Duitsland
Moderator: mods
4 goals in 2 wedstrijden, waarvan 3 in z'n debuut. Dus die jongen sloeg behoorlijk in. Kiest goed positie en is koel in de afronding. Maar dat is natuurlijk geen al te moeilijke conclusie.Thomas schreef: Frankfurt heeft nog een andere opvallende aankoop gedeen met Tsjechische spits Fenin, Wimpey. Heb je die jongen al aan het werk gezien?

Eens kijken hoe ie tegen de betere ploegen uit de verf komt. Makkelijk om iemand op basis van een paar prima wedstrijden de hemel in te prijzen natuurlijk. Eens kijken hoe ie reageert wanneer het effe wat minder gaat.
Frankfurt heeft never 10 mio voor een speler, dus ik geloof dat bedrag van tussen de 3 en 4 mio wel, ja. Vrij grote jongen, las ik, tussen de 1.85 en 1.90. Afwachten. Bij Frankfurt verwachten ze heel veel van die jongen.Thomas schreef:Volgens de verhalen wel, ja. Maar goed, de pers overdrijft wel vaker. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar hoe hij het gaat doen.
Amanatidis - Caio - Fenin: op papier een heel mooi aanvallend trio. Ik vind die Amanatidis een goede speler. Slim, technisch goed, werkt hard. Die kan een hoger niveau aan. Kon op het EK wel eens een leuke surprise worden.
Ik bedoelde dus dat die 10 miljoen overdreven was.wimpey schreef:Frankfurt heeft never 10 mio voor een speler, dus ik geloof dat bedrag van tussen de 3 en 4 mio wel, ja. Vrij grote jongen, las ik, tussen de 1.85 en 1.90. Afwachten. Bij Frankfurt verwachten ze heel veel van die jongen.
Caio is een prima speler. Nog wel erg Braziliaans in die zin dat hij vaak vals traag speelt. Hij zal moeten wennen aan het snellere tempo in Duitsland. Verder is hij niet al te sterk in de omschakeling. Op zich kan hij wel positioneel verdedigen maar goed, dat kan Perez ook. Punt is dat Caio er niet veel mee doet. Z'n kracht ligt op het gebied van (trap)techniek. Hij kan redelijk passeren, dribbelen, goed passen en heeft een mooie Juninho-achtige trap. Er staat in m'n topic trouwens nog een uitgebreider rapport van hem. Het zou mij (inmiddels) niet verbazen als hij in de toekomst in de aanval komt te spelen.
Diego kreeg een rode kaart na een Zidane-achtige actie tegen Frankfurt:
www.telegraaf.nlDure nederlaag Werder Bremen
FRANKFURT - Werder Bremen heeft zaterdag bij Eintracht Frankfurt een dure nederlaag geleden. De nummer twee in de Bundesliga ging met 1-0 onderuit, door een doelpunt van de Griekse spits Ioannis Amanatidis. Bremen speelde ruim een helft met tien man na een rode kaart voor de Braziliaan Diego.
Bayern München kan zondag de voorsprong op Werder Bremen vergroten tot zes punten. De koploper moet dan wel winnen van Hamburger SV, waar Huub Stevens trainer is. Bayer Leverkusen klom naar de derde plek door met 1-0 te winnen van Schalke 04. De winnende treffer kwam vlak voor tijd van Manuel Friedrich.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Had volgens mij niet zozeer met het zeuren te maken, maar meer met het "fuck you" gebaar wat hij maakte. Je kon zien dat hijzelf meteen door had dat hij te ver gegaan was, hij begon meteen naar de kleedkamers te lopen...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nou, volgens mij trok de scheids de kaart al op het moment van het fuck you gebaar (en stond hij er met z'n rug naar) dus hij zal ook wel iets verkeerds gezegd hebben. Maar inderdaad, geen handige aktie.Frank schreef:Had volgens mij niet zozeer met het zeuren te maken, maar meer met het "fuck you" gebaar wat hij maakte. Je kon zien dat hijzelf meteen door had dat hij te ver gegaan was, hij begon meteen naar de kleedkamers te lopen...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Waarom viel hij in? Niet fit?Raymon schreef:Bayern - HSV 1-1 met een bescheiden rol voor vdVaart (hij viel laat in).
Dat is waar ook, nog niet eens aan gedacht. Als van Marwijk bondscoach wordt moeten we weer de hele tijd naar dat jankhoofd van Van Bommel kijken. Hij zal wel een centrale rol achter de spitsen van zijn schoonvader krijgen.Peter schreef:Met Bert in de Warwijk wordt hij onze nieuwe aanvoerder, dus wees een beetje lief voor hem wil je.
Hij moet op rapport komen bij de tuchtcommissie, een schorsing van 4 wedstrijden 'dreigt'.joey schreef: Inderdaad. Wat een debiel.
Hugo Borst vroeg zich onlangs in een column af of er een steekje los zit bij Edgar Davids. Diezelfde vraag laat zich stellen bij Mark van Bommel.
Tijd dat die Lothar eens flink aangepakt wordt. Vorig seizoen in Madrid maakte ie obscene gebaren richting het Madrid-publiek. Hij kwam er met een reprimande vanaf. In de thuiswedstrijd tegen Madrid vloog ie er met rood af. In de voorbereiding op dit seizoen greep ie Meira in het kruis. Vorig seizoen in Stuttgart wilde ie Pardo een elleboog in het gezicht planten, maar bedacht zich op het allerlaatste moment. En nu deze smakeloze act richting de scheidsrechter...
Van Bommel is, net als Davids bijvoorbeeld, een onverbeterlijke recividist. Aanpakken dus, 4 wedstrijden is een straf op maat. Gelukkig heeft Bayern prima gereageerd, z'n gedrag ten zeerste veroordeeld en 'm een flinke boete opgelegd...
Eens kijken wat schoonpapa Van Warwijk straks zegt wanneer die aso weer eens door het lint gaat en Oranje benadeelt.