Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
En zijn balaanname was geniaal, Jöhnk.
Toch doodzonde dat Kluivert zo slordig met zijn lichaam is omgesprongen. Wat een talent!
Maar over Huntelaar: die zou volgens de Corriere dello Sport in de belangstelling staan van AS Roma.
Toch doodzonde dat Kluivert zo slordig met zijn lichaam is omgesprongen. Wat een talent!

Maar over Huntelaar: die zou volgens de Corriere dello Sport in de belangstelling staan van AS Roma.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Tuurlijk wel.Die hadden daar ook gewoon een rol van betekenis in gespeeld ..LucaS schreef:Het team van 95 beston ook niet uit individueel perfecte voetballers, het was ook het team dat spelers beter maakte. Ik zie niet in waarom Sneijder en huntelaar daar niet een uitstekende rol in hadden kunnen spelen
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Column Van Hanegem in AD.Mijn waardering voor Huntelaar groeit en groeit
Met het overlijden van Jeu Sprengers verliezen we helaas weer een man die heel belangrijk is geweest voor het Nederlandse voetbal. Net zoals een tijdje geleden met de dood van Karel Jansen. Ik zag Sprengers wel eens. Een gemoedelijke, aardige man. Hij deed altijd heel gewoon. Eigenlijk kom je er pas na zijn dood achter wat hij allemaal heeft gedaan voor ons voetbal.
Ik heb het niet vaak over bestuurders. Praat en schrijf liever over het spel zelf, maar het is goed eens vast te stellen hoe belangrijk ze eigenlijk zijn. We moeten zuinig zijn op mensen als Kesler, Van Praag en Been. Achter de schermen doen die veel meer dan we soms weten. Dat mag best eens hardop worden gezegd.
Heel wat vrolijker werd ik van Klaas Jan Huntelaar. Mijn waardering voor dat ventje groeit en groeit. Drie keer scoren en dan toch niet tevreden zijn omdat hij er meer had willen maken. Dat is nog eens karakter. Een heel goede eigenschap die wil en die drang.
Van Nistelrooy heeft dat ook. Ik vind het grappig te zien dat iedereen Huntelaar dat succes gunt. In zijn spel is hij niet egoïstisch. Hij heeft ook oog voor zijn omgeving en dat krijgt hij terug van zijn medespelers.
Ik heb me in het verleden wel eens afgevraagd of hij het fysiek de top wel aan kon. Daar twijfel ik niet meer aan. Ik ben erg benieuwd wat Klaas Jan aan het eind van het seizoen gaat doen. Het zou een aderlating voor Ajax, maar in feite voor het hele Nederlandse voetbal zijn als hij naar het buitenland vertrekt.
Ik weet ook wel dat daar meer geld te verdienen valt, maar nu al komt hij niet om van de honger, toch?
Ik denk dat Klaas Jan primair op zijn gevoel afgaat. Hij lijkt me geen rekenaar. Ik hoop echt dat hij bij zijn keuze luistert naar zijn eigen gevoel en zich niet een bepaalde kant op laat duwen. Niet doet wat zijn omgeving misschien wel wil. Het sterke van Huntelaar is dat hij altijd en overal scoort. En dan niet alleen het vierde, vijfde of zesde doelpunt, maar vaak ook de eerste. Dat typeert een goede spits.
Eén op één is een prachtig gemiddelde. Het gekke is dat ik een paar weken geleden, voordat iedereen begon te praten over zijn honderdste doelpunt dat er zat aan te komen, niet eens wist dat hij er al zo veel gemaakt had.
Ik had niet in de gaten dat hij er toen ook al meer dan twintig in had liggen. Je hebt spitsen die ineens een explosie hebben, maar bij hem gaat het eigenlijk allemaal heel geleidelijk. Dat is altijd zo bij hem geweest. Ook al in de tijd dat hij nog bij AGOVV speelde. Zo’n type spits, die er altijd wel eentje inprikt, is zeldzaam.
Tot slot nog een paar woorden over Gertjan Verbeek, volgend seizoen trainer van Feyenoord. Het is mooi dat zo’n betrekkelijk jonge vent de kans krijgt in Rotterdam. Hij heeft het bij Heerenveen prima gedaan.
Ik hoop dat hij slaagt, maar toch moet nog blijken of hij een goede of een slechte trainer is. Dat bedoel ik niet negatief. Integendeel, Verbeek maakt een goede indruk op me. Doet gewoon, gedraagt zich niet als iemand die het allemaal heeft uitgevonden.
Maar wat is een goede of een slechte trainer?
In de voetbalwereld kan dat beeld zo omslaan. Vijf keer verliezen en iedereen begint te zeuren. Dan kan je er plotseling geen hout meer van.’’
Blij met de punten ...
En in zijn mond. Hij heeft die paardenbek niet voor niets gekregen, daar is een heel elftal voor nodig geweestbrigade zuid schreef:Zoiets had ik ook gehoord ja.. Beckham en Giggs hielden Ruud vast en Ferguson schijnt hem toen keihard van achteren genomen te hebben.Harm schreef:Van Nistelrooij is verkracht door Ferguson.

Na 'The Horsefaced killer' nu 'The Rabbitfaced killer'
AS neemt weer eens de ruimte om de kwaliteiten van KJH op te sommen. Voor het grootste gedeelte wat we al wisten. In de laatste alinea komt Luque aan het woord. KJH, zegt hij, doet met elke bal die hij voor zijn voeten krijgt iets gevaarlijks. Het kan niet missen of hij gaat de stap naar een grotere competitie maken en het ook daar goed doen. Enneh...Luis Suárez is de volgende ster van Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
AD.nl
AMSTERDAM - De officiële website van Klaas-Jan Huntelaarkrijgt deze dagen bezoek uit onverwachte hoek. Supporters van AC Napoli laten massaal hun liefde doorklinken in Italiaanse volzinnen.
Dat de spits van Ajax over internationale belangstelling van Chelsea, Real Madrid en AC Milan niet heeft te klagen is duidelijk, maar dat fans van AC Napoli massaal de site van Huntelaar bezoeken en het gastenboek bestoken met liefdesverklaringen, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Fans van de Italiaanse middenmoter uit de Serie A 'dromen' ervan dat Huntelaar straks na het EK voet zet op het vliegveld van Napels als de belangrijkste aanwinst van AC Napoli, de club waar Diego Armando Maradona succesjaren beleefde aan het einde van de jaren tachtig. Een reactie: ,,Na Maradona ben jij ons nieuwe idool. Jij, Klaas-Jan, kom naar Napels. We wachten op je.''
Na alleen al elf Italiaanse berichten van vandaag luidt een nuchtere Hollandse boodschap: Klaas Jan, Laat je niet gek maken door de italiaanse berichten. Blijf nog maar gewoon een jaar in ons mooie Amsterdam. Wij zullen je daar in voor en tegenspoed steunen!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!