PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 13, 2008 10:31 am

joey schreef:Mijn ervaring: roep nooit een voetballer uit tot heilige. Dan valt het op een dag bitter tegen.
Zoals bij Sint Kenneth, bedoel je? :smallgrin.gif:

Wanneer is de loting?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mar 13, 2008 10:36 am

Morgen 13:00 en CL om 12:00. Live bij Eurosport te zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 10:45 am

Jöhnk schreef:
joey schreef:Mijn ervaring: roep nooit een voetballer uit tot heilige. Dan valt het op een dag bitter tegen.
Zoals bij Sint Kenneth, bedoel je? :smallgrin.gif:

Dat zeer zeker. :smallgrin.gif:

Perez terughalen is oerstom geweest. Zitten wij met hem en zij hebben Doedelzak een half jaar eerder kunnen halen. Ze lachen zich kapot in Eindhoven. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 11:58 am

PSV speelde gewoon zwak (zoals ik vorige week eigenlijk al verwacht had met deze opstelling). Maar volgens mij is het vooral aan de coach van Tottenham te wijten dat ze niet door zijn. Ik snap echt niet waarom hij begon te wisselen.

Tottenham had de wedstrijd in de eerste helft volledig in haar zak. Ik vond dat PSV beter werd door de wissels van Ramos. Er ontstonden ruimtes waardoor PSV het duel eigenlijk vroegtijdig had kunnen beslissen. In de eerste helft hadden ze daar nooit zicht op.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 13, 2008 1:31 pm

Baseman schreef:De Cup is bijna binnen ! :cheer.gif: :kwijl.gif:

De wedstrijd snel vergeten en Gomes heeft ondertussen een enorm standbeeld verdiend, wat een vent zeg :worshippy.gif:
joey schreef:Onpasseerbaar was hij nou ook weer niet in die penaltyserie.
:drecul.gif:
Mijn god Joey, het wordt wel erg triest zo...maar je hebt gelijk hoor, een beetje keeper pakt gewoon een penalty of 3 á 4 :smallgrin.gif:
Gomes was niet onpasseerbaar vs. Gomes verdient een standbeeld. Realiteit vs. supporterspraat.

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 13, 2008 1:49 pm

joey schreef:Nou, ik had er meer van verwacht. Ik had verwacht dat de spelers van TH bang voor Gomes zouden zijn, maar ze ramden ze er links en rechts in. Het is geen kritiek. Ik vind dat gejubel alleen een beetje overdreven.
:smallgrin.gif:
Kom op zeg, geen enkele speler is bang voor de keeper bij een penalty !
De enige druk is de druk die je jezelf oplegt, de keeper kan alleen wat aan psychologische oorlogsvoering doen maar meer ook niet. De verkeerde hoek blijft de verkeerde hoek en een goed ingeschoten pingel is onhoudbaar. Zo simpel is het.

En natuurlijk wordt Gomes op handen gedragen na deze wedstrijd, niet meer dan logisch. Hij maakte enkele foutjes tijdens de wedstrijd, maar hij is ook gewoon een mens. Wat hem echter een wereldkeeper maakt is dat hij in de slotseconde van de verlenging een fantastische redding maakt en dat hij de winnende penalty stopt, op de momenten dat het moet staat hij er. Al jaren op rij en dat maakt hem een absolute geweldenaar :worshippy.gif:
Maar gefeliciteerd, Baseman! Op naar Bayern! :biggthumpup.gif:
Dank, zou een mooie loting zijn :applaus.gif:
Inderdaad. Zo slecht voetballen, dat gaat vroeger of later mis. PSV zal nog wel punten laten liggen.
Vorige week speelde PSV een redelijke 1e helft en een sterke 2e helft, maar toen heb je de tv na 20 minuten uitgezet. Nu spelen ze zwak, maar gaan ze wel door en meteen begin je over het mindere spel van PSV...maar dat zal wel toeval zijn :wink.gif:

Al heb je gelijk dat zowel PSV als Ajax nog punten gaan laten liggen.

Nihad

Bericht door Nihad » do mar 13, 2008 2:24 pm

Ik vond het spel van beide kanten dramatisch. Het deed pijn aan mijn ogen. Het was dat het zo spannend was, anders was ik allang wat anders gaan doen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

NFP

Bericht door NFP » do mar 13, 2008 2:47 pm

Hele slechte wedstrijd was het, dag en nacht verschil met vorige week!
Gelukkig maakte het einde veel goed.

Ik wilde hier nog iets zeggen over Gomes maar er zijn eigenlijk geen woorden voor, wat een wereldkeeper!

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 2:47 pm

Voetske schreef:Gomes pakt meer punten voor Psv dan b.v. Stekelenburg,
Dat hoop ik wel ja!
I think I lost my fucking headache

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 3:31 pm

Gomes stopt een winnende penalty? :smallgrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 13, 2008 3:32 pm

Gomes is een uitstekende keeper, maar hij was gewoon niet 'de held' van de penaltyreeks. Daarvoor is één gestopte penalty wat karig.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 3:34 pm

Baseman schreef:Kom op zeg, geen enkele speler is bang voor de keeper bij een penalty !
Dat klopt niet. Sommige keepers zijn erkende penalty killers. Dat hoeven niet eens bijzonder goede keepers te zijn. Goede keepers zijn vaak matige strafschoppenstoppers en omgekeerd. Maar er zijn wel degelijk keepers die strafschoppennemers angst aanjagen.

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 3:35 pm

Schmeichel, Kahn en Van Breukelen!

Van der Sar was inderdaad (misschien wel net als Gomes) te flegmatiek om angt in te boezemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 3:39 pm

Precies. Van der Sar is een betere keeper dan Van Breukelen was, maar Van Breukelen was weer een veel betere penalty killer.

Ik zie niet in wat er zo vreemd is aan de constatering dat Gomes niet zo heel bijzonder was in die penaltyreeks.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 13, 2008 3:45 pm

Ik vond Gomes nou helemaal niet zo geweldig. In de laatste minuut houdt hij die bal tegen van Malbranque maar zo geweldig was dat ook weer niet. Hij dook veel te vroeg/snel waardoor het leek alsof het een perfecte reflex was....

En ja...dat hij een penalty tegenhoudt...geweldig.

Ik zeg niet dat Gomes geen goede keeper is maar dat sommige PSV'ers hem tot heilige verklaren snap ik niet. Zeker niet na afgelopen wedstrijd
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 13, 2008 3:48 pm

Ik vond die hele act van Gomes gisteravond mooier dan z'n keeperswerk. Dat laatste zag er al met al gewoon niet zo geweldig uit.

Ik heb me trouwens dood zitten ergeren aan die commentator. Wat een mongool. Op een gegeven moment had hij het ook over Ramos die z'n landgenoot Kameni naar Tottenham zou willen halen.

999

Bericht door 999 » do mar 13, 2008 4:00 pm

Harm schreef:Gomes stopt een winnende penalty? :smallgrin.gif:
Niet zozeer de penaltie, maat Gomes pakt meer punten dan Stekeleburg.Laat ik het idee hebben dat bij Steek dat laatste schot er gewoon ingevlogen had.Neemt niet weg dat ie gisteravond weer een paar ouderwetse flaters had ..
Laatst gewijzigd door 999 op do mar 13, 2008 4:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 4:02 pm

joey schreef:Precies. Van der Sar is een betere keeper dan Van Breukelen was, maar Van Breukelen was weer een veel betere penalty killer.

Ik zie niet in wat er zo vreemd is aan de constatering dat Gomes niet zo heel bijzonder was in die penaltyreeks.
Mag ik Van Breukelen een betere keeper vinden dan Van der Sar? :blush.gif:

Leuk dat hij vroeger leuk mee kon voetballen, maar hij is niet voor niets door de mand gevallen in Italië...

Nihad

Bericht door Nihad » do mar 13, 2008 4:03 pm

Beetje dubieuze uitspraak over een keeper die op zijn 37ste bij de absolute top speelt.

Breukelen is niet verder gekomen dan PSV en een verdwaald avontuur in Engeland.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 13, 2008 4:04 pm

Harm schreef:Mag ik Van Breukelen een betere keeper vinden dan Van der Sar? :blush.gif:

Leuk dat hij vroeger leuk mee kon voetballen, maar hij is niet voor niets door de mand gevallen in Italië...
Dat mag. Van Breukelen zelf is het daar overigens niet mee eens.

En het rijtje clubs van beide heren spreekt die bewering ook tegen.

gaizka

Bericht door gaizka » do mar 13, 2008 4:20 pm

Harm schreef:Schmeichel, Kahn en Van Breukelen!

Van der Sar was inderdaad (misschien wel net als Gomes) te flegmatiek om angt in te boezemen.
En wat te denken van Toldo, die bal leek er wel niet in te kunnen..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mar 13, 2008 4:22 pm

Thomas schreef: Dat mag. Van Breukelen zelf is het daar overigens niet mee eens.
Dat vond ik wel klasse van hem zondag, hij zei zelf heel oprecht Gomes en vd Sar veel beter te vinden dan hijzelf ooit is geweest.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 13, 2008 4:23 pm

gaizka schreef:En wat te denken van Toldo, die bal leek er wel niet in te kunnen..
Niet zo moeilijk als de bal de tweede ring in jaagt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 4:38 pm

brigade zuid schreef:
Thomas schreef: Dat mag. Van Breukelen zelf is het daar overigens niet mee eens.
Dat vond ik wel klasse van hem zondag, hij zei zelf heel oprecht Gomes en vd Sar veel beter te vinden dan hijzelf ooit is geweest.
Van Breukelen was een goede keeper, maar geen topklasse. Hij had geluk dat hij in heel sterke ploegen speelde.
Ongeveer van het niveau Stekelenburg, maar dan (in zijn hoogtijdagen) met wat meer ervaring. De Stekelenburg van over twee, drie jaar dus.
Tegenwoordig zou hij niet meer meekunnen op het hoogste niveau, want hij kon totaal niet voetballen.

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 4:47 pm

Nihad schreef:Beetje dubieuze uitspraak over een keeper die op zijn 37ste bij de absolute top speelt.

Breukelen is niet verder gekomen dan PSV en een verdwaald avontuur in Engeland.
Maar PSV was toen wel Europese top.

Gesloten