Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 08, 2008 10:34 am

Ik heb niet het gevoel dat er teveel is betaald voor spelers uit het Noorden.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 10:42 am

Er is wel erg veel betaald. Eigenaardig dat van geel bij aankopen een slecht onderhandelaar (b)leek, terwijl dat bij verkopen juist niet het geval was.
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mei 08, 2008 10:43 am

Hij kon zich waarschijnlijk goed verplaatsen in de positie van de verkopende club. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 08, 2008 10:44 am

We moeten de verkooptechnieken van MVG ook niet overschatten natuurlijk. Real bood 24, Van Geel vroeg 27, dat is het hele verhaal. Voor hetzelfde geld springt zo'n deal af.

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 10:48 am

Mwa, ook Babel was aardig, de Mul ook, zelfs voor Maduro is volgens de media nog zo'n 3 miljoen ontvangen

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 08, 2008 10:51 am

Ook voor Babel geldt dat het openingsbod stevig was. Vervolgens heeft Van Geel er nog een paar cijfers achter de komma bijgeknabbeld, maar dat hadden jij en ik ook wel gekund.

Daniel

Bericht door Daniel » do mei 08, 2008 10:52 am

De Mul voor 5 miljoen verkopen vind ik toch wel een knap staaltje verkoopwerk hoor..

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 08, 2008 10:54 am

Ajax kijkt naar Huth’
Uitgegeven: 8 mei 2008 10:54
Laatst gewijzigd: 8 mei 2008 10:54

AMSTERDAM - Na het vertrek van Johnny Heitinga is Ajax op zoek naar defensieve versterking voor het komende seizoen. De Amsterdammers kijken daarbij nadrukkelijk naar Middlesbrough-speler Robert Huth, meldt The Sun.

De 23-jarige Duitser, die zeventien interlands op zijn naam heeft staan, zit de laatste maanden bij Middlesbrough op de bank omdat David Weather daar de voorkeur geniet.
nusport.nl

Heeft hij niet een jaartje bij Chelsea gespeeld?

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 08, 2008 10:56 am

Ja, een aantal jaar geloof ik. Maar wat moeten we nou met een bankzitter van Middlesbrough?
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 08, 2008 10:57 am

Daniel_vT schreef:De Mul voor 5 miljoen verkopen vind ik toch wel een knap staaltje verkoopwerk hoor..
Hangt van het openingsbod af.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 08, 2008 10:59 am

Huth werd bij Chelsea vooral als stormram gebruikt herinner ik me. Ik ben geen fan van hem. Wilde, matige verdediger.
Daniel_vT schreef:De Mul voor 5 miljoen verkopen vind ik toch wel een knap staaltje verkoopwerk hoor..
Maar ken je de details? Wat was het openingsbod van Sevilla bijvoorbeeld?

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 08, 2008 11:11 am

Jöhnk schreef:Huth werd bij Chelsea vooral als stormram gebruikt herinner ik me. Ik ben geen fan van hem. Wilde, matige verdediger.
Maar ken je de details? Wat was het openingsbod van Sevilla bijvoorbeeld?
De Huth die ik me herinner spelde nauwelijks bij Chelsea, leek mij een houterige verdediger. Die Huth hoef ik niet.

MvG heeft het qua aan- en verkoopbeleid wel goed gedaan. Hoog inzetten voor Sneijder, Valencia afwimpelen, niet ingaan op het chantagebod van RM en erg veel vangen. Voor Babel geldt hetzelfde. Op AT werd Babel meestal afgeschilderd als iemand die niets kan, geen bal vasthouden, een gebrekkige techniek heeft, geen scorend vermogen en geen pass aan KJH kunnen geven, kortom iemand waar je niets aan hebt (was niet mijn mening) en dan 17 miljoen vangen voor een "nietsnut", erg knap.

De Mul en Maduro hebben genoeg opgeleverd.

Blijft staan dan zijn aankopen niet altijd gelukkig uitpakten en dat er niet is ingespeeld op het vertrek van Grygera en Stam en de blessure van Davids.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

gaizka

Bericht door gaizka » do mei 08, 2008 11:15 am

LucaS schreef:Er is wel erg veel betaald. Eigenaardig dat van geel bij aankopen een slecht onderhandelaar (b)leek, terwijl dat bij verkopen juist niet het geval was.
Dat valt wel mee, zeker als je nagaat dat Suarez en Huntelaar nu al het dubbele waard zijn van wat ze gekost hebben, dat is goed investeren!Alleen Silva is wat aan de dure kant.

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 11:18 am

Wijsheid achteraf. Ajax moet slechts in uitzonderlijke gevallen zulke bedragen op tafel leggen. Huntelaar en Suarez zouden niet de eersten geweest zijn die bij een subtopper fantastisch presteerden en het bij Ajax niet redden. Maar goed, achteraf bezien waren het goede investeringen

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mei 08, 2008 11:44 am

'Ajax maakt werk van Donk'

donderdag 08 mei, door sv, Amsterdam, 12:38u, Dapp\\\'re Strijders

Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.

Ook Douglas, de Braziliaanse verdediger van FC Twente staat op de verlanglijst van Van Basten. Een afgevaardigde van het scoutingsapparaat heeft hem inmiddels een aantal keer bekeken en is erg gecharmeerd van deze verdediger. Of FC Twente bereid is te praten over een eventueel vertrek is ons niet bekend.

Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.

Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Ajaxshowtime.com zeer onbetrouwbaar dus, maar denk zet het er toch even neer, omdat het niveau van het artikel hoger is dan de gemiddelde showtime berichten.
Pompiedom

Jesse

Bericht door Jesse » do mei 08, 2008 11:52 am

Oh God, Jöhnk had al voorspeld dat dit bericht zou komen.

:rules.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » do mei 08, 2008 11:54 am

Maurice schreef:

Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.

Ook Douglas, de Braziliaanse verdediger van FC Twente staat op de verlanglijst van Van Basten. Een afgevaardigde van het scoutingsapparaat heeft hem inmiddels een aantal keer bekeken en is erg gecharmeerd van deze verdediger. Of FC Twente bereid is te praten over een eventueel vertrek is ons niet bekend.

Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.

Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Ajaxshowtime.com zeer onbetrouwbaar dus, maar denk zet het er toch even neer, omdat het niveau van het artikel hoger is dan de gemiddelde showtime berichten.
AJAXshowtime, tja ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 11:55 am

Maduro? Tjowie blijft erin als hij straks op AT kijkt :aai.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 08, 2008 11:57 am

Jesse schreef:Oh God, Jöhnk had al voorspeld dat dit bericht zou komen.

:rules.gif:
Babel misschien ook terug? Die zat namelijk naast Donk in het stadion.

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 08, 2008 12:07 pm

Op zich word ik van dit soort berichten wel blij! Jonge jongens die alleen nog maar beter kunnen worden. Een verbetering tov een Luque, Rommedahl en Kuffour. Wat zeg ik? Een verademing zelfs.

Oja, maak werk van Aissati!! Deze Marokkaan mag niet aan onze neus voorbij gaan. ;-)

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 12:08 pm

Hebben we iig één nederlander in het elftal. :1evil.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 08, 2008 12:13 pm

LucaS schreef:Hebben we iig één nederlander in het elftal. :1evil.gif:
Daar lach ik om. Het gaat om kwaliteit. En jongens als Aissatti en Donk hebben basiskwaliteiten. Haal ze maar op. Douglas erbij. Nijland. Pieters. Zorg maar dat je een mooie verzameling aan dergelijke spelers hebt.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 08, 2008 12:15 pm

Als dat allemaal gebeurd word ik gek
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 08, 2008 12:17 pm

Maurice schreef:

Als de redactie van Ajax Showtime het bericht in de bovenste categorie neerzet, dan mag je er van uit gaan dat het aardig betrouwbaar is. Wanneer het onderin blijft staan is het niet al te betrouwbaar en als het weg wordt gehaald is het helemaal loos.

Dit lijkt mij in ieder geval een optelsommetje van een of andere wijsneus, maar ik zou het wel ok vinden als Ajax Donk wil oppikken.

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 08, 2008 12:17 pm

Rishi schreef:Als dat allemaal gebeurd word ik gek
Zal niet gebeuren Rishi, maar Ajax mag van mij best (weer) werk maken van zo'n Nijland. Laat 'm anders nog een jaar bij Groningen.

Gesloten