Adrie Koster

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr feb 22, 2008 5:18 pm

wimpey schreef:
goodfella schreef: Ik zie Wimpey trouwens nooit meer in dit topic. Hoe zou dat nu komen?
Simpel zat: HtC en Koster hebben beiden niet de capaciteiten om een topclub te leiden. MVB wel. Komt mooi uit.
O? Waar heeft MVB dat wel bewezen dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Rednose

Bericht door Rednose » vr feb 22, 2008 7:45 pm

666 schreef:Beter een laffe hielenlikker die de spelers beter maakt en het team verder brengt dan een keurige nette fatsoenlijke heer waar Ajax geen fuck mee opschiet.

Ajax speelt geen partijtje etiquette maar keiharde wedstrijden voetbal (= oorlog volgens De Generaal).
Volgens mij zal een laffe hielenlikker spelers niet beter maken, dan heb ik liever dat ze een duivel voor de groep hebben staan, ze moeten branden :onfire.gif:

Maar ik reageerde op opmerkingen dat Koster niet met psv zou mogen praten, of anders meteen moet opstappen. Dat vind ik onzin
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 23, 2008 1:24 pm

666 schreef:Beter een laffe hielenlikker die de spelers beter maakt en het team verder brengt dan een keurige nette fatsoenlijke heer waar Ajax geen fuck mee opschiet.
Met HtC is Ajax geen fuck opgeschoten en met Koster evenmin.

MVB begint bij een club die nationaal op het niveau van NAC speelt en internationaal op het niveau van Zulte Waregem.

Laten we hopen dat we met MVB wél vooruit komen.

999

Bericht door 999 » za feb 23, 2008 2:43 pm

Er is geen alternatief, maar een interim trainer die, volgens mij, duidelijk aangeeft gescharmeerd te zijn van een baan als assistent trainer bij je concurrent mag van mij liever vandaag dan morgen op stappen ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 23, 2008 5:37 pm

Mee eens. Op dit moment is vrijwel iedereen binnen Ajax geschikter voor die baan dan Koster.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » za feb 23, 2008 6:28 pm

Wat een onzin, die man gaat echt geen andere keuzes maken nu hij eventueel misschien volgend jaar bij PSV werkt
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 23, 2008 6:57 pm

Niet? Gaat het geld wel van rollen. Dat risico kun je natuurlijk nooit nemen.

En met niemand anders!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za feb 23, 2008 7:07 pm

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:
goodfella schreef: Ik zie Wimpey trouwens nooit meer in dit topic. Hoe zou dat nu komen?
Simpel zat: HtC en Koster hebben beiden niet de capaciteiten om een topclub te leiden. MVB wel. Komt mooi uit.
O? Waar heeft MVB dat wel bewezen dan?
hij heeft dat ook niet. Wishful thinking.
ik vermoed wel dat als MvB er ook niets van klaarmaakt, Wimpey snel is vergeten dat volgens hem MvB een topcoach voor Ajax is.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

999

Bericht door 999 » za feb 23, 2008 7:17 pm

LucaS schreef:Wat een onzin, die man gaat echt geen andere keuzes maken nu hij eventueel misschien volgend jaar bij PSV werkt
De laatste tijd maakt ie veel verkeerde keuzes, daarbij, er liep een afspraak met hem dat ie op het einde van de rit het tweede zou gaan trainen, zoals het er nu naar uitziet gaat dat dus ook niet door.Verder vind ik het ook nog eens lachwekkend, dat je als trainer volop bezig bent met AJAX 1 maar ondertussen ( via je zaakwaarnemer ) bezig bent met je "concurent ", tja HtC had niet het fatsoen om tot het einde van het seizoen te wachten, Koster blijkbaar ook niet.

Als ie dan een grote mijnheer wil zijn moet ie gewoon volgende week bekend maken, net zoals van Basten, dat ie einde seizoen bij Psv zit ...
Blij met de punten ...

Arwin

Bericht door Arwin » ma feb 25, 2008 6:35 pm

Wat mij betreft onmiddelijk laten vertrekken die Koster. Iemand op zo'n invloedrijke post die volgend jaar bij de concurrent wil gaan werken, is niet meer welkom. Het risico op belangenverstrengeling is aanwezig en kun je gewoon niet nemen. Ik zeg niet dat Koster zich er per definitie schuldig aan zal maken, maar het risico moet je niet nemen als clubleiding.

Bovendien presteert hij ook niet best en hij maakt onbegrijpelijke keuzes, zoals Rommedahl de voorkeur geven boven Suarez.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 7:54 pm

Maar Arwin, we halen PSV toch niet meer in. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 8:05 pm

Ook als we dat niet redden, moeten we in topvorm zijn voor de play-offs. Ajax moet alles op alles stellen om de play-offs te winnen.

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 25, 2008 8:14 pm

Precies. Het maakt straks nogal wat uit of je voorronde CL speelt of niet. Dat kan een beslissende factor zijn bij het halen van nieuwe spelers.

Dat we nog wel eens wat problemen hebben in die voorronde doet dan uiteraard even niet ter zake. :blush.gif:

De enige manier om scherp te zijn in de play offs is er tot het einde vol voor gaan. Niet een beetje lopen aanklooien tot het zover is want dan is de kans dat het niet meer lukt vrij groot.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » ma feb 25, 2008 8:18 pm

Het zegt meer over jullie dan over Koster dat jullie dat van die man denken. Zoals de waard is

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 8:21 pm

Ho ho, wij spreken niet met PSV terwijl we bij Ajax (bij het eerste elftal!) in dienst zijn. Je moet de zaak niet omdraaien.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » ma feb 25, 2008 8:24 pm

Heitinga en Huntelaar gaan ook weg, Heitinga heeft zelfs al een voorcontract. Laten we die gelijk maar buiten zetten

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 8:30 pm

Gaan die ook naar een directe concurrent binnen de nationale competitie?

En met niemand anders!

Beloki

Bericht door Beloki » ma feb 25, 2008 8:44 pm

En heeft Heitinga er belangen bij dat wij geen kampioen worden of CL halen, Lucas?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 25, 2008 8:45 pm

LucaS schreef:Heitinga en Huntelaar gaan ook weg, Heitinga heeft zelfs al een voorcontract. Laten we die gelijk maar buiten zetten
Een voorcontract? Wat is dat? En met wie is het gesloten?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 26, 2008 7:10 am

Een voorcontract zal vast niet bestaan Cees, ik herhaal slechts de media.

Een concurrent voor de titel? Koster heeft zijn kwade invloed toch al laten gelden? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 26, 2008 10:30 am

LucaS schreef:Een concurrent voor de titel? Koster heeft zijn kwade invloed toch al laten gelden? :hypocrite.gif:
Inderdaad. :hypocrite.gif:

Maar serieus, die man wil heus kampioen worden, daar is hij trainer voor. Dan staat er ook eens iets op zijn CV.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 6:36 pm

Bertje schreef:Ho ho, wij spreken niet met PSV terwijl we bij Ajax (bij het eerste elftal!) in dienst zijn. Je moet de zaak niet omdraaien.
Zo is het. Als we al met een andere club spreken, dan meteen met Chelsea. Achter de rug van het bestuur om natuurlijk!!

Heeft Koster eigenlijk al met PSV gesproken of maak je voor het gemak van 1 en 1 maar even 3?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 26, 2008 6:39 pm

Dat Ten Cate een huichelaar van de ergste soort bleek betekent natuurlijk niet dat Koster betrouwbaar is wanneer hij met de grootste concurrent praat (de persconferentie met Koster van een ongeveer een week terug sprak boekdelen), Wimpey. Kom op, als dit Ten Cate was geweest had je hem compleet afgemaakt. Dit is gewoon niet netjes van Koster.

Persoonlijk zou ik m'n moeder nog niet vertrouwen met het eerste elftal van Ajax, als ik wist dat ze volgend seizoen werkzaam zou zijn bij PSV.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 6:42 pm

Thomas schreef: Persoonlijk zou ik m'n moeder nog niet vertrouwen met het eerste elftal van Ajax, als ik wist dat ze volgend seizoen werkzaam zou zijn bij PSV.
Wat kan Koster voor kwaad doen dan?! De namen droppen van al die groeibriljantjes die MVG op het oog heeft?! :smallgrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 26, 2008 6:44 pm

Het verneuken met deze groep. We hebben met een fitte selectie beter materiaal dan de overige teams die naar de playoffs gaan. Alleen Heerenveen komt ook maar enigszins in de buurt.

Plaats reactie