Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 9:47 am

Die finale was in elk geval geen wedstrijd voor Huntelaar. De bal was amper in de zestien. Aan de andere kant was dat doelpunt van Kluivert het gevolg van een moment concentratieverlies bij Milan. Van zulke momenten weet KJH meestal wel te profiteren.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 08, 2008 9:51 am

Die goal was dan lelijk, maar zeker niet gemakkelijk. Het is dat Kluivert zo'n slangenmens is. Hij kon er nog maar net bij.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 9:55 am

En zijn balaanname was geniaal, Jöhnk.

Toch doodzonde dat Kluivert zo slordig met zijn lichaam is omgesprongen. Wat een talent! :aai.gif:

Maar over Huntelaar: die zou volgens de Corriere dello Sport in de belangstelling staan van AS Roma.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 08, 2008 10:58 am

Zal die toch wel niet willen, hij wil alleen naar een absolute topclub.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 11:34 am

Mwah, Roma is wel top in Italië, hoor. :1evil.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 11:36 am

Roma zou wel een mooie club voor hem zijn, al vraag ik me af hoe je hem tusse Vucinic en Totti wilt inpassen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » di apr 08, 2008 11:53 am

LucaS schreef:Het team van 95 beston ook niet uit individueel perfecte voetballers, het was ook het team dat spelers beter maakte. Ik zie niet in waarom Sneijder en huntelaar daar niet een uitstekende rol in hadden kunnen spelen
Tuurlijk wel.Die hadden daar ook gewoon een rol van betekenis in gespeeld ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 11:59 am

Natuurlijk waren ze van waarde geweest. Waren ze ook wat beter opgeleid trouwens.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 08, 2008 2:09 pm

Ik vind KJH geen spits die in de Serie A thuishoort; ik zie zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen in de PL; net als bij Van Nistelrooy; ook zo'n speler die bijna alles van binnen de 16 meter raakt schiet (en van buiten niet).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Harm

Bericht door Harm » di apr 08, 2008 2:22 pm

Van Nistelrooij is verkracht door Ferguson.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 08, 2008 2:37 pm

Harm schreef:Van Nistelrooij is verkracht door Ferguson.
Zoiets had ik ook gehoord ja.. Beckham en Giggs hielden Ruud vast en Ferguson schijnt hem toen keihard van achteren genomen te hebben.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di apr 08, 2008 2:40 pm

brigade zuid schreef:Zal die toch wel niet willen, hij wil alleen naar een absolute topclub.
......
Roma is TOP!
Maar die kunnen de vraagprijs niet betalen. Ik had het ook al gehoord afgelopen weekend, maar meer dan 20 kunnen ze niet betalen verwacht ik.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 08, 2008 2:48 pm

Roma is een mooie club maar ze behoren natuurlijk niet tot de absolute top. Ze winnen nauwelijks prijzen en doen ook niet jaarlijks mee om de hoofdprijzen. KJH richt zich volgens mij echt op het niveau Real Madrid, Manchester United, AC Milan etc....
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 08, 2008 3:01 pm

Dat bedoel ik dus ook, hij zal denken aan Man United, Arsenal, Chelsea, Barca, Real, Milan en Inter

999

Bericht door 999 » di apr 08, 2008 3:48 pm

Mijn waardering voor Huntelaar groeit en groeit

Met het overlijden van Jeu Sprengers verliezen we helaas weer een man die heel belangrijk is geweest voor het Nederlandse voetbal. Net zoals een tijdje geleden met de dood van Karel Jansen. Ik zag Sprengers wel eens. Een gemoedelijke, aardige man. Hij deed altijd heel gewoon. Eigenlijk kom je er pas na zijn dood achter wat hij allemaal heeft gedaan voor ons voetbal.

Ik heb het niet vaak over bestuurders. Praat en schrijf liever over het spel zelf, maar het is goed eens vast te stellen hoe belangrijk ze eigenlijk zijn. We moeten zuinig zijn op mensen als Kesler, Van Praag en Been. Achter de schermen doen die veel meer dan we soms weten. Dat mag best eens hardop worden gezegd.

Heel wat vrolijker werd ik van Klaas Jan Huntelaar. Mijn waardering voor dat ventje groeit en groeit. Drie keer scoren en dan toch niet tevreden zijn omdat hij er meer had willen maken. Dat is nog eens karakter. Een heel goede eigenschap die wil en die drang.

Van Nistelrooy heeft dat ook. Ik vind het grappig te zien dat iedereen Huntelaar dat succes gunt. In zijn spel is hij niet egoïstisch. Hij heeft ook oog voor zijn omgeving en dat krijgt hij terug van zijn medespelers.

Ik heb me in het verleden wel eens afgevraagd of hij het fysiek de top wel aan kon. Daar twijfel ik niet meer aan. Ik ben erg benieuwd wat Klaas Jan aan het eind van het seizoen gaat doen. Het zou een aderlating voor Ajax, maar in feite voor het hele Nederlandse voetbal zijn als hij naar het buitenland vertrekt.

Ik weet ook wel dat daar meer geld te verdienen valt, maar nu al komt hij niet om van de honger, toch?

Ik denk dat Klaas Jan primair op zijn gevoel afgaat. Hij lijkt me geen rekenaar. Ik hoop echt dat hij bij zijn keuze luistert naar zijn eigen gevoel en zich niet een bepaalde kant op laat duwen. Niet doet wat zijn omgeving misschien wel wil. Het sterke van Huntelaar is dat hij altijd en overal scoort. En dan niet alleen het vierde, vijfde of zesde doelpunt, maar vaak ook de eerste. Dat typeert een goede spits.

Eén op één is een prachtig gemiddelde. Het gekke is dat ik een paar weken geleden, voordat iedereen begon te praten over zijn honderdste doelpunt dat er zat aan te komen, niet eens wist dat hij er al zo veel gemaakt had.

Ik had niet in de gaten dat hij er toen ook al meer dan twintig in had liggen. Je hebt spitsen die ineens een explosie hebben, maar bij hem gaat het eigenlijk allemaal heel geleidelijk. Dat is altijd zo bij hem geweest. Ook al in de tijd dat hij nog bij AGOVV speelde. Zo’n type spits, die er altijd wel eentje inprikt, is zeldzaam.

Tot slot nog een paar woorden over Gertjan Verbeek, volgend seizoen trainer van Feyenoord. Het is mooi dat zo’n betrekkelijk jonge vent de kans krijgt in Rotterdam. Hij heeft het bij Heerenveen prima gedaan.

Ik hoop dat hij slaagt, maar toch moet nog blijken of hij een goede of een slechte trainer is. Dat bedoel ik niet negatief. Integendeel, Verbeek maakt een goede indruk op me. Doet gewoon, gedraagt zich niet als iemand die het allemaal heeft uitgevonden.

Maar wat is een goede of een slechte trainer?

In de voetbalwereld kan dat beeld zo omslaan. Vijf keer verliezen en iedereen begint te zeuren. Dan kan je er plotseling geen hout meer van.’’
Column Van Hanegem in AD.
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » di apr 08, 2008 4:05 pm

brigade zuid schreef:
Zoiets had ik ook gehoord ja.. Beckham en Giggs hielden Ruud vast en Ferguson schijnt hem toen keihard van achteren genomen te hebben.
En in zijn mond. Hij heeft die paardenbek niet voor niets gekregen, daar is een heel elftal voor nodig geweest :smallgrin.gif:

Na 'The Horsefaced killer' nu 'The Rabbitfaced killer'

999

Bericht door 999 » di apr 08, 2008 4:07 pm

Dat ik dat nog mag meemaken: Bz en Harm hebben elkaar gevonden :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Arthur

Bericht door Arthur » di apr 08, 2008 4:10 pm

En er komen gelijk wat latente fantasieën bovendrijven.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 08, 2008 4:12 pm

Klopt. Bij PSV was RVN een fantastische speler. Hij is nu veel beperkter. Zonde.

999

Bericht door 999 » di apr 08, 2008 4:14 pm

Arthur schreef:En er komen gelijk wat latente fantasieën bovendrijven.
Lucht je hart, zou ik zeggen :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di apr 08, 2008 4:28 pm

Voetske schreef:
Arthur schreef:En er komen gelijk wat latente fantasieën bovendrijven.
Lucht je hart, zou ik zeggen :smallgrin.gif:
Wel via PM of chatbox graag... :excited.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » di apr 08, 2008 4:37 pm

Ramona was net op tijd, want ik had al een heel verhaal getypt. PM en chatten doe ik niet aan, dus laat maar :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 11, 2008 8:21 am

AS neemt weer eens de ruimte om de kwaliteiten van KJH op te sommen. Voor het grootste gedeelte wat we al wisten. In de laatste alinea komt Luque aan het woord. KJH, zegt hij, doet met elke bal die hij voor zijn voeten krijgt iets gevaarlijks. Het kan niet missen of hij gaat de stap naar een grotere competitie maken en het ook daar goed doen. Enneh...Luis Suárez is de volgende ster van Ajax.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr apr 11, 2008 9:48 am

joey schreef: Enneh...Luis Suárez is de volgende ster van Ajax.
Ssssst!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr apr 11, 2008 4:09 pm

AD.nl
AMSTERDAM - De officiële website van Klaas-Jan Huntelaarkrijgt deze dagen bezoek uit onverwachte hoek. Supporters van AC Napoli laten massaal hun liefde doorklinken in Italiaanse volzinnen.

Dat de spits van Ajax over internationale belangstelling van Chelsea, Real Madrid en AC Milan niet heeft te klagen is duidelijk, maar dat fans van AC Napoli massaal de site van Huntelaar bezoeken en het gastenboek bestoken met liefdesverklaringen, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.

Fans van de Italiaanse middenmoter uit de Serie A 'dromen' ervan dat Huntelaar straks na het EK voet zet op het vliegveld van Napels als de belangrijkste aanwinst van AC Napoli, de club waar Diego Armando Maradona succesjaren beleefde aan het einde van de jaren tachtig. Een reactie: ,,Na Maradona ben jij ons nieuwe idool. Jij, Klaas-Jan, kom naar Napels. We wachten op je.''

Na alleen al elf Italiaanse berichten van vandaag luidt een nuchtere Hollandse boodschap: Klaas Jan, Laat je niet gek maken door de italiaanse berichten. Blijf nog maar gewoon een jaar in ons mooie Amsterdam. Wij zullen je daar in voor en tegenspoed steunen!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gesloten