PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di apr 22, 2008 11:09 am

S-P-U-R-S-15- M-I-L-J-O-E-N

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 22, 2008 11:38 am

Ik wacht eerst het interview wel af, lijkt me een stuk verstandiger dan oordelen zonder kennis.
joey schreef:Het scheelt waarschijnlijk wel een paar miljoen transfergeld. Die steekt hij dan mooi in eigen zak. (@Baseman: ik zeg dit omdat het negen van de tien keer zo gaat.)
Ik weet niet hoe jij over mij denkt Joey, maar ik ben geen 13 jarige die nog nooit iets heeft meegemaakt en geen idee heeft hoe de voetbalwereld in elkaar steekt...

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 11:49 am

Ik denk heel goed over jou, Baseman. :yourock.gif:

Alleen had jij zoveel vertrouwen in de 'clubman' Gomes. Wat vind je van deze gang van zaken?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 22, 2008 11:51 am

Ik heb het interview niet gelezen, dus ik kan nog niet oordelen.
Maar dat het een slechte zaak is is duidelijk...Gomes moet zaken intern aankaarten, niet de supporters misbruiken om iets gedaan te willen krijgen.

Ik kan alleen maar hopen dat het meevalt.

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 11:55 am

Baseman schreef:Ik weet niet hoe jij over mij denkt Joey, maar ik ben geen 13 jarige die nog nooit iets heeft meegemaakt en geen idee heeft hoe de voetbalwereld in elkaar steekt...
Waarom loop je dan altijd zo dom uit je nek te leuteren?

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 22, 2008 1:12 pm

Yawn :drecul.gif:

jabu

Bericht door jabu » di apr 22, 2008 2:57 pm

generaal schreef:
joey schreef:Nou nee. Die kent iedereen. De meeste van die spelers tenminste. Palacio 'ontdekken' is niet zo moeilijk.

@Harm: inderdaad, een speler bepaalt niet wie er in de directie zit. Al is hij nog zo goed.
"die kent iedereen " "Palacio 'ontdekken'is niet zo moeilijk"

Dat selectieve staat je niet, joey.

Hoeveel hele wedstrijden heb jij Dagoberto, Kalinic, Thiago Neves, Renato Augusto, Guilherme, Magallon, Kadlec, Alex Silva, Fernando Henrique, Carrizo en Ochoa al zien spelen?
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Kalinic gezien?

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 3:37 pm

Allemaal, Jabu. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 3:52 pm

Jabu schreef:
generaal schreef:
joey schreef:Nou nee. Die kent iedereen. De meeste van die spelers tenminste. Palacio 'ontdekken' is niet zo moeilijk.

@Harm: inderdaad, een speler bepaalt niet wie er in de directie zit. Al is hij nog zo goed.
"die kent iedereen " "Palacio 'ontdekken'is niet zo moeilijk"

Dat selectieve staat je niet, joey.

Hoeveel hele wedstrijden heb jij Dagoberto, Kalinic, Thiago Neves, Renato Augusto, Guilherme, Magallon, Kadlec, Alex Silva, Fernando Henrique, Carrizo en Ochoa al zien spelen?
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Kalinic gezien?
Dinamo - Hajduk en Varteks Varazdin - Hajduk in de competitie.
Verder een bekerwedstrijd tussen Hajduk - Dinamo en een UEFA match tussen Hajduk en Buducnost Podgorica.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 3:59 pm

Hé Generaal, zeg hier eens iets over.

OB: Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft. Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat. Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
PN

Behalve als de belangstellende club de vraagprijs niet wil betalen, domme Harry. :aai.gif:

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 4:01 pm

Ik vertrouw Gomes. Ik beschik over een behoorlijke dosis mensenkennis en als Gomes alles loopt te faken, dan verdient ie een Oscar.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 4:04 pm

generaal schreef:Ik vertrouw Gomes. Ik beschik over een behoorlijke dosis mensenkennis en als Gomes alles loopt te faken, dan verdient ie een Oscar.
Die had hij al eerder moeten hebben. Postuum, na zijn smartelijk overlijden tijdens PSV-Ajax bijvoorbeeld. :666.gif:

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 4:08 pm

joey schreef:
generaal schreef:Ik vertrouw Gomes. Ik beschik over een behoorlijke dosis mensenkennis en als Gomes alles loopt te faken, dan verdient ie een Oscar.
Die had hij al eerder moeten hebben. Postuum, na zijn smartelijk overlijden tijdens PSV-Ajax bijvoorbeeld. :666.gif:
Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 22, 2008 4:08 pm

Rivaldo. Wie herinnert zich de corner niet. :drecul.gif:

http://www.youtube.com/watch?v=UgfRCa71Kmw

Voor de liefhebber nog een keer. Gevoelige jongen die Rivaldo...

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 4:13 pm

generaal schreef:Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).

Zie je? Nu doe je het weer. Gomes heeft nota bene zelf toegegeven dat hij zich aanstelde.

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 4:18 pm

joey schreef:
generaal schreef:Dat was niet gespeeld. Brazilianen zijn nou eenmaal veel gevoeliger dan Nederlanders (zie ook Leonardo en Rivaldo bijv.).

Zie je? Nu doe je het weer. Gomes heeft nota bene zelf toegegeven dat hij zich aanstelde.
Achteraf toegeven dat je je hebt aangesteld is iets anders dan toegeven dat je bewust de boel in scène hebt gezet om zo de tegenstander een oor aan te naaien.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 4:22 pm

Met gevoelig had het dus weinig te maken. Wel met tijdrekken.

Gomes heeft in dit geval de aanval op Reker doelbewust in scène gezet, want hij wilde er gisteren niets over zeggen. Hij kan natuurlijk meteen aangeven dat hij iets heeft geroepen in een emotionele bui, maar dat deed hij niet. Hij wacht tot het escaleert.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 4:44 pm

Ja, de groeten. Tijdens Vitesse - PSV lag hij op een gegeven moment ook kermend op de grond toen hij tegelijkertijd met Junker omhoog sprong. Junker stond er ook bij van: 'Waar ben jij in godsnaam mee bezig?' Maar goed, dat is allemaal gevoeligheid.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 4:55 pm

De lucht die Junker verplaatst kan hard aankomen hoor
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 4:59 pm

Precies. En vervolgens eist die clown van Gomez ook nog eens een handje van Junker. Flikker toch op.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 5:01 pm

Gomes is een hypocriet. En hypocrieten zijn niet te vertrouwen, iets wat ook pSV nu aan den lijve ondervindt
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 6:06 pm

generaal, heb je trouwens weer zo'n lijstje als vorig jaar voor ons met alle transfers die er gaan komen deze zomer? Alves naar Ajax etc.

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 6:35 pm

Jesse schreef:generaal, heb je trouwens weer zo'n lijstje als vorig jaar voor ons met alle transfers die er gaan komen deze zomer? Alves naar Ajax etc.
Mijn bron is geschorst.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 7:22 pm

Vergoossen: 'Gomes wil breuk forceren'
Geschreven op dinsdag, 22 april om 18:07

PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat Heurelho Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. Dat meldt Omroep Brabant. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het tijdschrift Voetbal International dat hij vertrekt uit Eindhoven als Jan Reker aanblijft als algemeen directeur.

Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en directeur Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkende dat maandag echter.

Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus Van Raaij aan de Brabantse omroep.
Voetbalzone.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 7:23 pm

"Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict"
Was dit trouwens al bekend?

Plaats reactie