Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 6:18 pm

Ja, hij zal nog wel even moeten wennen aan de Bundesliga.

Frankfurt heeft nog een andere opvallende aankoop gedeen met Tsjechische spits Fenin, Wimpey. Heb je die jongen al aan het werk gezien?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do feb 21, 2008 7:00 pm

Is dat de Caio van een miljoentje of 10 waar Ajax voor de winterstop geinteresseerd in was?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 7:03 pm

De Caio die Ajax uiteindelijk niet wilde, ja.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do feb 21, 2008 7:13 pm

Maar was die volgens de verhalen niet een stuk duurder dan de 3 a 4 miljoen euro die er nu zouden zijn betaald? Raar verhaal zo. Maar blijkbaar geen wereldtopper, als hij op die leeftijd voor zo'n bedrag naar een club van dat kaliber gaat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 7:22 pm

Volgens de verhalen wel, ja. Maar goed, de pers overdrijft wel vaker. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar hoe hij het gaat doen.

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 21, 2008 8:28 pm

Thomas schreef: Frankfurt heeft nog een andere opvallende aankoop gedeen met Tsjechische spits Fenin, Wimpey. Heb je die jongen al aan het werk gezien?
4 goals in 2 wedstrijden, waarvan 3 in z'n debuut. Dus die jongen sloeg behoorlijk in. Kiest goed positie en is koel in de afronding. Maar dat is natuurlijk geen al te moeilijke conclusie. :hypocrite.gif:

Eens kijken hoe ie tegen de betere ploegen uit de verf komt. Makkelijk om iemand op basis van een paar prima wedstrijden de hemel in te prijzen natuurlijk. Eens kijken hoe ie reageert wanneer het effe wat minder gaat.

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 21, 2008 8:31 pm

Thomas schreef:Volgens de verhalen wel, ja. Maar goed, de pers overdrijft wel vaker. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar hoe hij het gaat doen.
Frankfurt heeft never 10 mio voor een speler, dus ik geloof dat bedrag van tussen de 3 en 4 mio wel, ja. Vrij grote jongen, las ik, tussen de 1.85 en 1.90. Afwachten. Bij Frankfurt verwachten ze heel veel van die jongen.

Amanatidis - Caio - Fenin: op papier een heel mooi aanvallend trio. Ik vind die Amanatidis een goede speler. Slim, technisch goed, werkt hard. Die kan een hoger niveau aan. Kon op het EK wel eens een leuke surprise worden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 8:48 pm

wimpey schreef:Frankfurt heeft never 10 mio voor een speler, dus ik geloof dat bedrag van tussen de 3 en 4 mio wel, ja. Vrij grote jongen, las ik, tussen de 1.85 en 1.90. Afwachten. Bij Frankfurt verwachten ze heel veel van die jongen.
Ik bedoelde dus dat die 10 miljoen overdreven was.

Caio is een prima speler. Nog wel erg Braziliaans in die zin dat hij vaak vals traag speelt. Hij zal moeten wennen aan het snellere tempo in Duitsland. Verder is hij niet al te sterk in de omschakeling. Op zich kan hij wel positioneel verdedigen maar goed, dat kan Perez ook. Punt is dat Caio er niet veel mee doet. Z'n kracht ligt op het gebied van (trap)techniek. Hij kan redelijk passeren, dribbelen, goed passen en heeft een mooie Juninho-achtige trap. Er staat in m'n topic trouwens nog een uitgebreider rapport van hem. Het zou mij (inmiddels) niet verbazen als hij in de toekomst in de aanval komt te spelen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za feb 23, 2008 8:28 pm

Diego kreeg een rode kaart na een Zidane-achtige actie tegen Frankfurt:
Dure nederlaag Werder Bremen
FRANKFURT - Werder Bremen heeft zaterdag bij Eintracht Frankfurt een dure nederlaag geleden. De nummer twee in de Bundesliga ging met 1-0 onderuit, door een doelpunt van de Griekse spits Ioannis Amanatidis. Bremen speelde ruim een helft met tien man na een rode kaart voor de Braziliaan Diego.

Bayern München kan zondag de voorsprong op Werder Bremen vergroten tot zes punten. De koploper moet dan wel winnen van Hamburger SV, waar Huub Stevens trainer is. Bayer Leverkusen klom naar de derde plek door met 1-0 te winnen van Schalke 04. De winnende treffer kwam vlak voor tijd van Manuel Friedrich.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za feb 23, 2008 8:33 pm

Heeft Wimpey de wedstrijd toevallig nog gezien? Na de rode kaart durfde Frankfurt wat aanvallender te spelen en werd Caio in de rust ingebracht.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za feb 23, 2008 10:31 pm

Ik zag in de samenvatting Caio in één actie: alleen voor de keeper, maar dat maakte hij slecht af. Franfurt had weinig in te brengen in de 2e helft, dus ik denk niet dat Caio veel in het spel voorgekomen is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 6:52 pm

Van Bommel in blessuretijd rood bij Bayern-HSV (1-1). :smallgrin.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 6:53 pm

Bayern - HSV 1-1 met een bescheiden rol voor vdVaart (hij viel laat in). Wel een opmerkelijke rode kaart voor vBommel in de laatste minuut. Eerst de bal weggooien (geel) en daarna zeuren bij de scheids (nog een keer geel).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 24, 2008 6:54 pm

Haha, ik zie het net op Sport 1. Wat een domme kaarten ook. In NL kwam hij er meestal nog wel mee weg, maar in Duitsland motten ze dat niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 6:57 pm

Met Bert in de Warwijk wordt hij onze nieuwe aanvoerder, dus wees een beetje lief voor hem wil je. :hypocrite.gif:

Frank

Bericht door Frank » zo feb 24, 2008 6:58 pm

Had volgens mij niet zozeer met het zeuren te maken, maar meer met het "fuck you" gebaar wat hij maakte. Je kon zien dat hijzelf meteen door had dat hij te ver gegaan was, hij begon meteen naar de kleedkamers te lopen...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 7:01 pm

Frank schreef:Had volgens mij niet zozeer met het zeuren te maken, maar meer met het "fuck you" gebaar wat hij maakte. Je kon zien dat hijzelf meteen door had dat hij te ver gegaan was, hij begon meteen naar de kleedkamers te lopen...
Nou, volgens mij trok de scheids de kaart al op het moment van het fuck you gebaar (en stond hij er met z'n rug naar) dus hij zal ook wel iets verkeerds gezegd hebben. Maar inderdaad, geen handige aktie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

jabu

Bericht door jabu » zo feb 24, 2008 7:04 pm

Raymon schreef:Bayern - HSV 1-1 met een bescheiden rol voor vdVaart (hij viel laat in).
Waarom viel hij in? Niet fit?
Peter schreef:Met Bert in de Warwijk wordt hij onze nieuwe aanvoerder, dus wees een beetje lief voor hem wil je. :hypocrite.gif:
Dat is waar ook, nog niet eens aan gedacht. Als van Marwijk bondscoach wordt moeten we weer de hele tijd naar dat jankhoofd van Van Bommel kijken. Hij zal wel een centrale rol achter de spitsen van zijn schoonvader krijgen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 24, 2008 7:06 pm

Vaart was idd niet helemaal fit.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:47 pm

Jinne schreef:Haha, ik zie het net op Sport 1. Wat een domme kaarten ook. In NL kwam hij er meestal nog wel mee weg, maar in Duitsland motten ze dat niet.
Inderdaad. Wat een debiel. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 25, 2008 6:04 am

joey schreef: Inderdaad. Wat een debiel. :smallgrin.gif:
When the going gets tough, psychopaat Van Bommel gets going.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 7:18 pm

joey schreef: Inderdaad. Wat een debiel. :smallgrin.gif:
Hij moet op rapport komen bij de tuchtcommissie, een schorsing van 4 wedstrijden 'dreigt'.

Hugo Borst vroeg zich onlangs in een column af of er een steekje los zit bij Edgar Davids. Diezelfde vraag laat zich stellen bij Mark van Bommel.

Tijd dat die Lothar eens flink aangepakt wordt. Vorig seizoen in Madrid maakte ie obscene gebaren richting het Madrid-publiek. Hij kwam er met een reprimande vanaf. In de thuiswedstrijd tegen Madrid vloog ie er met rood af. In de voorbereiding op dit seizoen greep ie Meira in het kruis. Vorig seizoen in Stuttgart wilde ie Pardo een elleboog in het gezicht planten, maar bedacht zich op het allerlaatste moment. En nu deze smakeloze act richting de scheidsrechter...

Van Bommel is, net als Davids bijvoorbeeld, een onverbeterlijke recividist. Aanpakken dus, 4 wedstrijden is een straf op maat. Gelukkig heeft Bayern prima gereageerd, z'n gedrag ten zeerste veroordeeld en 'm een flinke boete opgelegd...

Eens kijken wat schoonpapa Van Warwijk straks zegt wanneer die aso weer eens door het lint gaat en Oranje benadeelt.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 26, 2008 11:21 pm

Leuk dat Wimpey er ook weer is als Mark van Bommel rood krijgt.....
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » wo feb 27, 2008 7:31 am

Erg verrassend ja...
Dat hij verder niets te melden heeft over Van Bommel is dus een compliment voor de speler, aangezien Wimpey negatief over hem is zodra hij kan :icon_biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 27, 2008 10:03 am

Wimpey heeft toch gelijk? Van Bommel is niet goed wijs.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie