Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik ben ook een beetje bang dat BS Danny Buys achterna gaat, die deed het prima bij Groningen met een hoop ruimte voor zich maar valt bij Feyenoord redelijk door de mand. BS is ook een speler die ruimte nodig heeft.Jöhnk schreef:Idd.
Je moet in het bijzonder oppassen voor van die dravers die heel wat lijken in een geolied team. Jan Kromkamp is ook overal mislukt.
Puur op basis van kwaliteiten is hij de beste Nederlandse rechtsback, ja. Maar bij PSV staat de (specifieke) organisatie niet, dus valt Kromkamp door de mand. Je kunt dan zeggen dat hij slecht is omdat hij geen duidelijke meerwaarde heeft zonder die organisatie, maar er zijn maar weinig backs die die meerwaarde wel hebben zonder organisatie. Dan zit je echt in de buitencategorie te zoeken.
Zoals ik elders al eens zei: Melchiot vind ik als back niet zo bijzonder, maar in het centrum beter.
Zoals ik elders al eens zei: Melchiot vind ik als back niet zo bijzonder, maar in het centrum beter.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Als dit bericht klopt en Ajax zit met Groningen om de tafel, dan wil Groningen dus praten. Dan zal het wel snel beklonken zijn.RTL Voetbal schreef:Na het binnenhalen van de Argentijn Matias Cahais dreigen deze week Erik Nevland en Bruno Silva uit het Hoge Noorden te vertrekken.
FC Groningen verstrekt zich deze week met Matia Cahais. De twintigjarige verdediger, die al jaren voor Boca Juniors uitkomt, tekent een meerjarig contract.
"Onze insteek was om hem deze zomer te halen, maar onze scouts waren van mening dat we nu actie moesten ondernemen om te voorkomen dat de vogel gevlogen zou zijn'', aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. "Ook Feyenoord, PSV en AZ waren geïnteresseerd en Real Madrid had een optie op hem.''
Als FC Groningen besluit Cahais definitief over te nemen, dan moet de club een transferbedrag dat ligt tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro betalen. "Het precieze bedrag hangt mede af van het moment waarop wij besluiten hem te kopen. Hoe eerder wij de optie lichten, hoe lager de afkoopsom'', aldus Nijland.
"Ik wilde graag naar Europa en dit is een goede, eerste stap'', zei Cahais bij zijn presentatie. "Ik wil rustig beginnen. Naar een heel grote club gaan, is niet altijd het beste.''
Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.
Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma jan 21, 2008 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Via Google Alerts kwam net dit bericht in mijn mailbox binnen:
Soccer4u.nl
Bronnen binnen Ajax hebben te kennen gegeven dat Bruno Silva niet naar Ajax gaat. Ondanks dat Ron Jans gister nog voor heel Nederland vertelde dat Silva wat hem betreffend mag vertrekken wil de leiding van Groningen echter niet mee werken met de transfer.
Omdat Ajax zich toch wil versterken in de verdedigingslinie is er nu een andere optie naar voren gekomen. Gianni Zuiverloon. De 22-jarige rechtsback wordt nu als tweede keus gezien, dit in tegenstelling van eerdere berichten dat Melchiot na Silva de tweede keus zou zijn.
Hoeveel Heerenveen voor Zuiverloon vraagt is voor zover nog niet bekend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- LouisXIV & co
Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.Ajaciedjuh schreef:Als dit bericht klopt en Ajax zit met Groningen om de tafel, dan wil Groningen dus praten. Dan zal het wel snel beklonken zijn.RTL Voetbal schreef:Na het binnenhalen van de Argentijn Matias Cahais dreigen deze week Erik Nevland en Bruno Silva uit het Hoge Noorden te vertrekken.
FC Groningen verstrekt zich deze week met Matia Cahais. De twintigjarige verdediger, die al jaren voor Boca Juniors uitkomt, tekent een meerjarig contract.
"Onze insteek was om hem deze zomer te halen, maar onze scouts waren van mening dat we nu actie moesten ondernemen om te voorkomen dat de vogel gevlogen zou zijn'', aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. "Ook Feyenoord, PSV en AZ waren geïnteresseerd en Real Madrid had een optie op hem.''
Als FC Groningen besluit Cahais definitief over te nemen, dan moet de club een transferbedrag dat ligt tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro betalen. "Het precieze bedrag hangt mede af van het moment waarop wij besluiten hem te kopen. Hoe eerder wij de optie lichten, hoe lager de afkoopsom'', aldus Nijland.
"Ik wilde graag naar Europa en dit is een goede, eerste stap'', zei Cahais bij zijn presentatie. "Ik wil rustig beginnen. Naar een heel grote club gaan, is niet altijd het beste.''
Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.
Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Ajaciedjuh
Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Nu nog 1, zie filmpje VI: 2e bod op Engelaar; als deze rond de 8 miljoen!!!!!! is, dan gaat het waarschijnlijk door!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Kunnen we daar nu niks anders voor kopen, 8 miljoen

Voor dat bedrag koop je in Argentinië een complete verdediging (of zit ik er naast, Thomas?), beter dan wat wij nu hebben.Ajaciedjuh schreef:Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Nu nog 1, zie filmpje VI: 2e bod op Engelaar; als deze rond de 8 miljoen!!!!!! is, dan gaat het waarschijnlijk door!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Is de prijs gehalveerd? Dan minimaal nog twee keer halveren.
- Ajaciedjuh
Volgens deze watcher heeft Ajax 3 miljoen geboden (1ste bod).Demosthenes schreef:Voor dat bedrag koop je in Argentinië een complete verdediging (of zit ik er naast, Thomas?), beter dan wat wij nu hebben.Ajaciedjuh schreef:Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.
Is de prijs gehalveerd? Dan minimaal nog twee keer halveren.
- Jinne
- Site Admin
Precies, vooral van die geruchten die wat langer blijven hangen komt niks meer terecht. Daarnaast is het wellicht ook een hoop van een enkeling dat als gerucht hier wordt geplaatst dat het dan ook niet uitkomt.Ajaciedjuh schreef:Ik weet niet meer welke media ik kan vertrouwen. Er worden zoveel losse flodders geschoten.LouisXIV & co schreef: Waarom staat dit in onbetrouwbaar transfernieuws? RTL Voetbal is toch behoorlijk betrouwbaar? Ik denk dat Van Geel vanavond een primeur heeft voor AT5.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa. Ogararu, Colin en Silva aantrekken zodat we drie inferieure rechtsbacks hebben, maar nog altijd geen fatsoenlijke, fitte centrumverdediger. My God.
Doet me denken aan een jaar of wat geleden, toen we 5 linkervleugelspitsen hadden. L'histoire se repete...
Doet me denken aan een jaar of wat geleden, toen we 5 linkervleugelspitsen hadden. L'histoire se repete...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Eerlijk is eerlijk. Het zou wel een meesterlijke zet zijn! En Van Geel heeft zijn afspraak voor vanavond bij FC Godenzonen afgezegd. Die is dus onderweg naar Groningen.....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa.
Nil volentibus arduum
Via Enschede?Marillion schreef:Eerlijk is eerlijk. Het zou wel een meesterlijke zet zijn! En Van Geel heeft zijn afspraak voor vanavond bij FC Godenzonen afgezegd. Die is dus onderweg naar Groningen.....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als Da Silva komt, ben ik er zeker van; MvG is het paard van Troje, gestuurd door Scheringa.