Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
voetbalprimeur.nlAjax hengelt naar diensten Marin
Marko Marin staat nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax, weet Bild. De Amsterdammers zouden komende zomer een poging willen wagen om de talentvolle spelmaker naar Amsterdam te halen.
Marin staat momenteel onder contract bij Borussia Mönchengladbach. Daar heeft de 18-jarige jeugdinternational nog een contract tot de zomer van 2010.
Ajax is niet de enige gegadigde in de strijd om Marin, die tien miljoen euro moet kosten. Ook AC Milan wil de aanvallende middenvelder graag inlijven.
Marin is de vierde spelmaker die wordt gelinkt aan Ajax. De Amsterdammers zouden ook interesse hebben voor Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Yoann Gourcuff (AC Milan).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Van Basten kan er zelf ook wat van, ik geloof dat ie Koevermans graag wilt hebben. ik constateer verder dat Psv en Fnoord al wat aankoopjes hebben gedaan voor volgend seizoen, hopelijk zal het bij AJAX ook niet te lang op zich laten wachten.Duke schreef:Ik snap je cynisme, Jöhnk, maar ik heb de hoop dat Van Basten zich niet laat afschepen met iemand als Perez.
Op AN heeft iemand een stukje uit het VI-interview met Sulejmani overgetypt:
Hij wil prijzen winnen. Lijkt me duidelijk dus. Die wil naar PSV. De rest van Nederland wint immers geen prijzen.We helpen alle Feyenoordfans die nu hoop koesteren maar meteen uit de droom: Sulejmani is niet van plan Verbeek te volgen naar De Kuip. 'Van mijn zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laatste jaren zijn beste spelers heeft verkocht aan Chelsea, Arsenal, Liverpool en Real Madrid. Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen, Hopelijk gaat Verbeek dat lukken in Rotterdam, maar gezien de resultaten van Feyenoord in de laatste jaren lijkt me de kans op een prijs niet heel groot.'
Wat veel mensen niet weten is dat Sulejmani in het verleden al een gesprek heeft gehad met de TD van Ajax, Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan, die niet werd waargemaakt. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben. Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.' Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde van Geel aan het roer, de contractsituatie van Sulejmani laten onderzoeken.
Het is in ieder geval positief dat Sulejmani de tussenstap wil maken bij de top in Nederland (PSV en Ajax). Wat me minder positief stemt is dat hij de loopbaan van Van Nistelrooij als vergelijkingsmateriaal naar boven haalt (al kan het ook vooral zijn omdat Van Nistelrooij doorbrak via Heerenveen) en dat hij blijkbaar een minder goede ervaring achter de rug heeft met Ajax.
-
- AT Toto winner 15/16
Welke aankopen heeft 010 gedaan? En verder is het idd gewoon tijd om NU die portemonnee te trekken.brigade zuid schreef:Van Basten kan er zelf ook wat van, ik geloof dat ie Koevermans graag wilt hebben. ik constateer verder dat Psv en Fnoord al wat aankoopjes hebben gedaan voor volgend seizoen, hopelijk zal het bij AJAX ook niet te lang op zich laten wachten.Duke schreef:Ik snap je cynisme, Jöhnk, maar ik heb de hoop dat Van Basten zich niet laat afschepen met iemand als Perez.
Er is echter een ding waar ik niets van begrijp. Jongens als Modric en Sulejmani werden jaren terug niet gehaald, terwijl ze niks kostten. Onder het mom dat men twijfels had over hun talent?! Men haalt echter wel zonder blikken en blozen Rommedahl, Perez en Luque!
Huh? Liever een jongen van 18 voor 4 ton halen die kan uitgroeien tot een diamantje dan een uitgerangeerde 30'er halen die 2 miljoen salaris per jaar moet hebben. Of snap ik het nu niet?Spijker schreef:3,4 jaar terug kon men niet zien dat ze tot zulke diamantjes uit zouden groeien. Van Geel ging voor 'zekerheidjes'. En dit is dus een falende scouting. Oog hebben voor jong talant, dat maakt nu net het verschil. Aan de andere kant, hoeveel spelers zullen er per dag aangeboden worden aan Ajax?
Sterker nog, er hadden al spelers moeten zijn.goodfella schreef:En verder is het idd gewoon tijd om NU die portemonnee te trekken.
Maar het seizoen begint pas op 1 juli. Je moet natuurlijk hoog inzetten, en dan duurt het wat langer. topspelers hebben meerdere opties dus dan moet je even afwachten. En als er op 1 juli nog geen versterkingen zijn dan loopt de transferperiode tot 31 augustus. En als we dan op de valreep een aantal flutspelers hebben binnengehaald dan verdienen die flutspelers het voordeel van de twijfel. Tja....
Kakkerlakken hebben El Ahmadi iig binnen. En psv heeft voor een prikkie (mocht VVV degraderen) Amrabat en die Manco. Eigenlijk had Ajax al deze moeten contracteren. Haal maar een stuk of 10 van zulke spelers. Sulejmani, Defour, Bradley...laat ze maar vechten voor die speelminuten.Jöhnk schreef:Sterker nog, er hadden al spelers moeten zijn.goodfella schreef:En verder is het idd gewoon tijd om NU die portemonnee te trekken.
Maar het seizoen begint pas op 1 juli. Je moet natuurlijk hoog inzetten, en dan duurt het wat langer. topspelers hebben meerdere opties dus dan moet je even afwachten. En als er op 1 juli nog geen versterkingen zijn dan loopt de transferperiode tot 31 augustus. En als we dan op de valreep een aantal flutspelers hebben binnengehaald dan verdienen die flutspelers het voordeel van de twijfel. Tja....