Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2008 9:55 am

Neuh, hoezo?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 21, 2008 9:59 am

Heb je een keer gepost dacht ik zo
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » ma jan 21, 2008 10:06 am

Jöhnk schreef:Idd.

Je moet in het bijzonder oppassen voor van die dravers die heel wat lijken in een geolied team. Jan Kromkamp is ook overal mislukt.
Ik ben ook een beetje bang dat BS Danny Buys achterna gaat, die deed het prima bij Groningen met een hoop ruimte voor zich maar valt bij Feyenoord redelijk door de mand. BS is ook een speler die ruimte nodig heeft.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 21, 2008 10:42 am

Bertje schreef:Mwah, Kromkamp is natuurlijk gewoon een behoorlijke rechtsback.
Maar een stuk minder goed dan hij leek bij AZ.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2008 10:52 am

Ach, dat is natuurlijk moeilijk te zeggen. Onder dezelfde omstandigheden zou hij waarschijnlijk weer zo goed presteren. Heel veelzijdig is hij niet, nee. Maar puur op kwaliteiten is hij de beste Nederlandse rechtsback, denk ik.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 21, 2008 10:59 am

Bertje wrote:
Neem Kromkamp: bij AZ was hij één van de beste backs van Europa, maar bij PSV is het een drama.
En nu is het weer de beste Nederlandse rechtsback? Wat vindt jij van Melchiot?
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2008 11:02 am

Puur op basis van kwaliteiten is hij de beste Nederlandse rechtsback, ja. Maar bij PSV staat de (specifieke) organisatie niet, dus valt Kromkamp door de mand. Je kunt dan zeggen dat hij slecht is omdat hij geen duidelijke meerwaarde heeft zonder die organisatie, maar er zijn maar weinig backs die die meerwaarde wel hebben zonder organisatie. Dan zit je echt in de buitencategorie te zoeken.

Zoals ik elders al eens zei: Melchiot vind ik als back niet zo bijzonder, maar in het centrum beter.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 21, 2008 11:21 am

Geef mij als back maar liever Ooijer, Melchiot of Heitinga. Verdedigend vele malen sterker als een Kromkamp.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 21, 2008 2:59 pm

RTL Voetbal schreef:Na het binnenhalen van de Argentijn Matias Cahais dreigen deze week Erik Nevland en Bruno Silva uit het Hoge Noorden te vertrekken.
FC Groningen verstrekt zich deze week met Matia Cahais. De twintigjarige verdediger, die al jaren voor Boca Juniors uitkomt, tekent een meerjarig contract.

"Onze insteek was om hem deze zomer te halen, maar onze scouts waren van mening dat we nu actie moesten ondernemen om te voorkomen dat de vogel gevlogen zou zijn'', aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. "Ook Feyenoord, PSV en AZ waren geïnteresseerd en Real Madrid had een optie op hem.''

Als FC Groningen besluit Cahais definitief over te nemen, dan moet de club een transferbedrag dat ligt tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro betalen. "Het precieze bedrag hangt mede af van het moment waarop wij besluiten hem te kopen. Hoe eerder wij de optie lichten, hoe lager de afkoopsom'', aldus Nijland.

"Ik wilde graag naar Europa en dit is een goede, eerste stap'', zei Cahais bij zijn presentatie. "Ik wil rustig beginnen. Naar een heel grote club gaan, is niet altijd het beste.''

Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.

Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Als dit bericht klopt en Ajax zit met Groningen om de tafel, dan wil Groningen dus praten. Dan zal het wel snel beklonken zijn.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma jan 21, 2008 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jan 21, 2008 3:00 pm

Via Google Alerts kwam net dit bericht in mijn mailbox binnen:
Soccer4u.nl
Bronnen binnen Ajax hebben te kennen gegeven dat Bruno Silva niet naar Ajax gaat. Ondanks dat Ron Jans gister nog voor heel Nederland vertelde dat Silva wat hem betreffend mag vertrekken wil de leiding van Groningen echter niet mee werken met de transfer.

Omdat Ajax zich toch wil versterken in de verdedigingslinie is er nu een andere optie naar voren gekomen. Gianni Zuiverloon. De 22-jarige rechtsback wordt nu als tweede keus gezien, dit in tegenstelling van eerdere berichten dat Melchiot na Silva de tweede keus zou zijn.

Hoeveel Heerenveen voor Zuiverloon vraagt is voor zover nog niet bekend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Daniel

Bericht door Daniel » ma jan 21, 2008 3:05 pm

Bullshit, onbetrouwbare site.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jan 21, 2008 3:15 pm

Zuiverloon, nog zo'n van Geel-aankoop. *Zucht*
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Aristides

Bericht door Aristides » ma jan 21, 2008 3:26 pm

Jesse schreef:Zuiverloon, nog zo'n van Geel-aankoop. *Zucht*
Een onbetrouwbare site?
Hoeveel Heerenveen voor Zuiverloon vraagt is voor zover nog niet bekend.
Ze blijven lachen als MvG binnenstapt of belt; ik gok op een vraagprijs van € 16.000.000

Jammer, maar in Nederland moet hij het niet zoeken.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma jan 21, 2008 3:40 pm

Ajaciedjuh schreef:
RTL Voetbal schreef:Na het binnenhalen van de Argentijn Matias Cahais dreigen deze week Erik Nevland en Bruno Silva uit het Hoge Noorden te vertrekken.
FC Groningen verstrekt zich deze week met Matia Cahais. De twintigjarige verdediger, die al jaren voor Boca Juniors uitkomt, tekent een meerjarig contract.

"Onze insteek was om hem deze zomer te halen, maar onze scouts waren van mening dat we nu actie moesten ondernemen om te voorkomen dat de vogel gevlogen zou zijn'', aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. "Ook Feyenoord, PSV en AZ waren geïnteresseerd en Real Madrid had een optie op hem.''

Als FC Groningen besluit Cahais definitief over te nemen, dan moet de club een transferbedrag dat ligt tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro betalen. "Het precieze bedrag hangt mede af van het moment waarop wij besluiten hem te kopen. Hoe eerder wij de optie lichten, hoe lager de afkoopsom'', aldus Nijland.

"Ik wilde graag naar Europa en dit is een goede, eerste stap'', zei Cahais bij zijn presentatie. "Ik wil rustig beginnen. Naar een heel grote club gaan, is niet altijd het beste.''

Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.

Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Als dit bericht klopt en Ajax zit met Groningen om de tafel, dan wil Groningen dus praten. Dan zal het wel snel beklonken zijn.
Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 21, 2008 4:04 pm

LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.

Nu nog 1, zie filmpje VI: 2e bod op Engelaar; als deze rond de 8 miljoen!!!!!! is, dan gaat het waarschijnlijk door!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Kunnen we daar nu niks anders voor kopen, 8 miljoen :confused.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » ma jan 21, 2008 4:05 pm

Ajaciedjuh schreef:
LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.

Nu nog 1, zie filmpje VI: 2e bod op Engelaar; als deze rond de 8 miljoen!!!!!! is, dan gaat het waarschijnlijk door!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Voor dat bedrag koop je in Argentinië een complete verdediging (of zit ik er naast, Thomas?), beter dan wat wij nu hebben.

Is de prijs gehalveerd? Dan minimaal nog twee keer halveren.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 21, 2008 4:07 pm

Demosthenes schreef:
Ajaciedjuh schreef:

Voor dat bedrag koop je in Argentinië een complete verdediging (of zit ik er naast, Thomas?), beter dan wat wij nu hebben.

Is de prijs gehalveerd? Dan minimaal nog twee keer halveren.
Volgens deze watcher heeft Ajax 3 miljoen geboden (1ste bod).

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jan 21, 2008 4:32 pm

Ajaciedjuh schreef:

Precies, vooral van die geruchten die wat langer blijven hangen komt niks meer terecht. Daarnaast is het wellicht ook een hoop van een enkeling dat als gerucht hier wordt geplaatst dat het dan ook niet uitkomt. :icon_wink.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jan 21, 2008 6:04 pm

Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa. Ogararu, Colin en Silva aantrekken zodat we drie inferieure rechtsbacks hebben, maar nog altijd geen fatsoenlijke, fitte centrumverdediger. My God.

Doet me denken aan een jaar of wat geleden, toen we 5 linkervleugelspitsen hadden. L'histoire se repete...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 21, 2008 6:31 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa.
Eerlijk is eerlijk. Het zou wel een meesterlijke zet zijn! En Van Geel heeft zijn afspraak voor vanavond bij FC Godenzonen afgezegd. Die is dus onderweg naar Groningen.....
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » ma jan 21, 2008 6:33 pm

Marillion schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa.
Eerlijk is eerlijk. Het zou wel een meesterlijke zet zijn! En Van Geel heeft zijn afspraak voor vanavond bij FC Godenzonen afgezegd. Die is dus onderweg naar Groningen.....
Via Enschede?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 21, 2008 6:35 pm

Je moet het niet uitsluiten. Als het niet zo treurig was zou ik er bijna om kunnen lachen.

Maar goed, zolang er nog niets getekend is heb ik nog hoop op betere deals.
Nil volentibus arduum

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 21, 2008 6:41 pm

Dat zou een giller zijn, Klavan, Ogararu en Da Silva.... Zelfs als je hun beste qualiteiten bij elkaar neemt kom je nog geen eens in de buurt van een halve Maxwell...
Pompiedom

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jan 21, 2008 6:44 pm

Jullie moeten er nog wel even aan wennen dat die jongen Silva heet. Da Silva speelt bij AZ en zou ook geweldige oplossing zijn voor onze verdediging. :hypocrite.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » ma jan 21, 2008 8:21 pm

*fout*
Laatst gewijzigd door Daniel op ma jan 21, 2008 8:23 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten