Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Nee, dat zeg ik niet.Bertje schreef:Dus als je een aardig elftal hebt en het geld om er een heel goed elftal van te maken moet je je inhouden, maar als je een goed elftal hebt en er een heel goed elftal van maakt heb je de zegen van Libs?
Maar Chelsea had in 2003 een leuk team. Maar geen team waarmee je kampioen kon worden of de C.L. kon winnen. Nu zijn we 5 jaar en 700 miljoen euro later. Dat is een heel groot verschil.
Het team van Manchester United is niet eens zoveel anders dan 5 jaar geleden. Er zijn uiteraard wel wat nieuwe spelers bij gekomen, voornamelijk jonge spelers, maar veel van de spelers van 2003 zijn er nog wel. G. Neville, Brown, Silvestre, Ferdinand, Scholes, Ronaldo, Giggs en Fletcher speelden al bij Man Utd.
Ik geloof dat van het Chelsea van 2003 alleen Lampard en Terry er nog zijn. De rest is allemaal daarna pas gekomen.
Kijk, ik gun alle clubs hun geluk. Maar 700 miljoen euro uitgeven aan nieuwe spelers is natuurlijk gewoon belachelijk. En dan ben je natuurlijk gewoon een poenerige club.
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan het Olympisch toernooi. Essien was een vaste waarde bij Lyon. Drogba bij Olympique Marseille. Essien werd twee keer kampioen, Drobga speelde in de finale van de Uefa Cup. Dus doe nou niet of Essien en Drogba minder status hadden Tevez.Bovendien had Tevez ook al een keer uitgeblonken op de OS (en in de Copa Libertadores). Da's indrukwekkender dan wat Drogba of Essien had laten zien.
Tijd voor iets nieuws.
Tevez was dé speler van Zuid-Amerika, Libs. Die status hadden Drogba en Essien dus niet.
Verder vergeet je even te vermelden dat ook Manu meer geld heeft uitgegeven, maar dat ook daar een dosis miskopen tussenzaten.
Of wat te denken van die tientallen miljoenen die nu weer voor Nani en Anderson zijn betaald?
Verder vergeet je even te vermelden dat ook Manu meer geld heeft uitgegeven, maar dat ook daar een dosis miskopen tussenzaten.
Of wat te denken van die tientallen miljoenen die nu weer voor Nani en Anderson zijn betaald?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Chelsea moest vanaf het nulpunt beginnen en dan moet je ook gewoon veel investeren. ManU zat al op een hoog niveau. Afgelopen seizoen heeft ManU voor een godsvermogen geinvesteerd. Nani, Anderson, Hargreaves en Tevez! Bij elkaar een miljoen 80?!?!
Chelsea kocht Malouda en Beletti, maar verkocht ook Robben voor de hoofdprijs.
- Liberty
- Contacteer:
Met alle respect maar er zijn genoeg Zuid-Amerikaanse topspelers die het in Europa niet redden. Ook zij waren dé spelers van Zuid-Amerika. Natuurlijk is Tevez een grote speler, maar Drogba en Essien kenden het Europese topvoetbal, Tevez niet.Tevez was dé speler van Zuid-Amerika, Libs. Die status hadden Drogba en Essien dus niet.
En ik zeg dat nergens dat Man Utd geen geld heeft uitgegeven. Dat heb ik zelfs toegegeven:
Dat is helemaal niet raar. Maar Ferguson koopt natuurlijk niet in op de manier zoals Chelsea dat heeft gedaan. Die spenderden in 2 jaar tijd meer geld dan Man Utd in de 5 jaar daarvoor. En menig speler is inmiddels al weer weg.Kijk, natuurlijk koopt Ferguson spelers. Elke manager doet dat.
Dat er miskopen tussen zaten bij Man Utd is logisch. Miskopen horen bij het vak.
Tijd voor iets nieuws.
- Liberty
- Contacteer:
Dat bedoel ik dus. Daar houd ik niet van. Zo'n club die ineens een zak geld krijgt en vervolgens de ene na de andere ster koopt simpelweg omdat ze dat kunnen betalen.goodfella schreef:Chelsea moest vanaf het nulpunt beginnen en dan moet je ook gewoon veel investeren.
Als Ajax overgenomen zou worden door een rijke Rus dan zou ik dat ook niet toejuichen.
Chelsea heeft natuurlijk inmiddels wel een topteam. Dat valt niet te ontkennen.ManU zat al op een hoog niveau. Afgelopen seizoen heeft ManU voor een godsvermogen geinvesteerd. Nani, Anderson, Hargreaves en Tevez! Bij elkaar een miljoen 80?!?!
Tijd voor iets nieuws.
We hadden het toch over de status van de aankopen?Liberty schreef:Met alle respect maar er zijn genoeg Zuid-Amerikaanse topspelers die het in Europa niet redden. Ook zij waren dé spelers van Zuid-Amerika. Natuurlijk is Tevez een grote speler, maar Drogba en Essien kenden het Europese topvoetbal, Tevez niet.
Kun je voor Manu ook zeggen. Waar is Veron? Waar is Ruudje?Dat is helemaal niet raar. Maar Ferguson koopt natuurlijk niet in op de manier zoals Chelsea dat heeft gedaan. Die spenderden in 2 jaar tijd meer geld dan Man Utd in de 5 jaar daarvoor. En menig speler is inmiddels al weer weg.
En die kostten ook geld. Dat geld was jij vergeten.Dat er miskopen tussen zaten bij Man Utd is logisch. Miskopen horen bij het vak.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Liberty
- Contacteer:
Ja, zo? Drogba en Essien hadden een status in het Europese voetbal, Tevez moest dat nog gaan bewijzen.Bertje schreef:We hadden het toch over de status van de aankopen?Liberty schreef:Met alle respect maar er zijn genoeg Zuid-Amerikaanse topspelers die het in Europa niet redden. Ook zij waren dé spelers van Zuid-Amerika. Natuurlijk is Tevez een grote speler, maar Drogba en Essien kenden het Europese topvoetbal, Tevez niet.
Van Nistelrooy speelde 5 jaar bij Man Utd. Die is niet zomaar gekocht en vervolgens na 2 of 3 moeilijke jaren weer verkocht. Ruud was een succes. Veron was natuurlijk een miskoop. Dat kan gebeuren.Kun je voor Manu ook zeggen. Waar is Veron? Waar is Ruudje?Dat is helemaal niet raar. Maar Ferguson koopt natuurlijk niet in op de manier zoals Chelsea dat heeft gedaan. Die spenderden in 2 jaar tijd meer geld dan Man Utd in de 5 jaar daarvoor. En menig speler is inmiddels al weer weg.
Hoe kom je daar nou weer bij?En die kostten ook geld. Dat geld was jij vergeten.Dat er miskopen tussen zaten bij Man Utd is logisch. Miskopen horen bij het vak.
Tijd voor iets nieuws.
Ik d8 dat je dat bedoeldeBertje schreef:Tevez was dé speler van Zuid-Amerika, Libs. Die status hadden Drogba en Essien dus niet.
IK GELOOF!!!!!!
Ik d8? Gaan we hier ook al MSN-Breezah praten?Rishi schreef:Ik d8 dat je dat bedoeldeBertje schreef:Tevez was dé speler van Zuid-Amerika, Libs. Die status hadden Drogba en Essien dus niet.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09