Zoals bij Sint Kenneth, bedoel je?joey schreef:Mijn ervaring: roep nooit een voetballer uit tot heilige. Dan valt het op een dag bitter tegen.

Wanneer is de loting?
Jöhnk schreef:Zoals bij Sint Kenneth, bedoel je?joey schreef:Mijn ervaring: roep nooit een voetballer uit tot heilige. Dan valt het op een dag bitter tegen.![]()
Gomes was niet onpasseerbaar vs. Gomes verdient een standbeeld. Realiteit vs. supporterspraat.Baseman schreef:De Cup is bijna binnen !![]()
![]()
De wedstrijd snel vergeten en Gomes heeft ondertussen een enorm standbeeld verdiend, wat een vent zeg![]()
joey schreef:Onpasseerbaar was hij nou ook weer niet in die penaltyserie.![]()
Mijn god Joey, het wordt wel erg triest zo...maar je hebt gelijk hoor, een beetje keeper pakt gewoon een penalty of 3 á 4
joey schreef:Nou, ik had er meer van verwacht. Ik had verwacht dat de spelers van TH bang voor Gomes zouden zijn, maar ze ramden ze er links en rechts in. Het is geen kritiek. Ik vind dat gejubel alleen een beetje overdreven.
Dank, zou een mooie loting zijnMaar gefeliciteerd, Baseman! Op naar Bayern!
Vorige week speelde PSV een redelijke 1e helft en een sterke 2e helft, maar toen heb je de tv na 20 minuten uitgezet. Nu spelen ze zwak, maar gaan ze wel door en meteen begin je over het mindere spel van PSV...maar dat zal wel toeval zijnInderdaad. Zo slecht voetballen, dat gaat vroeger of later mis. PSV zal nog wel punten laten liggen.
Dat klopt niet. Sommige keepers zijn erkende penalty killers. Dat hoeven niet eens bijzonder goede keepers te zijn. Goede keepers zijn vaak matige strafschoppenstoppers en omgekeerd. Maar er zijn wel degelijk keepers die strafschoppennemers angst aanjagen.Baseman schreef:Kom op zeg, geen enkele speler is bang voor de keeper bij een penalty !
Niet zozeer de penaltie, maat Gomes pakt meer punten dan Stekeleburg.Laat ik het idee hebben dat bij Steek dat laatste schot er gewoon ingevlogen had.Neemt niet weg dat ie gisteravond weer een paar ouderwetse flaters had ..Harm schreef:Gomes stopt een winnende penalty?
Mag ik Van Breukelen een betere keeper vinden dan Van der Sar?joey schreef:Precies. Van der Sar is een betere keeper dan Van Breukelen was, maar Van Breukelen was weer een veel betere penalty killer.
Ik zie niet in wat er zo vreemd is aan de constatering dat Gomes niet zo heel bijzonder was in die penaltyreeks.
Dat mag. Van Breukelen zelf is het daar overigens niet mee eens.Harm schreef:Mag ik Van Breukelen een betere keeper vinden dan Van der Sar?![]()
Leuk dat hij vroeger leuk mee kon voetballen, maar hij is niet voor niets door de mand gevallen in Italië...
Van Breukelen was een goede keeper, maar geen topklasse. Hij had geluk dat hij in heel sterke ploegen speelde.brigade zuid schreef:Dat vond ik wel klasse van hem zondag, hij zei zelf heel oprecht Gomes en vd Sar veel beter te vinden dan hijzelf ooit is geweest.Thomas schreef: Dat mag. Van Breukelen zelf is het daar overigens niet mee eens.