O? Waar heeft MVB dat wel bewezen dan?wimpey schreef:Simpel zat: HtC en Koster hebben beiden niet de capaciteiten om een topclub te leiden. MVB wel. Komt mooi uit.goodfella schreef: Ik zie Wimpey trouwens nooit meer in dit topic. Hoe zou dat nu komen?
Adrie Koster
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Volgens mij zal een laffe hielenlikker spelers niet beter maken, dan heb ik liever dat ze een duivel voor de groep hebben staan, ze moeten branden666 schreef:Beter een laffe hielenlikker die de spelers beter maakt en het team verder brengt dan een keurige nette fatsoenlijke heer waar Ajax geen fuck mee opschiet.
Ajax speelt geen partijtje etiquette maar keiharde wedstrijden voetbal (= oorlog volgens De Generaal).

Maar ik reageerde op opmerkingen dat Koster niet met psv zou mogen praten, of anders meteen moet opstappen. Dat vind ik onzin
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Met HtC is Ajax geen fuck opgeschoten en met Koster evenmin.666 schreef:Beter een laffe hielenlikker die de spelers beter maakt en het team verder brengt dan een keurige nette fatsoenlijke heer waar Ajax geen fuck mee opschiet.
MVB begint bij een club die nationaal op het niveau van NAC speelt en internationaal op het niveau van Zulte Waregem.
Laten we hopen dat we met MVB wél vooruit komen.
- Cluijffert
hij heeft dat ook niet. Wishful thinking.Mr. Ajax schreef:O? Waar heeft MVB dat wel bewezen dan?wimpey schreef:Simpel zat: HtC en Koster hebben beiden niet de capaciteiten om een topclub te leiden. MVB wel. Komt mooi uit.goodfella schreef: Ik zie Wimpey trouwens nooit meer in dit topic. Hoe zou dat nu komen?
ik vermoed wel dat als MvB er ook niets van klaarmaakt, Wimpey snel is vergeten dat volgens hem MvB een topcoach voor Ajax is.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
De laatste tijd maakt ie veel verkeerde keuzes, daarbij, er liep een afspraak met hem dat ie op het einde van de rit het tweede zou gaan trainen, zoals het er nu naar uitziet gaat dat dus ook niet door.Verder vind ik het ook nog eens lachwekkend, dat je als trainer volop bezig bent met AJAX 1 maar ondertussen ( via je zaakwaarnemer ) bezig bent met je "concurent ", tja HtC had niet het fatsoen om tot het einde van het seizoen te wachten, Koster blijkbaar ook niet.LucaS schreef:Wat een onzin, die man gaat echt geen andere keuzes maken nu hij eventueel misschien volgend jaar bij PSV werkt
Als ie dan een grote mijnheer wil zijn moet ie gewoon volgende week bekend maken, net zoals van Basten, dat ie einde seizoen bij Psv zit ...
Blij met de punten ...
Wat mij betreft onmiddelijk laten vertrekken die Koster. Iemand op zo'n invloedrijke post die volgend jaar bij de concurrent wil gaan werken, is niet meer welkom. Het risico op belangenverstrengeling is aanwezig en kun je gewoon niet nemen. Ik zeg niet dat Koster zich er per definitie schuldig aan zal maken, maar het risico moet je niet nemen als clubleiding.
Bovendien presteert hij ook niet best en hij maakt onbegrijpelijke keuzes, zoals Rommedahl de voorkeur geven boven Suarez.
Bovendien presteert hij ook niet best en hij maakt onbegrijpelijke keuzes, zoals Rommedahl de voorkeur geven boven Suarez.
Precies. Het maakt straks nogal wat uit of je voorronde CL speelt of niet. Dat kan een beslissende factor zijn bij het halen van nieuwe spelers.
Dat we nog wel eens wat problemen hebben in die voorronde doet dan uiteraard even niet ter zake.
De enige manier om scherp te zijn in de play offs is er tot het einde vol voor gaan. Niet een beetje lopen aanklooien tot het zover is want dan is de kans dat het niet meer lukt vrij groot.
Dat we nog wel eens wat problemen hebben in die voorronde doet dan uiteraard even niet ter zake.

De enige manier om scherp te zijn in de play offs is er tot het einde vol voor gaan. Niet een beetje lopen aanklooien tot het zover is want dan is de kans dat het niet meer lukt vrij groot.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zo is het. Als we al met een andere club spreken, dan meteen met Chelsea. Achter de rug van het bestuur om natuurlijk!!Bertje schreef:Ho ho, wij spreken niet met PSV terwijl we bij Ajax (bij het eerste elftal!) in dienst zijn. Je moet de zaak niet omdraaien.
Heeft Koster eigenlijk al met PSV gesproken of maak je voor het gemak van 1 en 1 maar even 3?
Dat Ten Cate een huichelaar van de ergste soort bleek betekent natuurlijk niet dat Koster betrouwbaar is wanneer hij met de grootste concurrent praat (de persconferentie met Koster van een ongeveer een week terug sprak boekdelen), Wimpey. Kom op, als dit Ten Cate was geweest had je hem compleet afgemaakt. Dit is gewoon niet netjes van Koster.
Persoonlijk zou ik m'n moeder nog niet vertrouwen met het eerste elftal van Ajax, als ik wist dat ze volgend seizoen werkzaam zou zijn bij PSV.
Persoonlijk zou ik m'n moeder nog niet vertrouwen met het eerste elftal van Ajax, als ik wist dat ze volgend seizoen werkzaam zou zijn bij PSV.