Wie weet zitten ze daar nou wel met een aantal echte toppers te onderhandelen.

Moderator: mods
Een verkooppraatje waar iedereen doorheen kijkt?Neefkens schreef:Hij is gewoon met zijn verkooppraatje bezig en dat kan hij natuurlijk prima.Jöhnk schreef:Daarom. Wie houdt hij voor de gek?Neefkens schreef:Bij het soort bedragen als bij Sneijder en Babel gaat iedereen weg, simpel zat.
Demosthenes schreef:Hij zal zelf een week voor de competitie begint antwoord geven en stellen dat door de OS er niet direct versterking te halen is.joey schreef:MVG roept heel stoer in de VI dat Ajax na de eerste training geen basisspelers meer wil laten vertrekken. Zal me benieuwen of hij dat hard kan maken.
Jansma schreef:mogelyk scenario
- voor EC Van Geel/Van Basten zegt 'op dit moment iedereen is bezig met EC, nieuwe coach naturlijk ook, maar na EC dan doen we zaken'
Maar we hebben naturlijk al schaduw elftal en lijstje gemaakt Marco en ik, dus het gaat goedkomen.
- na EC: we zijn druk bezig, maar speler X heeft goed EC gespeeld en prijs is te hoog. We kijken naar alternatieven, maar dat duurt even.
- tijd later: zo kort voor seizoen laat naturlijk niemand de beste spelers gaan, we kijken nog naar alternatives. Goed nieuws is dat niemand meer vertrekt, compliments aan onszelf.
- beste speler vertrekt voor veel naar topclub X. 'een bod we konden niet weigeren, speler was met hoofd al daar'. We hebben nu mooi bedrag gekregen, we gaan ons orienteren op vervanger, maar kost tijd naturlijk.... (thanks Joey!)
- Begin competition... niet mensen halen om het halen, moet echt versterking zijn. Maar die zijn niet makkelijk haalbaar. We zijn nog bezig met groot naam.
- Even later: we gaan niemand meer halen. We zijn overtuigd dat met deze selectie we mee kunnen doen om campioenschap.
- Na enkele wedstrijdn: duidelijk is dat we nog wat ervaring/kwaliteit/leiderschap/gogme/lengte/kracht te kort komen op posities. In seizoen zelf laat clubs niemand gaan, maar inde winterstop versterken we ons.
Het patroon we kennen inmiddels...
Ohh, ok. We hadden het over verkopen, dus ik doorzag je move niet.joey schreef:Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over zijn aankoopbeleid. Over het feit dat hij misschien ook had kunnen anticiperen.