PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 11, 2008 11:51 am

Natuurlijk moet een voorhoedespeler risico's kunnen nemen. Maar hij moet natuurlijk ook oog hebben voor de situatie; een bal verspelen door risico's te nemen terwijl net de hele ploeg voor de bal staat is niet erg verstandig. Oog hebben voor het moment is ook een kwaliteit.

Waarmee ik overigens niet zeg dat het doelpunt gisteren aan lazovic lag, zo goed heb ik dat niet meer op het netvlies.
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » vr apr 11, 2008 11:53 am

Lazo leed dom balverlies net over de middenlijn, Salcido stond verkeerd opgesteld en verloor daardoor het sprintduel, Gomes twijfelde en had misschien uit moeten komen, Marcellis vergat Mutu af te dekken om zodoende de rebound eruit te halen en de backs waren nergens te bekennen.

Het begint bij Lazo, maar de hele verdediging mag zich deze goal ook aanrekenen. En Mutu maakte het geweldig beheerst af.
joey schreef:Twee jaar geleden had PSV dit Fiorentina opgerold.
50 jaar geleden misschien niet...het verleden telt niet meer Joey, het gaat om het hier en nu.
Zoals Cocu dat als geen ander juist wel kon.
Cocu was wereldtop, ook nog in zijn laatste jaren bij PSV.
Natuurlijk kan geen middenvelder bij het huidige PSV aan hem tippen, dat is niet meer dan logisch.

Zoals het vertrek van Alex ook zwaar telt, maar dat is nu eenmaal het gevolg van spelen in Nederland. Geen tientallen miljoenen tv geld per jaar.
PSV had zelfs moeite met Helsingborg.
PSV wint tenminste nog van mindere tegenstanders in Europa...
Laatst gewijzigd door Baseman op vr apr 11, 2008 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 11, 2008 11:54 am

Baseman schreef: Een heel leuk 1e half uur, waarbij beide ploegen een doelpunt hadden kunnen maken.
Ja, een erg leuk eerste half uur. :drecul.gif:

Enkel Fiorentina kreeg 2 kansen in dat eerste half uur. psv creeerde helemaal niets.

Baseman

Bericht door Baseman » vr apr 11, 2008 11:58 am

Jij hebt niet gekeken zeker ? Oa een schot van Koevermans, waarop Frey redding bracht. Maar goed, ik weet wie het zegt...geen idee eigenlijk waarom ik überhaupt reageer.

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 11, 2008 12:01 pm

Baseman schreef:Jij hebt niet gekeken zeker ? Oa een schot van Koevermans, waarop Frey redding bracht. Maar goed, ik weet wie het zegt...geen idee eigenlijk waarom ik überhaupt reageer.
En toen floot de scheids vanwege buitenspel. Voor de rest weet je dus niks noemenswaardig op te noemen. Fiorentina kreeg toch een dotje van een kopkans en een zeer mooie schietkans in dat eerste half uur. psv kwam in de eerste 45 minuten tot een schot van Koevermans. Maar ik ben blij dat jij een leuke eerste helft hebt gezien. Om je vingers bij af te likken.

Baseman

Bericht door Baseman » vr apr 11, 2008 12:03 pm

goodfella schreef:En toen floot de scheids vanwege buitenspel.
Nee, dat was een ander moment. Dat kwam pas later.

Dat de tegenstander overigens ook kansen krijgt maakt een wedstrijd toch niet minder leuk ? Het eerste half uur golfde het spel op en neer en kregen beide ploegen kansen en kansjes, leuk om te zien.

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 11, 2008 12:08 pm

Baseman schreef:
goodfella schreef:En toen floot de scheids vanwege buitenspel.
Nee, dat moment was in de 2e helft.
Ik heb het over de 1e helft.

Dat de tegenstander overigens ook kansen krijgt maakt een wedstrijd toch niet minder leuk ? Het eerste half uur golfde het spel op en neer en kregen beide ploegen kansen en kansjes, leuk om te zien.
psv kreeg geen kansen. Fiorentina kreeg 2 kansen. Voor de rest was het enkel Fiorentina die aan het voetballen was en voor de hachelijke momenten zorgde. psv hield de bal niet in de ploeg. Pijn aan je ogen deed het. Wat dat betreft was het net of ik Ajax zag spelen. Net zo weinig voetballend vermogen. Maar nogmaals, prachtig dat jij van het op en neer golvende spel genoten hebt.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 11, 2008 12:10 pm

Baseman schreef:PSV wint tenminste nog van mindere tegenstanders in Europa...
Wat moet ik hier nou mee? :excited.gif:

Ik zeg je dat de nederlaag van gisteravond het gevolg is van een gebrek aan kwaliteit, niet van een gebrek aan werklust, zoals ik op PN lees. Die jongens willen heus wel, maar PSV heeft teveel ingeleverd de laatste jaren. Topniveau zit er op dit moment niet meer in.

Geldt ook voor de technische staf. Hiddink of de Snor, het is nogal een verschil.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 11, 2008 12:10 pm

Ik heb ook geen kansen voor PSV gezien in de eerste helft.

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 11, 2008 12:11 pm

Jöhnk schreef:Ik heb ook geen kansen voor PSV gezien in de eerste helft.
Maar toch wel een leuk eerste half uur? :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 11, 2008 12:12 pm

Fiorentina was de hele wedstrijd superieur. Het wachten was op een 'Italiaans' doelpunt.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr apr 11, 2008 12:13 pm

goodfella schreef:
Maar toch wel een leuk eerste half uur? :smallgrin.gif:
Persoonlijk vond ik de tweede helft leuker. :smallgrin.gif: :ajaxscarf.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 11, 2008 12:13 pm

Ik ook niet. En Fiorentina had wel wat meer in te brengen dan een hogere efficiëntie. Die jongens combineerden er lustig op los en sneden soms met gemak door die verdediging heen. Sowieso werd het vaak nogal moeilijk voor PSV wanneer Pazzini aan Salcido werd gepaard en Mutu aan Marcellis.

Nee, het leek van PSV-kant gewoon nergens op. 0-4 Zat er dik in.

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 11, 2008 12:18 pm

Diverse hachelijke momenten voor Gomes idd. Ik herinner me nog een voorzet die door Salcido over het eigen doel wordt getikt. Een stuk of 6 corners voor Fiorentina. En het opzetten van een-tweetjes en het een keer rake. psv speelde toevalsvoetbal. Tegen de Spurs was dat voldoende, maar tegen een voetballende ploeg als Fiorentina dus niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 11, 2008 12:35 pm

Haha, ik heb echt de meest trieste topic aller tijdengevonden op PN.

Moet je eens zien hoeveel gasten daar rondlopen die vroeger voor Ajax waren of zelfs Amsterdammer zijn maar zich PSV-supporter noemen. En dan noemen die lui Ajacieden gloryhunters. :aai.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr apr 11, 2008 12:36 pm

Thomas toch. :1evil.gif:

Veel mensen daar 'zijn als Ajaxfan begonnen'. Pfff. Hoe kun je jezelf dan nog serieus nemen?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 11, 2008 12:49 pm

En iemand daar die uit Nijmegen komt, wil niet in zijn stad over straat in een PSV-shirt omdat hij bang is voor Ramona... :smallgrin.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr apr 11, 2008 1:01 pm

En terecht... :1evil.gif: :drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 11, 2008 1:06 pm

Jöhnk schreef:Veel mensen daar 'zijn als Ajaxfan begonnen'. Pfff. Hoe kun je jezelf dan nog serieus nemen?
Behoorlijk debiel, inderdaad.

Ik ben gewoon Ajax-supporter geworden omdat papa voor Ajax was. En ik werd pas echt fanatiek ten tijde van Wouters' periode als trainer. Successupporter my ass! :bis.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr apr 11, 2008 1:15 pm

je beschrijft mijn ergste nachtmerry..ik heb 3 zoontjes (3,3 en 2) dus nog erg beinvloedbaar. Ze denken dat poep het zelfde is als *j*x (bij het verwisselen van luier zei ik altijd heb je weer *j*x in de luier)
Dat niveau is het. Laat maar, ik snap nu weer waarom ik niet op dat soort fora hoef te kijken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr apr 11, 2008 1:20 pm

Erg he. Als je dit soort onzin uitkraamt als je nog jong bent kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar deze dweil heeft dus gewoon drie zoontjes. Het zal je vader maar zijn.....
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr apr 11, 2008 1:32 pm

Marillion schreef:Erg he. Als je dit soort onzin uitkraamt als je nog jong bent kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar deze dweil heeft dus gewoon drie zoontjes. Het zal je vader maar zijn.....
Wat zei Erwin Koeman ook alweer tegen z'n zoontje? "Ajax bah".

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 11, 2008 1:34 pm

Dat laatste vind ik dan nog redelijk onschuldig. Een Amsterdamse vriend van me die heeft z'n zoontje ook aangeleerd om na wat geklap beide handjes in de lucht te steken en Ajax te roepen. Al klinkt het bij hem meer als 'Aja', aangezien hij nog geen twee is. :smallgrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr apr 11, 2008 5:03 pm

Iets anders: zou generaal Lazovic nog steeds beter vinden dan Suarez?

jabu

Bericht door jabu » vr apr 11, 2008 8:34 pm

Baseman schreef:Zoals het vertrek van Alex ook zwaar telt, maar dat is nu eenmaal het gevolg van spelen in Nederland. Geen tientallen miljoenen tv geld per jaar.
Volgens mij is het vertrek van Alex juist het gevolg van het feit dat PSV haar ziel aan Chelsea heeft verpacht. :666.gif:

Plaats reactie