Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. David Seaman werd flink uitgelachen omdat hij maar door wilde gaan.
Verder maakt Litmanen zich een beetje belachelijk, om de anderhalf jaar van club wisselen en nergens aan meer dan 2 wedstrijdjes (invalbeurtjes) per jaar komen. Hou dan de eer aan jezelf!
Verder maakt Litmanen zich een beetje belachelijk, om de anderhalf jaar van club wisselen en nergens aan meer dan 2 wedstrijdjes (invalbeurtjes) per jaar komen. Hou dan de eer aan jezelf!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zo is het.Arthur schreef:Verder moet hij vooral door blijven voetballen als hij niet wil stoppen, hij wordt er in mijn ogen in ieder geval niks minder door. Ik vind het wel mooi dat hij zo'n liefhebber pur sang is.

Hij doet het niet voor het geld, hij doet het niet voor de prijzen: hij doet het voor het plezier. Triest dat sommigen hem dat plezier misgunnen.
Ik vind het ook mooi dat hij doorgaat, weet alleen niet of op deze leeftijd de premier leauge ideaal is, zeker gezien zijn blessuregevoeligheid.
Volgens mij zouden spelers als Litmanen en Ronald de Boer op deze leeftijd zeker nog van waarde kunnen zijn voor Ajax, al is het maar om af en toe 20 a 30 minuten in te vallen.
Middenveld met Davids, Litmanen en Ronald de Boer, kippenvel
Volgens mij zouden spelers als Litmanen en Ronald de Boer op deze leeftijd zeker nog van waarde kunnen zijn voor Ajax, al is het maar om af en toe 20 a 30 minuten in te vallen.
Middenveld met Davids, Litmanen en Ronald de Boer, kippenvel

810 Teletekst di 22 jan
***OETBAL******************************
**** Litmanen op drempel van comeback
**Oud-Ajacied Jari Litmanen staat op de
drempel van een opmerkelijke comeback.
De 37-jarige Fin ondergaat woensdag bij
Fulham een uitgebreide medische keuring
en krijgt,als hij fit bevonden wordt,
een contract aangeboden bij de club uit
de Premier League.
Litmanen beëindigde in augustus vorig
jaar zijn loopbaan bij Malmö FF.In zijn
laatste seizoen speelde hij als gevolg
van blessures slechts twee duels voor
de Zweedse club.
Bij Fulham is Roy Hodgson trainer.Hij
werkte tot november nog als bondscoach
van Finland."Jari heeft de laatste tijd
heel hard gewerkt om fit te worden",zo
verklaarde Hodgson.

***OETBAL******************************
**** Litmanen op drempel van comeback
**Oud-Ajacied Jari Litmanen staat op de
drempel van een opmerkelijke comeback.
De 37-jarige Fin ondergaat woensdag bij
Fulham een uitgebreide medische keuring
en krijgt,als hij fit bevonden wordt,
een contract aangeboden bij de club uit
de Premier League.
Litmanen beëindigde in augustus vorig
jaar zijn loopbaan bij Malmö FF.In zijn
laatste seizoen speelde hij als gevolg
van blessures slechts twee duels voor
de Zweedse club.
Bij Fulham is Roy Hodgson trainer.Hij
werkte tot november nog als bondscoach
van Finland."Jari heeft de laatste tijd
heel hard gewerkt om fit te worden",zo
verklaarde Hodgson.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Jöhnk schreef:Triest dat sommigen hem dat plezier misgunnen.Arthur schreef:Verder moet hij vooral door blijven voetballen als hij niet wil stoppen, hij wordt er in mijn ogen in ieder geval niks minder door. Ik vind het wel mooi dat hij zo'n liefhebber pur sang is.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
www.ad.nl,,Ik voel de pijn weer. We waren verslaafd aan elkaar.’’
Agnes Neervoort, de moeder van voetballer Andy van der Meijde, in VI als ze verteltover de transfer van haar zoon van Ajax naar Inter Milaan in 2003.
,,We hebben samen gehuild. Het voelde echt als afscheid nemen. Ik wist dat het moment was aangebroken waarop ik hem zou kwijtraken. Toen hij de trap afliep, bleef hij maar roepen: ‘Ik ga je missen, ik ga je missen’.’’
Nogmaals Neervoort. Van der Meijde heeft een tatoeage op zijn borst met de naam van zijn moeder.
,,Andy wil het liefst dat ik continu hier in Engeland ben. Als ik naar huis ga, schrijf ik altijd hetzelfde briefje voor hem: ‘Ik hou van je lieverd. Ga me niet missen, want ik ben dicht bij je, waar ik ook ben. Liefs mama’.’’
Neervoort. Van der Meijde speelt nu bij Everton.
,,We spelen dan ook ons favoriete liedje af. Onderweg naar morgen van Ruth Jacott. Andy smeekt me op zo’n moment om te blijven.’’
Neervoort.
Hij had natuurlijk nooit weg moeten gaan (bij z'n moeder).

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ik denk niet dat Andy de taal spreekt, dus dan krijg je al helemaal gauw dat je heimwee krijgt. Maar hij zit toch in Engeland? Ja, dat zeg ik.Thomas schreef:Inderdaad. Ik vind dit ook niet zo gek. Andy is wellicht wat oud om zo verdrietig te zijn als z'n mama weg is, maar het zou best eens kunnen dat dat met omstandigheden te maken heeft. Heimwee, bijvoorbeeld. Sommige mensen redden het gewoon niet zonder dat familiaire om zich heen.
Ex-Ajacied Landzaat verhuist!
(moet toch ook in deze rubriek!)
Landzaat vertrekt naar Rotterdam
Denny Landzaat vertrekt per direct naar Feyenoord. De transfersom zou naar verluidt 500.000 pond bedragen. Eind december sprak Martin van Geel met Landzaat waarbij de technisch directeur van Ajax schrok van het salaris dat de middenvelder verdient bij Wigan Athletic. In Voetbal International zei Van Geel daar onlangs over: 'We zouden hem graag naar Ajax ...

Landzaat vertrekt naar Rotterdam
Denny Landzaat vertrekt per direct naar Feyenoord. De transfersom zou naar verluidt 500.000 pond bedragen. Eind december sprak Martin van Geel met Landzaat waarbij de technisch directeur van Ajax schrok van het salaris dat de middenvelder verdient bij Wigan Athletic. In Voetbal International zei Van Geel daar onlangs over: 'We zouden hem graag naar Ajax ...
www.trouw.nlLitmanen hervat loopbaan bij Fulham
(Novum) - Fulham heeft na Erik Nevland ook Jari Litmanen aan de selectie toegevoegd. De 36-jarige Fin zat dit seizoen zonder club en tekende een contract tot het einde van het seizoen bij de Engelse club. Bij de Londense ploeg wordt hij herenigd met oud-bondscoach van Finland Roy Hodgson. Na een mislukte EK-kwalificatiereeks stopte Hodgson als trainer van Finland en ging bij Fulham aan de slag.
Het einde van de voetballoopbaan van de blessuregevoelige Fin leek vorig jaar nabij, toen hij zijn contract bij Mälmo FF inleverde na weer een blessure. Vanwege een kwetsuur aan zijn achillespees moest hij in augustus worden geopereerd en was daarna maanden uitgeschakeld. Nu keert hij, na in november al twee duels te hebben gespeeld met het Finse elftal, terug op de voetbalvelden.
Hodgson is blij met de komst van de ervaren aanvaller. "Ik hoef niet uit te leggen wat de kwaliteiten zijn van Litmanen. Ik ben enthousiast over zijn komst, ook al is hij nog niet volledig wedstrijdfit. In de komende maanden zullen we kunnen profiteren van zijn voetbalkennis en ervaring."
De 110-voudig international speelde in zijn carrière, die werd gekenmerkt door veel blessureleed, onder meer bij Ajax, Barcelona en Liverpool. Bij Ajax beleefde hij zijn beste periode. Met de Amsterdammers won hij drie landstitels, de Champions League en de wereldbeker.
Litmanen treft bij Fulham ook zijn landgenoot Toni Kallio. De 29-jarige verdediger werd donderdag overgenomen van Young Boys uit Zwitserland.
Zou Van Geel hem over het hoofd gezien hebben?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali