PSV 2007 - 2008 (deel II)
Ik wacht eerst het interview wel af, lijkt me een stuk verstandiger dan oordelen zonder kennis.
Ik weet niet hoe jij over mij denkt Joey, maar ik ben geen 13 jarige die nog nooit iets heeft meegemaakt en geen idee heeft hoe de voetbalwereld in elkaar steekt...joey schreef:Het scheelt waarschijnlijk wel een paar miljoen transfergeld. Die steekt hij dan mooi in eigen zak. (@Baseman: ik zeg dit omdat het negen van de tien keer zo gaat.)
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Kalinic gezien?generaal schreef:"die kent iedereen " "Palacio 'ontdekken'is niet zo moeilijk"joey schreef:Nou nee. Die kent iedereen. De meeste van die spelers tenminste. Palacio 'ontdekken' is niet zo moeilijk.
@Harm: inderdaad, een speler bepaalt niet wie er in de directie zit. Al is hij nog zo goed.
Dat selectieve staat je niet, joey.
Hoeveel hele wedstrijden heb jij Dagoberto, Kalinic, Thiago Neves, Renato Augusto, Guilherme, Magallon, Kadlec, Alex Silva, Fernando Henrique, Carrizo en Ochoa al zien spelen?
Dinamo - Hajduk en Varteks Varazdin - Hajduk in de competitie.Jabu schreef:Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Kalinic gezien?generaal schreef:"die kent iedereen " "Palacio 'ontdekken'is niet zo moeilijk"joey schreef:Nou nee. Die kent iedereen. De meeste van die spelers tenminste. Palacio 'ontdekken' is niet zo moeilijk.
@Harm: inderdaad, een speler bepaalt niet wie er in de directie zit. Al is hij nog zo goed.
Dat selectieve staat je niet, joey.
Hoeveel hele wedstrijden heb jij Dagoberto, Kalinic, Thiago Neves, Renato Augusto, Guilherme, Magallon, Kadlec, Alex Silva, Fernando Henrique, Carrizo en Ochoa al zien spelen?
Verder een bekerwedstrijd tussen Hajduk - Dinamo en een UEFA match tussen Hajduk en Buducnost Podgorica.
Hé Generaal, zeg hier eens iets over.
Behalve als de belangstellende club de vraagprijs niet wil betalen, domme Harry.
PNOB: Vergoossen: Gomes wil breuk forceren
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft. Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat. Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
Behalve als de belangstellende club de vraagprijs niet wil betalen, domme Harry.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).joey schreef:Die had hij al eerder moeten hebben. Postuum, na zijn smartelijk overlijden tijdens PSV-Ajax bijvoorbeeld.generaal schreef:Ik vertrouw Gomes. Ik beschik over een behoorlijke dosis mensenkennis en als Gomes alles loopt te faken, dan verdient ie een Oscar.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rivaldo. Wie herinnert zich de corner niet. 
http://www.youtube.com/watch?v=UgfRCa71Kmw
Voor de liefhebber nog een keer. Gevoelige jongen die Rivaldo...

http://www.youtube.com/watch?v=UgfRCa71Kmw
Voor de liefhebber nog een keer. Gevoelige jongen die Rivaldo...
Achteraf toegeven dat je je hebt aangesteld is iets anders dan toegeven dat je bewust de boel in scène hebt gezet om zo de tegenstander een oor aan te naaien.joey schreef:generaal schreef:Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).
Zie je? Nu doe je het weer. Gomes heeft nota bene zelf toegegeven dat hij zich aanstelde.
Met gevoelig had het dus weinig te maken. Wel met tijdrekken.
Gomes heeft in dit geval de aanval op Reker doelbewust in scène gezet, want hij wilde er gisteren niets over zeggen. Hij kan natuurlijk meteen aangeven dat hij iets heeft geroepen in een emotionele bui, maar dat deed hij niet. Hij wacht tot het escaleert.
Gomes heeft in dit geval de aanval op Reker doelbewust in scène gezet, want hij wilde er gisteren niets over zeggen. Hij kan natuurlijk meteen aangeven dat hij iets heeft geroepen in een emotionele bui, maar dat deed hij niet. Hij wacht tot het escaleert.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, de groeten. Tijdens Vitesse - PSV lag hij op een gegeven moment ook kermend op de grond toen hij tegelijkertijd met Junker omhoog sprong. Junker stond er ook bij van: 'Waar ben jij in godsnaam mee bezig?' Maar goed, dat is allemaal gevoeligheid.generaal schreef:Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Voetbalzone.Vergoossen: 'Gomes wil breuk forceren'
Geschreven op dinsdag, 22 april om 18:07
PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat Heurelho Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. Dat meldt Omroep Brabant. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het tijdschrift Voetbal International dat hij vertrekt uit Eindhoven als Jan Reker aanblijft als algemeen directeur.
Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en directeur Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkende dat maandag echter.
Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus Van Raaij aan de Brabantse omroep.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."