebben het altijd over kosten. Je moet kijken wat iets oplevert. Kosten / baten. Als dat in orde is en er is geen kwalitatief beter alternatief: halen deze man.
Face your fears and live your dreams, No Fear