generaal schreef:KAMPIOENEN!!!!

Kan dit hoerenjong (goed gespeld zo?) niet eens van de site worden geschopt. Inferieur (zo tevreden) wezen.generaal schreef:Niet met dure woordjes smijten als je ze niet eens kunt spellen, ScherrerScherrer schreef:Kan niemand die Lazovic eens aanpakken op zijn reli-facisme van vandaag? Holy fuck, wat een enge vent. Brrrr..
www.sportwereld.nlPSV belt Perez: 'Kenneth bedankt’
Door PETER VAN DUYL
ARNHEM - Toen alle fotografen de kleedkamer van PSV hadden verlaten en de deur hermetisch op slot ging, toetste Danny Koevermans het nummer van Kenneth Perez in en hief de selectie van de kampioen een eensluidend lied aan.’Kenneth bedankt, Kenneth bedankt’.
Eerder dit seizoen: Kenneth Perez als scorende PSV'er. FOTO ANP
Het was een plagerijtje dat in het voetbal volkomen gebruikelijk is. Perez kwam vorig jaar zomer van Ajax naar Eindhoven, maar verhuisde in de winterstop weer terug naar de Arena. Daardoor was de Deen gisteren niet in Arnhem maar in Amsterdam en miste hij zijn eerste kampioensschaal.
Spijt heeft Perez nooit gehad van zijn terugkeer naar het rood-wit van Ajax, toch was het gisteren een zure dag voor hem. ,,Geen feestdag, nee," aldus de sierlijke aanvaller. ,,Dit voelt niet als mijn kampioenschap, ook niet een beetje. Ik heb vandaag een titel verloren, niet gewonnen."
Voor de winter was Perez in Eindhoven niet altijd basisspeler, maar wél belangrijk voor PSV. Hij maakte acht goals en was ook nog eens goed voor vijf assists. Op de laatste speeldag van 2007 won PSV in een erbarmelijke wedstrijd met 2-0 van NAC. Perez was goed voor een goal en een assist op Danny Koevermans. Hij wist toen al dat hij terug zou gaan naar Ajax.
,,Ach, ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik ooit in mijn leven voor PSV heb gespeeld," zegt Perez nu. ,,Ik ben ook blij voor die jongens, met wie ik goed heb samengewerkt. En dat ze me bellen, dat hoort er nu eenmaal bij. Het is voor mij een teken dat ze me nog niet vergeten zijn."
Overigens heeft Perez geen recht op de kampioenspremie of een deel daarvan. Als een speler bij een club vertrekt, ondertekent hij een formulier waarin hij afstand doet van alle financiële afspraken.
Scherrer schreef:Kan dit hoerenjong (goed gespeld zo?) niet eens van de site worden geschopt. Inferieur (zo tevreden) wezen.generaal schreef:Niet met dure woordjes smijten als je ze niet eens kunt spellen, ScherrerScherrer schreef:Kan niemand die Lazovic eens aanpakken op zijn reli-facisme van vandaag? Holy fuck, wat een enge vent. Brrrr..
Maar dat komt omdat wij kwaliteit heben ingeleverd. Wij zijn naar jullie niveau afgedaald. Dat is verder geen schande omdat je nu eenmaal onmogelijk tot in lengte van dagen kunt blijven domineren en nu was het aan jullie om het over te nemen maar dit jaar faalden jullie.LucaS schreef:Het past niet zo om nu een heel grote broek aan te trekken. PSV heeft over de laatste 2 competities maar liefst 3 hele punten meer gehaald. Twee kampioenschappen inderdaad, maar kwalitatief natuurlijk al 2 jaar net zo dramatisch als Ajax. Het verschil tussen beide ploegen is te verwaarlozen. En dat is voor geen van beiden een compliment
Mee eens.Scherrer schreef:Kan dit hoerenjong (goed gespeld zo?) niet eens van de site worden geschopt. Inferieur (zo tevreden) wezen.generaal schreef:Niet met dure woordjes smijten als je ze niet eens kunt spellen, ScherrerScherrer schreef:Kan niemand die Lazovic eens aanpakken op zijn reli-facisme van vandaag? Holy fuck, wat een enge vent. Brrrr..
Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?
"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."
Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
Eens. Maar vind jij het niet apart dat dit blijkbaar zijn eerste gevoel is bij het kampioenschap?Harm schreef:Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?
"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."
Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
Ach dat hoort toch bij het spel man. Iedere eppo wist dat die kans erg klein was.Harm schreef:Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?
Absoluut niet dus. Lees de uitspraken op de voorgaande pagina's maar door.joey schreef:Absoluut wel of absoluut niet?