Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
nusport.nlAjax kijkt naar Huth’
Uitgegeven: 8 mei 2008 10:54
Laatst gewijzigd: 8 mei 2008 10:54
AMSTERDAM - Na het vertrek van Johnny Heitinga is Ajax op zoek naar defensieve versterking voor het komende seizoen. De Amsterdammers kijken daarbij nadrukkelijk naar Middlesbrough-speler Robert Huth, meldt The Sun.
De 23-jarige Duitser, die zeventien interlands op zijn naam heeft staan, zit de laatste maanden bij Middlesbrough op de bank omdat David Weather daar de voorkeur geniet.
Heeft hij niet een jaartje bij Chelsea gespeeld?
De Huth die ik me herinner spelde nauwelijks bij Chelsea, leek mij een houterige verdediger. Die Huth hoef ik niet.Jöhnk schreef:Huth werd bij Chelsea vooral als stormram gebruikt herinner ik me. Ik ben geen fan van hem. Wilde, matige verdediger.
Maar ken je de details? Wat was het openingsbod van Sevilla bijvoorbeeld?Daniel_vT schreef:De Mul voor 5 miljoen verkopen vind ik toch wel een knap staaltje verkoopwerk hoor..
MvG heeft het qua aan- en verkoopbeleid wel goed gedaan. Hoog inzetten voor Sneijder, Valencia afwimpelen, niet ingaan op het chantagebod van RM en erg veel vangen. Voor Babel geldt hetzelfde. Op AT werd Babel meestal afgeschilderd als iemand die niets kan, geen bal vasthouden, een gebrekkige techniek heeft, geen scorend vermogen en geen pass aan KJH kunnen geven, kortom iemand waar je niets aan hebt (was niet mijn mening) en dan 17 miljoen vangen voor een "nietsnut", erg knap.
De Mul en Maduro hebben genoeg opgeleverd.
Blijft staan dan zijn aankopen niet altijd gelukkig uitpakten en dat er niet is ingespeeld op het vertrek van Grygera en Stam en de blessure van Davids.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat valt wel mee, zeker als je nagaat dat Suarez en Huntelaar nu al het dubbele waard zijn van wat ze gekost hebben, dat is goed investeren!Alleen Silva is wat aan de dure kant.LucaS schreef:Er is wel erg veel betaald. Eigenaardig dat van geel bij aankopen een slecht onderhandelaar (b)leek, terwijl dat bij verkopen juist niet het geval was.
Wijsheid achteraf. Ajax moet slechts in uitzonderlijke gevallen zulke bedragen op tafel leggen. Huntelaar en Suarez zouden niet de eersten geweest zijn die bij een subtopper fantastisch presteerden en het bij Ajax niet redden. Maar goed, achteraf bezien waren het goede investeringen
I think I lost my fucking headache
Ajaxshowtime.com zeer onbetrouwbaar dus, maar denk zet het er toch even neer, omdat het niveau van het artikel hoger is dan de gemiddelde showtime berichten.'Ajax maakt werk van Donk'
donderdag 08 mei, door sv, Amsterdam, 12:38u, Dapp\\\'re Strijders
Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.
Ook Douglas, de Braziliaanse verdediger van FC Twente staat op de verlanglijst van Van Basten. Een afgevaardigde van het scoutingsapparaat heeft hem inmiddels een aantal keer bekeken en is erg gecharmeerd van deze verdediger. Of FC Twente bereid is te praten over een eventueel vertrek is ons niet bekend.
Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.
Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Pompiedom
AJAXshowtime, tja ..Maurice schreef:Ajaxshowtime.com zeer onbetrouwbaar dus, maar denk zet het er toch even neer, omdat het niveau van het artikel hoger is dan de gemiddelde showtime berichten.'Ajax maakt werk van Donk'
Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.
Ook Douglas, de Braziliaanse verdediger van FC Twente staat op de verlanglijst van Van Basten. Een afgevaardigde van het scoutingsapparaat heeft hem inmiddels een aantal keer bekeken en is erg gecharmeerd van deze verdediger. Of FC Twente bereid is te praten over een eventueel vertrek is ons niet bekend.
Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.
Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Blij met de punten ...
Als de redactie van Ajax Showtime het bericht in de bovenste categorie neerzet, dan mag je er van uit gaan dat het aardig betrouwbaar is. Wanneer het onderin blijft staan is het niet al te betrouwbaar en als het weg wordt gehaald is het helemaal loos.Maurice schreef:Ajaxshowtime.com zeer onbetrouwbaar dus, maar denk zet het er toch even neer, omdat het niveau van het artikel hoger is dan de gemiddelde showtime berichten.'Ajax maakt werk van Donk'
Dit lijkt mij in ieder geval een optelsommetje van een of andere wijsneus, maar ik zou het wel ok vinden als Ajax Donk wil oppikken.