Vreemd genoeg doet dit Real Madrid me meer dan die Galacticos. Eerlijk is eerlijk, ze spelen vaak gedrochten van wedstrijden, dan opeens weer briljant en het mooiste: prachtige comebacks waar je compleet van uit je dak gaat. Wat betreft Barça van twee jaar geleden, natuurlijk was dat prachtig om te zien, zo zeer dat ik in die tijd depressief was van de gedachte: dit gaat nog jaren duren, Ronaldinho kan nog makkelijk 4 jaar heersen, Messi is nog beter.Jöhnk schreef:Ik prefereer Real boven Barca, maar zeg nou zelf: van dit Madrid wordt niemand warm of koud. Het Barca van twee jaar geleden sprak veel meer tot de verbeelding.

Dat van het tweede elftal van Barça gisteren is trouwens erg overdreven. Ze moesten gewoon winnen om zicht te houden op directe CL plaatsing. Een voorhoede met een voormalig Franse topspits, het grootste Spaanse voetbaltalent en de goddelijke Handbal Smurf is niks mis mee. Maar ja als Etoo en Deco expres een vijfde gele kaart pakken omdat ze geen zin hebben in Bernabeu en ze vervolgens als een Argentijns jaren 70 elftal gaat lopen hakken zijn er weinig excuses.
Valdes is geen Busquets.

Is RGB eigenlijk nog wel eens gesignaleerd?