PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 20, 2008 7:05 pm

generaal schreef:KAMPIOENEN!!!!
:00001664.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 20, 2008 7:09 pm

generaal schreef:
Scherrer schreef:Kan niemand die Lazovic eens aanpakken op zijn reli-facisme van vandaag? Holy fuck, wat een enge vent. Brrrr.
Niet met dure woordjes smijten als je ze niet eens kunt spellen, Scherrer :headbang.gif: .
Kan dit hoerenjong (goed gespeld zo?) niet eens van de site worden geschopt. Inferieur (zo tevreden) wezen.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 20, 2008 7:12 pm

Hoerenjong? K vind dat jij van de site gekicked moet worden!
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 20, 2008 7:17 pm

Laten we het even gezellig houden. Natuurlijk zijn wij teleurgesteld. En ik baal ook als een stekker en ik verwacht van onze PSV'ers dat ze zich normaal opstellen maar zelf moeten we ook even nadenken met wat we zeggen.

Zomaar, een gedachte, hadden we vorig jaar maar met 5-1 gewonnen. En hadden we dit jaar maar niet van Excelsior verloren.

Uiteindelijk heeft de kampioen altijd gelijk.

Gefeliciteerd dus.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo apr 20, 2008 7:33 pm

Nog wat zout...
PSV belt Perez: 'Kenneth bedankt’
Door PETER VAN DUYL

ARNHEM - Toen alle fotografen de kleedkamer van PSV hadden verlaten en de deur hermetisch op slot ging, toetste Danny Koevermans het nummer van Kenneth Perez in en hief de selectie van de kampioen een eensluidend lied aan.’Kenneth bedankt, Kenneth bedankt’.

Eerder dit seizoen: Kenneth Perez als scorende PSV'er. FOTO ANP
Het was een plagerijtje dat in het voetbal volkomen gebruikelijk is. Perez kwam vorig jaar zomer van Ajax naar Eindhoven, maar verhuisde in de winterstop weer terug naar de Arena. Daardoor was de Deen gisteren niet in Arnhem maar in Amsterdam en miste hij zijn eerste kampioensschaal.

Spijt heeft Perez nooit gehad van zijn terugkeer naar het rood-wit van Ajax, toch was het gisteren een zure dag voor hem. ,,Geen feestdag, nee," aldus de sierlijke aanvaller. ,,Dit voelt niet als mijn kampioenschap, ook niet een beetje. Ik heb vandaag een titel verloren, niet gewonnen."

Voor de winter was Perez in Eindhoven niet altijd basisspeler, maar wél belangrijk voor PSV. Hij maakte acht goals en was ook nog eens goed voor vijf assists. Op de laatste speeldag van 2007 won PSV in een erbarmelijke wedstrijd met 2-0 van NAC. Perez was goed voor een goal en een assist op Danny Koevermans. Hij wist toen al dat hij terug zou gaan naar Ajax.

,,Ach, ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik ooit in mijn leven voor PSV heb gespeeld," zegt Perez nu. ,,Ik ben ook blij voor die jongens, met wie ik goed heb samengewerkt. En dat ze me bellen, dat hoort er nu eenmaal bij. Het is voor mij een teken dat ze me nog niet vergeten zijn."

Overigens heeft Perez geen recht op de kampioenspremie of een deel daarvan. Als een speler bij een club vertrekt, ondertekent hij een formulier waarin hij afstand doet van alle financiële afspraken.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » zo apr 20, 2008 7:48 pm

Scherrer schreef:
generaal schreef:
Scherrer schreef:Kan niemand die Lazovic eens aanpakken op zijn reli-facisme van vandaag? Holy fuck, wat een enge vent. Brrrr.
Niet met dure woordjes smijten als je ze niet eens kunt spellen, Scherrer :headbang.gif: .
Kan dit hoerenjong (goed gespeld zo?) niet eens van de site worden geschopt. Inferieur (zo tevreden) wezen.
:drecul.gif:
Blij met de punten ...

PSV

Bericht door PSV » zo apr 20, 2008 8:00 pm

Ajax kan echt beter naar zichzelf kijken.

Ik heb even wat statistiekjes opgezocht en eigenljk spelen jullie weer een heel gemiddeld jaar.

De punten van PSV (en Ajax) in de 21e eeuw:

2000: 84 pt (ajax: 61 pt)
2001: 83 pt (ajax: 61 pt)
2002: 68 pt (ajax: 73 pt)
2003: 84 pt (ajax: 83 pt)
2004: 74 pt (ajax: 80 pt)
2005: 87 pt (ajax: 77 pt)
2006: 84 pt (ajax: 60 pt)
2007: 75 pt (ajax: 75 pt)
2008: 72 pt (ajax: 69 pt)

Sinds het nieuwe millenium haalden jullie slechts een keer meer dan 80 punten en zelfs toen werden jullie geen kampioen. PSV haalde de meeste kamipoenschappen de laatste jaren met ruim noven de 80 punten en een straatlengte voorsprong op de rest.

Dat PSV zelfs met zoveel ingeleverde punten alsnog kampioen wordt zegt veel over de concurrentie. Ajax moet eerst zelf eens een keertje 80 punten of meer halen en dan maar eens weer een keer het woord kampioenschap in de mond nemen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo apr 20, 2008 8:03 pm

Absoluut. Maar je ziet bij PSV ook een tendens dus, zoals ik al aangaf.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 20, 2008 8:05 pm

Het past niet zo om nu een heel grote broek aan te trekken. PSV heeft over de laatste 2 competities maar liefst 3 hele punten meer gehaald. Twee kampioenschappen inderdaad, maar kwalitatief natuurlijk al 2 jaar net zo dramatisch als Ajax. Het verschil tussen beide ploegen is te verwaarlozen. En dat is voor geen van beiden een compliment
I think I lost my fucking headache

Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 20, 2008 8:07 pm

PSV was vandaag ook gewoon slecht. Eén onoplettendheidje achterin bij Vitesse. En daarna maar tijd rekken.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 20, 2008 8:12 pm

Het zal ook wel heel erg Calimeroachtig zijn (en ja, ik weet dat Vitesse die 2 goals niet meer had gemaakt), maar drie minuten blessuretijd is dan belachelijk weinig, en dan ook nog na een halve minuut affluiten.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 20, 2008 8:13 pm

Wouter schreef:PSV was vandaag ook gewoon slecht. Eén onoplettendheidje achterin bij Vitesse. En daarna maar tijd rekken.
Zo spelen ze nu eenmaal. Blijkbaar kun je er kampioen mee worden.
Het stinkt aan alle kanten!

PSV

Bericht door PSV » zo apr 20, 2008 8:14 pm

LucaS schreef:Het past niet zo om nu een heel grote broek aan te trekken. PSV heeft over de laatste 2 competities maar liefst 3 hele punten meer gehaald. Twee kampioenschappen inderdaad, maar kwalitatief natuurlijk al 2 jaar net zo dramatisch als Ajax. Het verschil tussen beide ploegen is te verwaarlozen. En dat is voor geen van beiden een compliment
Maar dat komt omdat wij kwaliteit heben ingeleverd. Wij zijn naar jullie niveau afgedaald. Dat is verder geen schande omdat je nu eenmaal onmogelijk tot in lengte van dagen kunt blijven domineren en nu was het aan jullie om het over te nemen maar dit jaar faalden jullie.

Volgend jaar is alles weer open en gaan beide ploegen weer inkopen dus moet je nog maar afwachten. Toch moet Ajax een keer proberen niet te denken in kampioenschappen maar proberen een bepaald aantal punten te halen. Dan heb je grote kans dat je kampioen wordt.

jabu

Bericht door jabu » zo apr 20, 2008 8:44 pm

Base, Frank, Harm, NFP, PSV (de poster, niet de club) gefeliciteerd.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 20, 2008 8:48 pm

Ook mijn felicitaties
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 9:20 pm

Scherrer schreef:
generaal schreef:
Mee eens.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Harm

Bericht door Harm » zo apr 20, 2008 9:22 pm

Dankjewel!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo apr 20, 2008 9:23 pm

Hoi Harm. :icon_idea.gif: Volgend jaar zijn wij weer aan de beurt he? :eusa_pray.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 20, 2008 9:24 pm

Hoezo weer?
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » zo apr 20, 2008 9:24 pm

Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?

"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."

Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 9:25 pm

Harm schreef:

"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."

Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.
Eens. Maar vind jij het niet apart dat dit blijkbaar zijn eerste gevoel is bij het kampioenschap?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Harm

Bericht door Harm » zo apr 20, 2008 9:25 pm

Jöhnk schreef:Hoi Harm. :icon_idea.gif: Volgend jaar zijn wij weer aan de beurt he? :eusa_pray.gif:
Ik zou het jou wel gunnen, maar het merendeel hier absoluut.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 20, 2008 9:26 pm

Absoluut wel of absoluut niet? :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo apr 20, 2008 9:29 pm

Harm schreef:

Ach dat hoort toch bij het spel man. Iedere eppo wist dat die kans erg klein was.

Harm

Bericht door Harm » zo apr 20, 2008 9:33 pm

joey schreef:Absoluut wel of absoluut niet? :blush.gif:
Absoluut niet dus. Lees de uitspraken op de voorgaande pagina's maar door.

Als Ajax zelf de sterren van de wereld had gespeeld, dan had ik de frustratie misschien begrepen. Maar ik heb Ajax afgelopen woensdag (en tegen Heerenveen gezien), en het spel van Ajax is precies even slecht als dat van PSV.

Plaats reactie